zr600 efi-99..

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä allu_83, 18/3/06.

  1. allu_83

    allu_83 Member

    ..eli onko tietoo paljon valmistaja on tuohon aikoinaan heppoja luvannu?kiinnostas tietää...niin ja sit toinen et mistä vm alkaen apv tuli mukaan kuvioihin...aloittelija kun olen.
     
  2. Axi

    Axi AC ZR 600 APV ja projekteja

    Muistikuva/ arvaus olis 102 hv.
    APV:t tuli vuosimalliin 2001
     
  3. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Minkälainen tällainen kelkka on käytössä? Onko niitä jotakin ruisku hässäköitä niin kuin vanhoissa ruiskuissa ruukaa olla? Onko hyvä ajettava ja onko tuo apv ihan välttämätön? Olisi 3200e myynnissä, wisecot laitettu, pytyt putkitettu ja kytkin huollettu.

    EDIT: ja vuosimalli on 2000 ja ajettu 4500, onko maili vai km mittarit?
     
  4. Battery

    Battery Arctic Cat ZR600 Efi CC -02

    eiköhän ne oo km lukemat,ja hyvä jos on -00 vm niin on jo uudemmalla kuomulla :p
     
  5. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Pitäis olla km mittari jossei ole tuotu maahan jälkijunassa. Sen näkee siitä että malimittarissa on molemmat aseikot ja kilometri mittarissa vain km/h lukemat.

    Suosittelen ehdottomasti APV-mallisia eli 01-> on ihan erimaata kuin vanhempi kone. Pari sataa lisää niin alkaa niitäkin löytyä. Apv-koneisissa parempi tehoalue ja enemmän voimaa, pienempi kulutus ja hiljaisempi ääni.

    Mutta tuo wisecot ja putkitus ihmetyttää, eli vakionahan on nicasil pinnotteiset pytyt ja jos ne on valurautaputkella putkitettu, niin ei minun mielestä mikään kovin viisaasti tehty homma.

    Vanhemmissa efeissä ollut staattori ongelmia jotka ilmeisesti johtuu sählöpuolen huonosta ilmavaihdosta (parenettavissa). Ainakin -01> APV-koneisissa on ollut vaivoja ilmeisesti vähemmän. Kertokoon joku noista tarkemmin kenellä on kokemusta efistä.
     
  6. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Paljoko noissa kulutus on keskimäärin?
     
  7. arctic rat

    arctic rat Vanha Scandikki

    meikäläisellä on mokoma härveli vielä hetken,hyvin on moottori ja sähköosasto toiminut ainakin mulla.Ikäisekseen on loistava ajettava,runkohan noista kannattaa katsoa huolella läpi,kun ostamaan menee.

    tämä onkin sitten mainosta:
    http://www.kelkkapalsta.com/search/?limit=1&id=28677&type=0&db=used
    tuossa on meikäläisen laite myynnissä,eturunko vaihdettu,iskarit ja kytkin huollettu,takapukkiin vaihdettu lisäsäiliölinen clikkerifoxi,piikit telassa,laakerit uusittu konetta lukuunottamatta kaikkialle.2asteen sytkäkiila ja iridium tulpat ym...ja on ainakin huollettu laite.
    se on myynnissä ns.asiakkaan lukuun eli mun omistuksessa vielä,jos kiinnostaa niin otahan yhteyttä ,niin kyllä siitä kaupat saadaan aikaiseksi.
     
  8. MarkoZR600

    MarkoZR600 Well-Known Member

    mulla keskimäärin: 18L-22L /100km
     
  9. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Ja oma kaasari -01 vie nykyisillä lyhyillä välityksillä omassa ajossa 25-30l/100km.

    Entisillä väleillä vei pikkasen vähemmän.
     
  10. tarppitape

    tarppitape enään Honda 420fe

    Itelle laitoin ZR600-00 ja olen lukenut että noissa on staattori ongelmia, kirjoitit että ilmanvaihto vikana, ja se on parannettavissa??
    Oletteko tehneet käynnistinnaru koppaan reikiä vain raakasti vai miten olette parantaneet?Ja löytyskö joltain kuvia mikäli joku on sen tehnyt?




     
  11. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Ihan raaksti vaan reikiä, uudemmissa koneissa on isot aukot kopan moölemmin puolin että ilma kiertää.

    Tuolla jotain kuvia: http://www.arcticchat.com/forums/index.php?showtopic=27284

    Saatto vaatia rekisteröinni että kuvat näkyy.
     
  12. tarppitape

    tarppitape enään Honda 420fe

    Joo kiitoksia, pitääpä tehdä jokunen reikä kopan molemmin puolin
     
  13. Athene

    Athene MXZ X-RS 600R E-TEC Competition

    Mulla ZR500:ssa ainakin mailimittari ::)...
     

Suosittele tätä sivua