Rovaniemen messut 2009

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä PG, 21/5/08.

  1. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    Kyllä sullakin ikää ja partaa riittää hyvin siihen kategoriaan  ;D

    Siksi toisekseen minusta on juuri näin parempi että senioreiden kuvat ja edesottamukset pysyvät lukkojen takana ;)
     
  2. TeroK

    TeroK Snouros

    vilperi ja lasanderi on väärin :D sory:E

    Lasanderi on 40 ja vilperi 39
     
  3. urho

    urho Lynx rs

    Lyhyesti sanottuna ihan oli hyvät messut kiitokset vaan järjestäjille ja kaikille näytteilleasettajille! Hyvä reissu muutenki eli kiitokset myös matkaseuralle! :)
     
  4. Makkola

    Makkola Well-Known Member

    19 on Polaris__
     
  5. Yamaha enticer

    Yamaha enticer SxViper

    Tuohan näyttää, noissa kuvissa nimittäin, ihan kuin yläasteen luokkaretki olisi kohdistunut kelkkamessuille ;D

    Noista sormimerkeistä ynnä muista, sehän on vain tämän hetken muoti-ilmiö(siis nuorten keskuudessa), joka ei näytä laantumisen merkkejä. Katsokaapa vaikkapa muutama musiikkivideo, niin jopas on
    räppäreillä sormet vaikka missä asennoissa. Tosin noitten pirunsarvien näyttäminen taitaa olla vanhempi juttu, mutta vasta viime vuosina
    perusteini on alkanut omaksua Suomessakin sen käytön. Minun ollessa yläasteella 90-luvun lopulla ei siitä vielä juuri tiedetty(keskisormea toki näyteltiin, mutta vain halveksimistarkoituksessa).
    Muistan sellaisenkin jutun, että eräs ysiluokkalainen, hevipäntissä soittanut kaiffari näytti luokkakuvassa pirunsarvimerkkiä, niin kylläpä sitä ihmeteltiin meidän nuorempien joukossa.

    Mutta lienee normaalia, että mitä lähemmäs kuvan kohteen ikä osuu ikähaarukkaan 13-17 vuotta, niin sitä varmemmin on myös sormet väännöksissä.(Hei, se tosikovis tatuoitu hevimättäjä näytti mtv:llä käsimerkkejä,
    niin olenpas minäkin yhtä kovis ja teen samoin). Vai osaako kukaan antaa parempaa syytä? EPÄILEN VAHVASTI.

    Tosin iän karttuessa sormien vääntely vähenee eksponentiaalisesti kuvissa(Tutkimuksen lähde:Oma pää).
     
  6. Houdini

    Houdini Indy SP 600 -13

    Täällä numero 2. Ihan minun näkönen taas ;D
     
  7. jiipee-

    jiipee- Well-Known Member

    #5
     
  8. äxsä

    äxsä Ei enää kelekaton

    Minä olen 4
     
  9. äxsä

    äxsä Ei enää kelekaton

    Konkarit on taka alalla numero 4.
     
  10. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Mikä ihmeen arvonta sielä on ollu? ???
     
  11. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Numero Uno! ;D

    enkä minä ny iha nolla oo.. :-[ ;)
     
  12. wolle

    wolle Speedot '15

    wooot... ??? taijat sie meleko nollataulu olla ;D eikös se uno ole niinku 1...
     
  13. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    niin eikös numerot ala 1:stä!  ;D

    ja zero=nolla!
     
  14. wolle

    wolle Speedot '15

    Etkös ole tuossa kuvassa numeroitu nollaksi? Et siis ykkönen=uno...
     
  15. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Kunha tupisen..jonnin joutavia! ;D
    Nii jätkä ruppee tosissaaaaaa pilkkuja :p elä ny kuite vetele niitä vihreitä tästä! ;)
     
  16. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    joo, mekin heiluteltiin 80 luvun alussa kun Dio:a huuatettiin kaverin isän strereoista, oltiin mahtavia vaikka ei ymmärretty mistään mitään.
    Eli voisiko olla tuo viittaus että nuorisi kuuntelee kunnon musiikki jossain salassa ;D

    messuilla oli ihan jees, valitettavasti ei jostain sysytä normaaliin tapaan jutustella mutta kyllähän siellä porukkaan näki
     
  17. Larduunki

    Larduunki ski-doo nordik 300

    siellähän minä pällistelen numero 12 pääni päällä :p
     
  18. SKMXZ

    SKMXZ No sled now...

    Takarivissä oltiin numerolla 24. :)
     
  19. ville12

    ville12 klassikki

    Piti prkl alkaa atk hommiin ja tunnus tehä, ku rapuloissani olin tuonne ryhmäkuvaan jääny miettiin että mikäst homma tämä on. :eek:
    Elikkäs numero 29.
     
  20. Makkola

    Makkola Well-Known Member

    Mie kans mietin,että mitä onko ville12 muka foorumilaisii ;D
     

Suosittele tätä sivua