zrt-800-96

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä ifreq, 28/12/08.

  1. ifreq

    ifreq Yamaha Nytro xtx by McXpress

    Tuossa ois kyseinen kelkka myytävänä ja koneesta asiaa sen enempää tuntematta pitää vähä kysellä mitä pitäs ottaa huomioon ostaessa.
    Jotain juttua söörtsi löysikin mutta ei kaikkea.

    Maileja on jtn 7100 <-onko triplelle männän vaihto edessä,laakerointia tai vastaavaa?,jos niin ei ole jo tehty.
    Puristukset missä rajoissa vielä välttävät?
    Kuinka kestävä tuo triple on verrattuna 2 pyttysiin saman ikäluokan katteihin?

    Jahas mitähä viel muuta sit..Onko telastossa/voimansiirrossa jotain heikkoa kohtaa minkä voisi tarkistaa.
     
  2. EePee

    EePee Kelkka myyty!

    Mulla on vastaava , mutta -98. Voi olla toistoakin nää mun vastaukset , mutta kertaus on opintojen äiti, vai miten se oli.Eikös siinä ole ihan km. mittari? Mulla ainaskin on. Omallani ajettu nyt mittarin mukaan rapiat kymppitonni , en ole avannut konetta , tiivistesilikonista/tiivisteistä päätellen ollut auki joskus.Puristuksia on 8 bar. per pytty , en tiedä ohjearvoista , mutta hyvin tuntuu laulavan vielä.Kannattaa katsoa koneen kiinnitykset etteivät ole revenneet irti ja myös kiinnityslevyt koneesta.Tosin pitää ottaa pakoputket irti , et näkee .Pintapuolisesti voi repiä konette taaksepäin jotta näkee liikkuuko se vai ei.Vesipumppu löytyy koneen sivulta oikealta puolelta alhaalta,sormi mahtuu pumpun alle , kokeilee onko kosteutta ja nuolasee onko makeata pakkasnestettä , jos on niin pumppu remonttiin.Telastossa ja voimansiirrossa ei heikkouksia.T-Cat osaa neuvoa lisää.
     
  3. ifreq

    ifreq Yamaha Nytro xtx by McXpress

    Voi olla että muisti pettää oliko maili vai km mittari mutta huomenna tarkistan asian.
    Tulipa asiallinen vastaus eikä turhaan kiemurrellen,kiitos. :)
     
  4. EePee

    EePee Kelkka myyty!

    Niin ja tossa vielä linkki suoraan sivulle jossa kelkan räjäytyskuvat.

    http://www.brownsleisureworld.com/frame.cgi?url=http%3A//www.brownsleisureworld.com/Parts/SNOWMOBILE/
     
  5. EePee

    EePee Kelkka myyty!

    Niin ja vielä semmonen kun ei aina kaikki tu heti mieleen,niin et jos se tulee hankittua kannattas tsekata kaasarien kumikurkut ettei murtumia ja jos tuntuu pätkivän sytkää kaasua painaessa niin vika on kaasuvivun turvakytkimessä joka kannattaa ohittaa.Tässähän sitä taas.
     

Suosittele tätä sivua