Sipoon Reitit

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä lucas07, 24/12/09.

  1. JukkaM

    JukkaM Dragon 008

    Vs: Sipoon Reitit

    Joki on nyt ihan jäässä. Nikkilän päässä jää on kuin perunapelto, sinne tarvitsisi nyt lunta päälle.
     
  2. moukka

    moukka Kelkaton on munaton..

    Vs: Sipoon Reitit

    Joo, täältä Hirvihaarasta (Mäntsälä) ois kans yx humu tulos messiiin, kunhan saan uuden alle ku tuli vanhasta kaupat tehtyä. Kiva ois jos mäntsälästä ajamalla jotenki sinne pääsis, ei taida onnistua? Loistavaa ois et tänneki päin jotain reittejä tulis ku näitä kelejähän ei oo edes lapissa nyt.. ;)
     
  3. JukkaM

    JukkaM Dragon 008

    Vs: Sipoon Reitit


    http://www.foreca.fi/Finland/Porvoo/details/20101218

    Aika rapeaa kelii lupailee lauantaille.....
     
  4. Teme_p

    Teme_p 163" summit X 800 -13

    Vs: Sipoon Reitit

    Onkos täällä enemmänkin mäntsäläläisiä??itsekin sieltä.. Tuota vanhaa lahdentien varttahan pääsee ajamaan ihan kivasti ,mut en oikeen tiedä mistä tuonne uralle pääsee.. paippisten läpi tai jotain.. meikäläisellä on semmonen hyppyrin ramppi pellolla, pitäs viikonloppuna tehdä alastuloa siihen jos siitä uskaltais hypätä
     
  5. Coupe54

    Coupe54 Well-Known Member

    Vs: Sipoon Reitit

    Tuolla vanhan lahdentien varressa kannattaa koittaa kiertää pelto mikä on haarajoen kaupoille sekä moottoritielle päin kääntyvän tien
    kulmassa. On maanomistaja melko äkänen.
    Pääsiskö mäntsälästä jotain kautta porvooseen? Maakaasulinja?
     
  6. Teme_p

    Teme_p 163" summit X 800 -13

    Vs: Sipoon Reitit

    Joo tuo asia on tiedossa.. Kaikki vaan ei näköjään tiedä sitä kun jälkiä kattoo..
     
  7. Teema

    Teema Well-Known Member

    Vs: Sipoon Reitit

    Löytyykö Järvenpäästä kelkkailijoita? Jälkiä näkyy siellä sun täällä ja joskus joku kelkkakin vilahtanut ohitse.
    Jos joku on Jäkestä, niin nostakoot käden pystyyn. Ajopaikoista olisi kiva saada lisää tietoa... :)
     
  8. Teme_p

    Teme_p 163" summit X 800 -13

    Vs: Sipoon Reitit

    HEP
    Meikäläinen on jäkestä juu, kelkka vaan on tuolla mäntsälän puolella tallissa.. Ja suuri osa on kavereita tai tuttuja jotka tuossa vanhanlahdentienkin varressa kurvailee. Ja siinähän ne ajomestat aikapitkälle onkin, hyvinkäällä saa ajaa rossiradalla ja järvelästä/hollolastahan nuita lähimpiä virallisia reittejä löytyy ja sitten tietenki tämä vanha sipoon reitti josta ei ittellä ole sen tarkemmin tietoa muuta kuin tiedän että ennen semmonen oli..
    Olis tosiaan mukava lähteä muiden enemmän tietävien mukaan ajelemaan näitä sipoon uria kohti porvoota..
     
  9. Punis

    Punis Well-Known Member

    Vs: Sipoon Reitit

    +1

    Vasta aloittelen tätä hienoa harrastusta, joten ajopaikoista ei kauheasti ole tietoa, mutta mukaan remmiin lähden jos ajoseura kelpaa?
     
  10. Teema

    Teema Well-Known Member

    Vs: Sipoon Reitit

    Sitähän voisi joku kaunis päivä lähtä vähän paikkoja katselemaan. Itse olen ajellut aikaisemmin pääsääntöisesti Pukkilassa, vaikka Järvenpäässä asunkin. Jos täältä vaan reittejä löytyy, niin roudaan kelkan tänne.
     
  11. nytro rtx

    nytro rtx hiihtäjien kiusana jo pitkään

    Vs: Sipoon Reitit

    IT WASN`T ME
     
  12. Rebsa

    Rebsa Active Member

    Vs: Sipoon Reitit

    iltapäivä lenkille. sipoolahteen:)
     
  13. Helzinki

    Helzinki Member

    Vs: Sipoon Reitit

    Onko tietoa missä Uudenmaan alueella pääsisi luvallisesti kurvaamaan kelkalla radalla? Hyvinkää taitaa olla suljettu helmikuuhun asti, jos ymmärsin oikein.
    Aikoinaan muistaakseni Ohkolan radalla taidettiin järjestää jokunen kelkkapäivä, mutta niihinkin taisi tulla loppu.
     
  14. miccet

    miccet lynx enduro 500 -04

    Vs: Sipoon Reitit

    perjantaina klo 12-12.30 nikkilän vb:ltä porräämään johonkin suuntaan. mukaan ken voi!
     
  15. voinax

    voinax Well-Known Member

    Vs: Sipoon Reitit

    Onkos nyt ketään lähössä lauantaina sieltä sipoonlahden nesteeltä jos on niin mikä olis hyvä kellon aika?
     
  16. Rebsa

    Rebsa Active Member

    Vs: Sipoon Reitit

    minä oon ainakin oon lähössä
     
  17. Teme_p

    Teme_p 163" summit X 800 -13

    Vs: Sipoon Reitit

    Ai hyvinkäällä ei saa ajaa? Mistä kuulit? Onko siellä jotku kisat? Vantaalla sai viime talvena ajaa siellä supermoto radalla kelkalla, itse en kyllä käyny siellä.. Ohkolassa ei saa ajaa kelkalla ollenkaan.
     
  18. J4K7

    J4K7 Member

    Vs: Sipoon Reitit

    6.2.2011 enduro kisat. Sitä ennen ei saa ainakaan ajaa.
    Avataan mahdollisesti 7.2.2011. Eli varmaan jos lunta on niin voivat avaakkin??? (veikkaus)

    http://hyvinkaanmoottorikerho.fi/ajankohtaista/
     
  19. JukkaM

    JukkaM Dragon 008

    Vs: Sipoon Reitit

    Mukana ollaan. Aika 12.00-12.30.
     
  20. yamahahihhuli

    yamahahihhuli ski-doo mxzx800r-13

    Vs: Sipoon Reitit

    viime vuonna oli noi enska kisat just tuloillaan ja olivat sen radan missä saa ajaa kelkalla typistäny alle puoleen normaali mitasta.siinä tuli jonkun verran reuhattua ja opeteltua uuden kelkan käyttäytymistä.aika aneemistahan se oli.kattelin kyllä siinä vähän ympärille, niin mun mielestä siellä olis kyllä mahdollisuuksia ihan kunnon radallekkin, jos vain olis porukkaa ajamaan.uskosin et siellä kerholla vois olla vastakaikua jos olis tarpeeksi monta kyselijää.kisojen ajanhan vois rata olla kiinni kun se nyt ei niin kauheen montaa päivää vie kaikkineen valmisteluineen.ehotellahan aina vois. :eek: :eek:
     

Suosittele tätä sivua