TRA kiinnipitotyökalu??

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä ChillyWilly, 31/3/12.

  1. Mjoi!!

    Onkos kukaan väsänny ite TRA-Kytkimen kiinnipitotyökalua pultin irroitusta/asennusta varten, ilmavehkeitä ei ole ja narulla ei oikein jaksaisi solmia kiinni.. 600 Sdi siis kyseessä eli onkohan tuo nyt lie TRA3 taijtnsinnepäin..

    C&T Powersportin sivuilla oli ainakin aika yksinkertaisen näköinen rauta eikä maksanutkaan kauheita mutta on vähän kaukana ja rahti jo maksaa saman mitä työkalu.

    Kuvat ja mitat jos jostain sais nii se olis tänks!!! ;D

    -J-
     
  2. Jaku

    Jaku Kaikki koitettu-> Lynx Brutal 850 Touring

    Vs: TRA kiinnipitotyökalu??

    Eipä tuo suomen maaltakaan ole kallis, muistaakseni 30-40€
     
  3. Vs: TRA kiinnipitotyökalu??

    olisko jollain heittää paikkaa mistä löytys?? Ja mielellään ei mitään duelin kamaa. Kytkimen ulosvetopultti oli ainaki kertaväännöllä kiero/entinen..
     
  4. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    Vs: TRA kiinnipitotyökalu??

    Lähin brp kauppias
     
  5. juhispahis

    juhispahis AC PORO

    Vs: TRA kiinnipitotyökalu??

    Tuommonenhan ei mahoton rasti ole turata itekkään jos pysyy kolvi ja rälläkkä vähääkään kädessä. Mitatkin selvinnee kun viittii vähän aikaa sitä kytkintä pyöritellä käsissään ;)
     
  6. vinski

    vinski Ski-Doo Summit 850 X -20

    Vs: TRA kiinnipitotyökalu??

    Itse tein sellaisen vanhasta variaattorin remmistä. Vähän saman tapainen kun öljynsuodatin avain, mutta isompi.
     
  7. Jaku

    Jaku Kaikki koitettu-> Lynx Brutal 850 Touring

    Vs: TRA kiinnipitotyökalu??

    Marmori mistä saa bomban alkuperäisiä osia
    Se duelin ulosvetopultti on kieltämättä heikko laatuinen kun samalla rahalla sai muistaaseni bombaltakin "paremman" mutta saahan väärällä käytöllä rautakiskonkin rikki kun tarpeeksi hakkaa

    Myös yksi suositelta työkalu kytkimen purkuun on niiden liukunastojen pidin joka maksaa 5€ ja säästää hermoja potensiin 100
     
  8. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Vs: TRA kiinnipitotyökalu??

    Itellä on duell tappi...kytkimiä irrotettu varmaan sen 50 ja lainassaki on ollu eikä mitään onkelmaa!
    Pulttikoneella oon aina täräyttäny irti!
    Ja sitte alkaa se tinkaaminen että HULLU kampura menee vituilleen nii HÖPÖ HÖPÖ!

    Liukunastojen alta voi sitte viskoo ne pikkuvieterit kuikkaan...kytkin ei niitä tarvii!
     
  9. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    Vs: TRA kiinnipitotyökalu??

    vähentää jonkin verran kolinaa vain ne jouset
     
  10. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Vs: TRA kiinnipitotyökalu??

    Pari vuotta sitten meinasin, että alan tekemään itse kyseisen työkalun, mutta kävin kysymässä hintaa marmoritiskilta ja ei maksanut kuin reilut 20€ niin siihen jäi sitten halut alkaa itse vääntämään.
     
  11. znood

    znood Guest

    Vs: TRA kiinnipitotyökalu??

    Vanha variaattoriremmi, poranterä, pultti ja isot prikat. Helppo homma :)

    Ideana on tehdä siitä remmistä semmonen lenksulla joka juuri menee siihen kytkimen ympärille pultti löysällä. Sit tiukkaat pultin kiinni niin sulla on kädelle kiinnipitolenkki siihen variaattoriin kun vääntää pultin auki...
     
  12. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    Vs: TRA kiinnipitotyökalu??

    tai tehhä semmonen lenksu joka mahtuu kytkimen ulkokehälle, siihen joku varsi millä saa tavallaan kääntää sen tiukalle, eli sen verta löysä lenkki et se menee siihen päälle ja jaa löysäksi sitte sillä varrella kirii sen.
     
  13. frozen

    frozen Tää on se tuttu pätkä.... -13 600RE

    Vs: TRA kiinnipitotyökalu??

    Omasta tähän asti irronnu, ku on joku kaverina pitäny kytkimestä käsipelin kiinni. Joskus yksin ollessa irrotin, et pyöräytin kuormaliinan pari kertaa kytkimen ympäri ja liinan toinen pää etukynkkään kiinni.
     
  14. Kiertokanki

    Kiertokanki Evo 500

    Vs: TRA kiinnipitotyökalu??

    Tunnustan irroittaneeni ja kiinnittäneeni kytkimen varmaan 20 kertaa pitämällä 12mm akselin pätkällä ulkokeihän soikeasta reiästä vastaan, eikä ole mitään särkynyt, en tietysti suosittele kenellekään mutta näin tulen tekemään itse jatkossakin.
     
  15. TS82

    TS82 Hullulla hullun mieli..

    Vs: TRA kiinnipitotyökalu??

    Näin tein minäki ja entisessä kelekassa ei ollu ongelmaa. Nykysestä jo ekalla kerralla lohkes pala ;D
    Vastapuolelle suunillee saman kokonen reikä ja tasapainokoneeseen ja pirralla loput.
    Tein minä sen kiinipito rauvanki joskus mutta en muistanu sitä ja eipä se sillä hetkellä kotona olis ollukkaa.
     

Suosittele tätä sivua