snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä snowpro, 14/12/10.

  1. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    Okei. ku ei ole tähän mennessä mitään tehtaan arvoja vireämpää kakstahtia ollu niin ei o tarvinu paljo miettiä, menny vakiputkella.
     
  2. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    Mitat on lainattu SLP putkista ihan hivenen niitä on muokattu tätä rojektia varten.
    Ihan normi mustaa rautaa.. Putkia en valitettavasti myy tällä hetkellä ellei ostaja omista digatronin pakolämpö mittaria ;D ja ole oikeati valmis testaamaan niitä.

    Olen laskesellu noita putkia parillakin eri ohjelmalla mutta päädyin silti tohon SLP:hen
     
  3. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    Johan niitä passaa myydä jos teet ostajan antamilla mitoilla ja kerrot suoraan jos ei niihin ole mitään speksausta tai testiarvoja tms olemassa.

    Tuliko laskuohjelmilla ja slp:n mitoilla paljon eroja?
     
  4. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    Tuli eroja. käytin laskuissa muistaakseni enimmäkseen Blairin kaavoja.
    Myyn toki mutta kelkka pitää tuoda minulle ja samalla asennetaan Dataa keräävä Digaton jos ei jo ole ;D Ja voin myydä myös aluperäset SLP:t sillon ei ole pakko ostaa digatronia sammalla.
     
  5. ^Lynx^

    ^Lynx^ REV 600 SDI

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    Hyvältä näyttää!
     
  6. taputu

    taputu Well-Known Member

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    suattaapi tulla soiva peli ;D ;D ;D
     
  7. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    Hyvähän siitä tulee, mutta minä alentaisin hieman rimaa jos tavoitteena ahdettu versio. Tekisin yhdellä paisarilla ::)
     
  8. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    En osaa laskee semmosia...ja se rima kyllä nousis mun kohalla tossa tilanteessa.. Mun mielestä toimii parhaiten jotta jokaisella sylinterillä on oma putkensa ja helpoin säätää ja kokeilla eri putkia...Mun mielestä
     
  9. L4t3

    L4t3 AC CF/M 800 141" -11

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    Tavan tallaajalle tulee mieleen että mihin ilmansuuntaan tuo putki sitten loppuu ja mahtuuko vaimentimet olemaan kaljatölkkiä isompia :eek:
     
  10. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    Kyllä sinne ne kolme putkea mahtuu kun niitä on aika moni muuki saanu sinne. Toki tota aihiota on sitte sovitettava paikalleen, eihän ne ton mallisena sovi lopullisesti paikalleen. Äänenvaimentimet on vaparimalleissa just sellaset kaljatölkinkokoiset ;D
     
  11. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    Kyllä ne sinne menee, toi putki tosiaan vaan koe kasattu siitä on sit helppo leikkoa sopivia siivuja sitä mukaan kun terve vaatii. Tosin kakki putket sais olla samanmittaset myös pilliltään jotta saadaan pakokaasut vuoronperään ahtimelle... Vaimentimesta tulee tyyliin karhun tölkin kokonen...eli 1L

    Paljonko sulla Taputu oli voimaa tuossa omassa rojektissa onko ens kesäksi tulossa mitään uutta?
    Meinaan vaan että osaan varautua. aikomus on nimittäin jätättää sinut ;D .
     
  12. taputu

    taputu Well-Known Member

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    ei tiedä voimista mutta isot pojat puhuu että olis 1.2 paineilla 300 hujakoilla mä ajoin 1.6 paineilla ??? ??? ??? kyllä kaikenlaista parannusta on mietinnässä täytyy sit kirjotella ;) ja tämän jätättämiseen ei palijo tartte ;D nuita tehopenkkejä vaan niin harvassa :(
     
  13. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    Tavote se on mulle silti :)...Omaa on tarkotus käyttää 0,5-0,6 paineilla ja optimistina ajattelen että sillä se reilu 300hv irtoo helposti. Tosin eihän sitä tiedä varmaski sanoa kun ei sitä penkkiä ole jos tuo penkittäjä ystäväni ei sitä tee.
     
  14. Nyytsi-man

    Nyytsi-man Polaris pro-xr 440/600. Polaris RMK144

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    Tehäänkö tästä nyt kiihytyspeliä vai freeride kampetta ???
     
  15. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    Hauskan pitoon tämä tehdään talvella koskemattomattomaan maastoon...Mutta eiköhän sillä yhet pianot pestä siitä huolimatta.
     
  16. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    Tämähän menee mielenkiintoiseksi!! Olisi mukava tulla joskus paikanpäälle näkemään tuo ottelu.

    Tosin, toisella jo kelkka kulkee ja tekniikkapaketti on vanhastaan testattua, toisella vasta ajatuksissa eikä mitään takeita että koskaan toimisi. Siitä huolimatta, pieni julkinen uho lisää kummasti panoksia ja potkii projektissa eteenpäin!!
     
  17. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    Tuo kisa pitää nähdä!
     
  18. Willle

    Willle RMK 600 '12

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    Onko tästä tarkoitus ottaa savut vielä tulevan talven aikana?
     
  19. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    Tuo on niin totta ;D

    Savut olis tarkotus ottaa vielä tän vuoden puolella moottorista. Rungosta nyt taas en mene sanomaan millon se on valmis...
     
  20. Masai

    Masai Well-Known Member

    Vs: snowproon RR:n pikku LOHKO 1200cc 2T

    Tässähän on vielä muutama viikko aikaa :D
     

Suosittele tätä sivua