SnoGear vaatteet

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä TunTsi, 18/11/08.

  1. J.J.A

    J.J.A Well-Known Member

    mistä ostit?
     
  2. 325

    325 Lynx- sano lapinmies ja pyörty

    Jeba

    Lisää kokemuksia.
    Toisella reissulla repes polvi. Materiaali on aika hepposta kuten arvelin. Pikku oksa ja raps.

    Ex- puvut on kestäny vuosia rymyämistä ja tämä hajuaa jo ekoilla reissuilla.
    Hoh hoijaa.
     
  3. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Sorry ku huijasin en ite ostanu mistään vaa pukki toi..eli en tiiä!  ;D


    Eikös tuosta kannattas jo valittaa/kertoo johonki jos tuo ei kestä mittään ja kastuu jne.?  ???
    Maahantuojalle,myyjälle,tehtaalle.. http://snogear.fi/pages/fi/palaute.php

    Tai sitten olet vain äärilaita käyttäjä?  :p
     
  4. J.J.A

    J.J.A Well-Known Member

    nonii! noh pitää täsä katella että kannatteeko pukua ostaa jos heti leviää :eek:
     
  5. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Meitä on kato montaa eri käyttäjää ja onha jollekki voinu tulla joku ma. aamun kappalekki..  :-X

    Mielestäni sun kannattaa kysyä näitä vaatteita BRP liikkeestä? En ole kyllä varma mutta ite olen tavannu monessa Lynxiä myyvässä liikkeessä näitä..
     
  6. 325

    325 Lynx- sano lapinmies ja pyörty

    Asiasta on tiedotettu jälleenmyyjälle ja tehtaalle.
     
  7. jetsi

    jetsi pro xr 800

    itellä ollu jo monta vuotta snogearin puku ja kyllä oon ollu enempi ku tyytyväinen.

    on pirun lämmin ja ja ei oo ainakkaan vielä päästänyt vettä läpi...
     
  8. TeroK

    TeroK Snouros

    Omasta mielestä tuo drop puku on helvetin hyvä nuin arkikäytössä ja reitillä ja reitin sivussa 8) Lämmin tuo tuolla patikossa on mutta jos meinaa liian tukalaksi mennä niin aukasee vaan kainaloista tuuletus aukot niin helpottaa ja taas toisinpäin :-*
     
  9. 325

    325 Lynx- sano lapinmies ja pyörty

    Tais olla maanantai malli tuo oma puku. ::)

    Kerranki palaute toimi niinku pitikin ja homma on kunnossa.

    Toivotaan että tiistai mallin puku on parempi ;D
     
  10. JgrMstrI

    JgrMstrI Active Member

    Ite ostin tuon snogear sx puvun, joka on sitä vuoden -08 mallia. Joku taisi aikasemmin sanoa, että ne tarrat ei taho pitää kun pääsee lumen kanssa kosketuksiin. Itellä on kyllä pitänyt kaikki muut tarrat paitsi takin keskellä oleva tarra. Tämä ei kyllä ole menoa haitannut mitenkään. Takki on mielestäni ollut lämmin. Kovimmilla pakkasilla -20 ollut takin alla pitkähihanen paita ja ohut fleece. Jalassa ollut pitkätkalsarit ja sx housut. Sopivan lämmin on ollut ja on ajeltu niin reitillä kuin umpisessa. Tämä talvi nyt tullut ajeltua (3vk) kilometrejä tullut 1200 takkia oon kyllä pitänyt tuolla etelässä vapaa-ajan takkinakin.

    - se takin 1 tarra joka ei tahdo kestää.

    Jokainen ihminen on tietenkin yksilö ja omaa oman mielipiteen tuotteesta. Tyytyväinen olen ostokseeni. ;)
     
  11. CryBaby

    CryBaby yamaha rx warrior

    Jep,itsekki tuli eilen ostettua SNOGEAR SX takki+housut vm-08 mallia

    Tänään nyt testailtu kaikki 150km ja tuntuu olevan jees ainakin itsellä,ja ainakaan itsellä ei perse kastunut ja tarratkin pysy kiinni vaikka monta kertaa kaivelin taskuja.

    tuuli ei ainakaan päässyt läpi ja pakkasta ei ollut kuin -3 astetta mut uskoisin et pärjää kylmemmällä ilmallaki huoletta.

    Kaiken kaikkiaan olen itse ainakin tyytyväinen kamppeisiin.
     
  12. Golfster

    Golfster BD3900ds 2019, Iron Doggi, FIII CK3

    Itelle tuli täksi kaudeksi -09 Sport puku ja olen ollut ihan tyytyväinen. Miinusta tulee jokseenkin heppoisesta pintamateriaalista(verrattuna omaan Scott:in pukuuni jolla on rymytty ties missä jo 4 talvea ilman vaurioita), reiteen tuli pitkä viilto heti talven ensimmäisillä reissuilla. Toki se on voinut kopsahtaa mihin vain, kun en edes tiedä miten on revennyt. Muutan asu on tosi lämmin ja panssarin lisäksi ei tarvitse t-paitaa kummempaa. Rintamuksen tiiviistä taskusta kiitosta, nielee hyvin esim. kartat, jotka pysyvät myös suorina ja kuivina! Hieman offina täytyy todeta, että vielä kun joku kehittelis vaikka lisävarusteena lämpöpussin (esim. pattereilla tai kemiallisella geelillä toimivan) taskuun laitettavaksi, niin sais pokkariin ja kännykkään toimintavarmuutta tuolla korvessa...
     
  13. Perttu

    Perttu M8 -08

    Itellä tuo SnoGearin Drop takki, ostin sen takia että takki tulee ihan tavalliseen talvikäyttöönkin, ja sellaisessa tuo on tosi mukava ja lämmin verrattuna noihin topattuihiin ja paksu kankaisisiin kelkkailu takkeihin. Kainalo ventilaatio aukot on myös todettu käteviksi, ja takki on muutenkin melko laadukkaan oloinen.
     
  14. TeroK

    TeroK Snouros

    Tuo dropp takki muuten hyvä mutta nyt on taskussa reikä ja vetoketju rikki :-X :mad:
     
  15. stm

    stm Well-Known Member

    NOOO!?
     
  16. _ha

    _ha lynx

    Mulla on tuomonen snogearin drop puku kyllä se on lämmin ja muutenkin aivan hyä, ei siinä muuta moittimista olekko että veto ketjut sais olla paremmat itellä hajonnut ne ja kainaloiden lumi vekot rikki kun on huonosti toteutettu.
     
  17. Perttu

    Perttu M8 -08

    Itellä toiminu hyvin Drop takki, ja kestäny. Hylkii likaaki aika mukavasti. Ainoat moitteet tulee jus noista kainalo ventilaatioista mitkä on kyllä hyvä olla olemassa, mutta se vetoketju niissä jumittaa jatkuvasti kun sitä käyttää. Itellä on muut vetsakarit kestäny ja toiminu hyvin. Lämmin takkihan tuo on, kelkkaillessa saa olla koko ajan kainaloaukot auki, tuulettaa mukavasti.
     
  18. TeroK

    TeroK Snouros

    Persemärkänä ja taskut hajalla tuon droppi puvun kanssa!
     
  19. J.J.A

    J.J.A Well-Known Member

    aivan susi koko puku :-X varmana ens talvena parempi mallisto tai sitten ei.
     
  20. 325

    325 Lynx- sano lapinmies ja pyörty

    Taitaa joutaa pilkkipuvuksi koko droppi puku.

    Kangas ihan reijillä ja kulunu puhki. Joka oksa menee läpitte. Vettä ei pidä yhtään.
    Napit jääny reissuille ja vetoketjut ei toimi.



    Huonoin puku mitä olen päällä pitäny. Piste.
     

Suosittele tätä sivua