Renegade adrenaline 900ace 2024

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Volvov60awd, 23/3/24.

  1. Volvov60awd

    Volvov60awd New Member

    Moro! Tuli tilattua uusi tämmöinen kapine! Ihmettelin että ompas kapeat sukset nämä pilotx.
    mitä ootte mieltä kannattaako vaihtaa leveämmät sukset kantavuuden vuoksi? No eihän tämä
    mikään umpiskelkka kyllä ole 137" ja 41mm kampak. No mietinpa vain!
    Heitäkää ajatusta!, se on moro!
     
  2. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    Taitavat Lynxin Blade suksia paljon laitella skiidoihin, kiinnitys on lynxissä ja skiidossa sama niin helppoa ja yksinkertaista.
     
    Volvov60awd tykkää tästä.
  3. Petr

    Petr Rene BCX 600

    SLP: n PowderProt toimineet myös hyvin, kääntyy!
    Kunnon enduroraudat alle.
     
    Volvov60awd tykkää tästä.
  4. Heimo

    Heimo Member

    Onko nuilla 2024 /2025 vuoden adrenaline 900 Ace malleilla mitään eroa, kun 2024 vuoden mallilla on 200€ kalliimpi lähtö. Oliko näissä vielä sellaiset kepit joita ei voi huoltaa.
    Itekki tuomosta miettiny tai lynen vastaavaa 900 acea.
     
  5. Kojontti

    Kojontti 600R RE, x-rs pessimisti-evo

    Blade XC+, tai jos umpilumelle on kulkua niin DS+. Perus Blade XC kannattaa jättää väliin, ei ainakaan 2T-koneisten alla ole oikein hyvä...
     
    Volvov60awd tykkää tästä.
  6. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    XC+ ei riitä kantavuus oikein nelarin keulaan. Olen kokeillut joskus Xtrimmin keulassa. DS+ tai Pilot 7.4 BRP:n suksista. DS+ ohjaa vähän paremmin, mutta on ehkä hieman rauhattomampi. Pilot 7.4 on työkelkan suksi eli korkeampi kärki ja kanta käännetty myös ylöspäin. Tällä voi kohtuudella peruuttaa myös umpisessa. Itse ainakin tykännyt nelarin keulassa ja ohjaa mielestäni nelarissa ihan riittävästi, mutta toisaalta olen aina tykännyt suksista jotka ei reagoi kovin terävästi.
     
    Volvov60awd tykkää tästä.
  7. Arsi

    Arsi Well-Known Member

    Tästä kelkasta on kyllä mielenkiintoista kuulla kokemuksia. Katsoin, että yleiskelkaksi aika hyvin vastinetta hinnalle ja jos haluaa panostaa patikkoajoon niin KYB:läisiin sijoittamalla kokonaisuus pysyy silti kohtuuden rajoissa vrt. uudet kelkat muutoin. Tällaista voisi harkita seuraavaksi kelkaksi 2-ist. penkillä niin hoitaisi monta virkaa.
     
    Volvov60awd tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua