Ski-Doo 2009

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Puppe, 5/1/08.

  1. Ju$$1

    Ju$$1 X-RS + RS -12

    HMM.. tommonen kytkinkitti vois kiinnostaa meikäläistäki...
     
  2. jipozu

    jipozu nytro mcexpress

    Mitens kun tuota nöftää irtoaa hihnasta 300km kohdalla, eli ne langat hihnan yläreunasta. Kestoikä ei varmaan enää ooo kovin pitkä  :-[

    [​IMG]
     
  3. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    tuskin pitkään enää kestää kun saat kerätä muruja konehuoneesta :p
     
  4. kakkis

    kakkis Titanic

    ajelikko miten sisään tuon hihnan?
     
  5. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Näitä kuvia katellessa ei juuri harmita ettei vielä revi vaihtunu XP:hen..  :-X Viime talvena olin valmis revin vaihtamaan vaikka puikulapottuihin, alko jo kukkaroa rasittamaan se jatkuva remminosto..

    Noh, toivottavasti joku keksii ne kestämään ja kertoo muilleki mitä pitää tehä :)
     
  6. 325

    325 Lynx- sano lapinmies ja pyörty

    Eikös se ole jo sen seittemään kertaan sanottu miten nuo remelit saa kestämään. :p
    Vakiona ne syö niitä remmejä ja muistakaa ajaa ne remmit sisään. Edes ne pari ekaa kilometriä vähän hiljasemmin.
     
  7. TommiKer

    TommiKer Well-Known Member

    ei minulla ainakaan syö xp rene 800 enää yhtään hihnaa... muutokset köytyy tuolta kun hakee.
     
  8. jipozu

    jipozu nytro mcexpress

    Kelkkahan on viellä sisäänajossa, varmaan ensimmäiset 200km ajettu tosi nätisti ???
     
  9. J u k k a

    J u k k a Summit 850 X

    Eiköhän nuo hihnan hajoamiset johdu jostaki muusta ko sisäänajosta...  ::)
     
  10. Dreamer

    Dreamer A 51

    Kyllä nuo hihna ongelmat on ainakin minulle päivän selviä, kun tuota omankin linjausta on katsonut, onneksi se nyt on kunnossa. Toinen asia on nuo koneen petikumit varsinkin tuossa 800:ssa, nämä vaihtaa Rs:n kumeihin ja alkaa koneen vääntäminen asettuumaan.

    Ilmeisesti nuo hihnat on liian halpoja kun porukka ei viitsi laittaa asiaa kuntoon / eteenpäin huoltoon tai tehtaan suuntaan...
     
  11. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Johan ne viimetalvena sen ratkasi sen hihnankulumisen, se tuli se 200 euron hihna... :-X
     
  12. uuno

    uuno Guest

    ei sole kiiton vika se remmien meno.se on kuulema ominaisuus.
     
  13. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Eikäku "käyttäjän vika", eli käytetty hihnaa väärin... ;)
     
  14. uuno

    uuno Guest

    lueskeleppa nuita juttuja aiemmin,ovat ajanu sisään kymmeniä kmiä ja sama tulos.eli ominaisuus son.
     
  15. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    No vitsinä tuon oman kommentin heitinkin, kaikki ei näköjään ymmärrä huumoria... ;D
     
  16. Glaki Gluuk

    Glaki Gluuk UnSledded

    Kai sitä on fortuna ollu kohdallaan tai melkoisia yksilöllisiä erojahan noissa tuntuu olevan, kun viikko sitten reissuun lähtiessä aloin muistelemaan, että oliko mulla edes varahihnaa matkassa/olemassa - 08 Xp summitissa (tosin vasta 1400km ajettu koko kelkalla), johon kaveri sanoi, että vähällä olet päässy. ::)

    Onko XP:n omistajilla minkälaisia kokemuksia varvaskoukuista? Jos niillä sais sitä Revin "pientä ja tiukkaa" jalkatilaa edes vähän mallattua, kun tuossa XP:ssä jalka-aukot on semmoset velhon hihat että menee vaikka kuukenkä sinne.
     
  17. Jukka

    Jukka Well-Known Member

    Kyllä ne toimivat hyvin. Aluksi vaan sapetti kun hinnaksi määrittelivät jotakin toistasataa erkki moisista pellinpalasista. Nuukana miehenä värkkäsin ne 7mm mustasta muovista, meni aikaa ruhtinaalliset puoli tuntia ja mielestäni tulivat ihan hyvät.
     
  18. Pemppa

    Pemppa Lynx RS #103

    Joo..toi nykyhinta varvaskoukuille on aika järetön 74€  :eek: ,  maksoin koukuista vuonna 2008  4,92€ / kpl.  2008 tais olla vielä koukut varaosa nimikkeellä nykyisin lisävaruste ja hintakin lisävarusteen mukainen  ;D
    Minäkin vääntelin koukut ite 2mm alumiinistä kotikonstein 15min. Astinlaudalle tulevat korokkeet raaskin ostaa..ne ei maksanu ku reilun satkun ;D
    tuolla oli jotain kuvia omavalmisteista http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=27956.435
     
  19. Glaki Gluuk

    Glaki Gluuk UnSledded

    Käsittämätön hintaero vuodessa kyllä muodostunut :eek: On ollu vissiin kysyntää, enkä kyllä ihmettele. ;D
     
  20. Poikanen

    Poikanen BoonDocker DS4100 850 E-TEC -18

    Mulla alko haluttaan -09 800 summittia. Olis ihan minun värinen ja olonen kelkka. Ei ole elämä helppoa.. Ruotsissa tuon hinta näyttää muuten olevan 127900 kurnua, joka on jo aika inhimillinen hinta. Varsinki jos rabattia saa tingattua.
     

Suosittele tätä sivua