sno pro 440 fööni

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä snopro 440, 21/8/09.

  1. snopro 440

    snopro 440 Turistiturraaja

    Elikkäs vm 03-04 440 snopro föönistä olisin tietoa vailla, mikä on suositeltava männänvaihtoväli ja miten saa vähäisemmäksi kallistelua kyseisestä kulkineesta, on nimittäin aika pirun kiikkerä, nostelee sisempää suksea reilusti jo pienissä vauhdeissa, kokeiltu esijännityksiä muuttaa suksilta, mutta ilman toivottua tulosta... kelkkaan on vaihdettu edellisen omistajan toimesta löysemmät jouset suksiin ja iskarit on kai suksilta simmitetty pehmeiksi...
     
  2. heikki aikio

    heikki aikio Guest

    Vs: sno pro 440 fööni

    meillä oli tuommoinen crossissa 5v.
    muistaakseni männät vaihdettiin kerran tai kahesti
    kysele mäkimartin samilta kelkasta keminmaasta lisää tietoa
     
  3. Con-Man

    Con-Man Guest

    Vs: sno pro 440 fööni

    moro.

    Jos sattuu joskus menemään niin minulta löytyy tuohon sivuposkipalat, vakio pohjapanssari ja puskuri.
    Kiikkerähän se vähän on mutta vihreillä jousilla sai vähän rauhallisemmaksi, voi kokeilla myös paksumpaa kallistuksenvakaajaa.Mulla napsahti kisoissa vakio poikki..
    Kyllä siihen kallisteluun tottuu ajan myötä, on vaan enemmän vietävä kelkka.
     
  4. snopro 440

    snopro 440 Turistiturraaja

    Vs: sno pro 440 fööni

    OK! kiitti vastauksista, mutta mitee tarkoitat vihreillä jousilla? zr:n jousia vai??
     
  5. heikki aikio

    heikki aikio Guest

    Vs: sno pro 440 fööni

    Mäkimartin samilla on WP:t kysy jos myis pois
    pelaavat kuin enkelit
     
  6. Con-Man

    Con-Man Guest

    Vs: sno pro 440 fööni

    Niin, niitä just :)
     
  7. snopro 440

    snopro 440 Turistiturraaja

    Vs: sno pro 440 fööni

    Ok kiitos vastauksista, itse asiassa minulla on jo selllaiset tiedossa mistee saisin... pitännee kuha eka lunta kerkee tulemaan, testailla niitä vietereitä
     

Suosittele tätä sivua