Tangon korotus?

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä speedy84, 7/1/06.

  1. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Ja mulle taas kauppias väitti, että on vain FAT-bar malleja.

    Se Fat bar on melko leveä, ja siihen on merkattu päihin rinkuloita tasa jaolla, josta voi katkaista paloja pois. Itse kavensin jotain 5cm yhteensä. Tankohan on siis alumiinia ja melko paksulla seinämällä.
     
  2. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Siis sivultapäin??? Kato tuolla mun rojekti topicissa, jos siitä saa jotain kuvaa...
     
  3. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Hommasko ramppihoro Patrikilta SMP:ltä? Sillon se on MMP:n valmiste.


    E: Fly tekee kuitenkin molempia, 7/8" - 7/8" ja 7/8" - 1 1/8", kokoja.
     
  4. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Rieskan kelkin tangon päihin ei kyl saa käppyröitä, ol se niin paksula seinällä
     
  5. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Fly tekee omat käppyrät tankoihinsa. Oulussa oli jopa piikissä eräässä kaupassa viimevuonna.
     
  6. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Duellilta ei ainakaan saa kuin vain nuita fatbarille tarkotettuja, mutta samalta sivulta saa kyllä siihen tarkotettuja kiinnityssarjojakin. Ite tilasin 6" palan, mutta eivät olleet sitä kokoa vielä lähettäneet kauppiaalle niin sain kokeeksi tuon 3" palan eli pitäisi ostaa tuon Duellin Fly:n koropalan lisäksi tuo adapteri, mutta taidan tilata jostain muualta tuon korotuspalan.

    ps. Ja huomasin tuossa tuota mittoessa, että ei ole kauhean tarkkaa tuo FLY:n työjälki (vai mikä lie vinkuintia noita tekeekään) tuo toinen palanen on 1mm pitempi kun tuo toinen joka on kuitenkin aika paljon koska eron huomaa selvästi silmälläkin.
     
  7. ramptramp

    ramptramp fyyrförtti revi

    Kyllä hommasi. Sori minun kämmi. :-[
     
  8. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Mitä se oudie sekoilee nyt? :) Tuo adapteri mistä puhut on tarkotettu ohjausakselin päähän, että siihen voi tökästä ns. pivot-tyylisen korotuspalan, eli sääjettävä/kallisteltava. Sullahan cätissä on jo semmonen.

    Eli adapterin kans et saa normitankoa fatbar-riiseriin.
     
  9. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Siis kauppias sanoi mulle että jos tilaa tuon FLY:n kiinnityssarjan (tuote 88-080, sivulla 54 '07 kuvastossa) saa tuon fatbar riserin siihen eli tuo kiinnityssarja olisi fatbar kokoa 1/8 ja tuo toinen pää 7/8? Mutta näin ei sitten ilmeisesti ole?
     
  10. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Joo ei oo. Mutta kato nou probleem, hommaat jonku lihavanpulskean tangon kaveriksi siihen.
     
  11. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Muttako en taho! :'( Vakio o paras :) Kyllähän se houkuttelis muttako Fattikseen ei saa käyriä päähän ja niistä minä en luovu..
     
  12. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Saa siihen!

    Katoppa duelin kataloogia... Muistaakseni.

    edit:
    88-078 FLY HANDLEBAR HOOK SHORT 25,00
    88-079 FLY HANDLEBAR HOOK LONG 25,00
     
  13. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Tuosa on sitä käyrää...   esim..

    E: Ja oudielle näkyy se adapteri siinä mihin se kuuluu.

    [​IMG]
     
  14. Pemppa

    Pemppa Lynx RS #103

    Tollasen crossistonganhan vois laittaa jopa itelle kun on noi käppyrät päissä :)...hieno!!!
     
  15. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    :eek: :eek: :eek: Aika magee. Tosin fatbarin kanssa riittäisi tuo 4-5":nkin korotus. Heti kun budjetti antaa periksi niin pitäsi melkein tuommonen setti ostaa.
     
  16. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Meikälle RE.hen tulossa tuo päistä taivutettu fatbar ja 6" korotus ;)
     
  17. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Tota taivutettua on hieman hankala kaventaa, kun mun mielestä se on vakiona liian leveä.
     
  18. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    MiniBend on vakkarina aika passelin levynen.
     
  19. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Ommuute melkoosen korkeella sulla sen jälkee tanko... jos noin patikkohakkuriksi sitä suunnitelit.
     
  20. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Niin, ainakin kylmien tyyppien mukaan tuntu 440 korotus paljon sopivammalta kun 600, ja 440 on n.6" pala.
    Vaihdan samalla tangonkin ni kestää paremmin käyttää katollaankin, sitä on enstalvena melkovarmasti tiedossa... ::)
     

Suosittele tätä sivua