Vesihiihtoa Oulussa

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä Zeta, 8/8/07.

  1. Zeta

    Zeta Well-Known Member

    Meillä on täällä Oulun seudulla pikkuporukka jokka hiihtää/weikkaa ja polvilautailee eräällä lammella. Onkohan täällä ketään, jotka ois kiinnostuneita hommasta? Järkityyppejä voitais ottaa mukaan remmiin. Mukaan ei tarvi, ku uikkarit, kaikkia muut vermeet löytyy meiltä ja niitä voi vuokrata minimaalisella korvauksella. Vehkeet on ihan ok:t, veneessä on hepoja 250 ja pujoratakin on lammessa. Tänä iltana mennään taas, ku nää kelit on kerranki kohdallaan ja viikonloppuna varmaan molempina päivinä. Kautta jatketaan tietty niin kauan, ku varpaita tarkenee uittaa. Jos kiinnostaa, niin laita mulle privaa, niin kerron lisää...

    Ja polttarihiihtojakin on järkätty. Ja taitaapa ens lauantaina olla erään foorumilaisen? kamun polttarihiihdotkin...

    Jannne on ainakin nähnyt toimintaa. Ja jopa kokeillutkin - tosin apusuksella vielä. Eikö ens kerralla jätetä se toinen suksi rannalle... ;)
     
  2. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Hetkonen, joskus pikkutyttönä käytii Jäälissa hiihtään montulla jossa oli pujottelurata. Skootteri oli sopeva vetovärkki siihen kuoppaan.
    Ei taideta samasta paikasta puhua, kuulostaa 250hp vetäjä aika isolta?
     
  3. Zeta

    Zeta Well-Known Member

    Ei oo sama paikka. Sitä toista rataa sillä toisella lammella ei enää ole...
     
  4. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Muuten hjuvaa mutta kastuu...kyl kai sitä taas joskus
     
  5. k21

    k21 Well-Known Member

    Käväisin ilmeisesti oikeassa paikassa mustalla "mopolla" pyörähtämässä katselemassa onko toimintaa menossa, mutta kun paikalla oli vain yksi auto/kaksi henkeä niin enpä jäänyt ihmettelemään sen pidemmäksi aikaa. Varsinkin kun olin jo melkein myöhässä kotoa... No, kotiin suorinta tietä mennessä tulikin sitten vesisuksi poikittain vastaan mönkijän kyydissä, että olittekin ilmeisesti vasta aloittelemassa touhua sille illalle. Voisihan tuotakin joskus taas kokeilla... Kun on oikein ratakin ;D
     
  6. Zeta

    Zeta Well-Known Member

    En se ollut minä - tuolta se tuli ja tuonne se meni :eek:

    No, olin se minä, kun ei jaksa aina autolla kulkea ku tuo monkkäri ottaa ne kuppatien kuopat vähän paremmin. Jep sillon vasta aloiteltiin, ku päivällä oli liian kuuma. Ei uskois näillä leveysasteilla... Vedeltiin melkein yhteentoista, ku oli niin makee plägä. Lauantaina iltapäivällä on yhet polttarivedot, joten silloin ainakin ollaan vesillä...
     
  7. tarhill

    tarhill Well-Known Member

    Yees, toivotaan vaan että on aurinkoista ja lämmintä lauantaina kun tullaan liu'uttamaan sulhoa vetten päälä.... 'Sankarilla' on viikko aikaa toipua vammoista mutta onneksemme vesi on pehmeää ???
     
  8. tarhill

    tarhill Well-Known Member

    Nyt on sitte käytetty avioliiton satamaan viikon päästä rantautuvaa miestä vesihiihtoa kokeilemassa ja toivotaan että viikon päästä on parempia onnistumisia. Kaveri varmasti muistaa kokeilleensa hiihtoa kun ei tänä (sunnuntai) aamuna meinannut päästä liikkeelle lainkaan ja mustelman poikasia siellä täällä. Kädet olivat venyneet varmaan sen puoli metriä mutta ei kuulema haittaa ;D
    Sen verran jäi kaivelemaan että pitää koittaa uudestaa kunhan tulee sopivaa aikaa..

    Kiitokset vielä Zetalle ja Duudsonille
     
  9. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Mää ennemmin makailisin siellä taka-penkillä ja kuuntelisin koneen murinaa :)
     

Suosittele tätä sivua