ZRT 800 kytkimen säätö

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä makeee2, 23/4/09.

  1. makeee2

    makeee2 Well-Known Member

    eli nyt catti toimii, mut kytkimet pitäis saada kuntoon että se lähtis liikkeelle jossain 5 tonnin paremmalla puolella.. eli minkä väristä jousta kumpaanki ja millaiset painot? jos jollain on tietoa näihin hommiin.. ja osia ietenki saa kaupata jos sattuu sellaisia ylimääräsenä olemaan..
     
  2. VIPER

    VIPER Well-Known Member

    Re: ZRT 800

    No voihan sä ne kolot sinne painoloihin värkätä, mutta suurin ongelma tässä(ja zrt600) on koneen pysyminen suorassa. Tehoa on, vaan kone vääntyy vinoon.. Eli varmista linjaus ja tue kone jollain.
     
  3. makeee2

    makeee2 Well-Known Member

    Re: ZRT 800

    onko tästä kolojen tekemisestä painoihin täällä mitään ohjeita tai kuvia? ja mitä kaikkea pitää ottaaa huomioon?
     
  4. stm

    stm Well-Known Member

    Re: ZRT 800



    Kyllähän niille tarkat paikat ja halkaisijat sun muut on olemassa. Joku cattiguru vois valottaa tätä asiaa?

    Ite piirsin piirtopiikillä mittojen mukaiset paikat ja surralla otin ensin enimmät pois. Sen jälkeen pylväsporakoneeseen rampit nippuun ja hiomakivellä hierasin kolot merkkiin asti. Näin taataan se että kaikki rampit on samanmoisia
     
  5. makeee2

    makeee2 Well-Known Member

    sattuuko kellään olemaan tähän kolojen tekemiseen lisää tietoa? ja mitää kuvia ja muuta olellista tietoa että mihin ne tulee ja minkä kokoiset ne kolot on jne..
     
  6. EePee

    EePee Kelkka myyty!

    Kysyn vaan uteliaisuuttani ,että miksi noin korkeilla kierroksilla vasta pitäs ottaa kiinni ?Käyttötarkoitus taitaa olla normaalista poikkeava.
     
  7. makeee2

    makeee2 Well-Known Member

    no veden päällehän se on tarkoitus lähteä..
     
  8. makeee2

    makeee2 Well-Known Member

    tai no sanotaan että siihen viiden tonnin tietämille jos sais että lähtee vasta liikkeelle..
     
  9. EePee

    EePee Kelkka myyty!

    No joo ,konehan parkasee kunnolla vasta kun päästään 6,5 tonnin lukemille.Mulla olis vähän tiheemmät välitykset siihen jos kiinnostaa.Mulla omasta hajos vari ja laitoin tilalle ZR 600:sen varin joka hieman poikkeaa alkuperäisestä lähinnä helixin osalta. Hajonneessa oli muuttuvakulmainen 57-50 astetta,nyt 50 muistaakseni , en ihan varma ,mutta lähtee kun nappi takista.Remmi lujilla jos pitävällä alustalla vetasee kaasun pohjaan.Meinasin itse kanssa vetasta sellasen 15km:n vesistöylityksen viime kesänä ,mutta se sitten jäi .Niin joo mullahan on puolipitkäksi jatkettu 38:n harjalla oleva matto niin kyllähän siinä rasitusta tulee enemmän.
     
  10. makeee2

    makeee2 Well-Known Member

    Joo kova tarkotus olis saada kelkka kesällä veden päälle.. Ite olen miettinyt kans vähän pitempää mattoa. Vaikka kävi mielessä jos menis pätkä matolla mut 44 lapulla.. Ja jos innostusta löytyy niin vois harkita sitä jatkoa. Mut nyt pitäis lähinnä saada ykkönen ja kakkonen kuntoon et kelkka alkais kunnolla liikahtaan. Eli kaikki tieto on hyväksi.
     
  11. EePee

    EePee Kelkka myyty!

    Millä meinaat saada 44:n lapulla olevan maton mahtumaan alle? Itse laskin telaston n.4,5cm alas ja hioin jäähdytyskennoista tunnelin etupäästä rivat pois , etujäähdyttäjään ei jäänyt paljoakaan tilaa .Mulla kun on se 38 harjalla oleva alla.Jos ykkönen ja kakkonen on kunnossa niin uskoisin sen riittävän ,kyllä voima riittää jos voimansiirto on kunnossa.
     
  12. makeee2

    makeee2 Well-Known Member

    No siitä mahtumisesta en kyllä uskalla olla varma mut pitää kattoa sitä vielä.. no tällä hetkellä kakkonen ei ole iskussa.. ei oikein ole lähtöjä niin niinku pitäis olla. ja jos kävis jonku kisan ajamassa sit klesällä niin kyllä sitä pitäis saada ylmpää lähteen liikkeelle..
     
  13. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Catin oranssi-valkealla (143/290 lbs) jousella pitäs kytkentä nousta sinne 5000 rpm korvaan. Mutten tiä onko se vielä riittävä? :)
    Catin musta (158/290 lbs) jousi pitäs olla vielä tuota oranssiaki jäsympi, sillä varmaan pitäs olla jo riittävän korkea kytkentä.

    Vakio kelta-valkea jousi on 122/285 lbs.
     
  14. makeee2

    makeee2 Well-Known Member

    Vs: ZRT 800 kytkimen säätö

    tekeekö näillä duell biken jousilla mitään? et onko tarvike jousista mihinkään?
     

Suosittele tätä sivua