Onko / joko Brp:lläkin on 5-vuoden takuu?
Jätän tämän vain tähän [ATTACH]
Garminilla on ollut kiinteästi kytkettävää latauspiuhaa myös, itsellä oli parissa kelkassa näin kun ei ollut tupakansytytintä niissä, ainakin...
Umpitavaraa on ellei ole jäänyt ilmakuplaa. Joskus tuli Ca mini sukselle "muokkaus" vastaan niin miettinyt samaa tuolle MTX sukselle mutta itse...
Mitä itse olen ajanut Ca MTX ja Profloatilla niin onhan MTX raskaampi mutta myös tarkempi. Kantavuus myös paranee vs Ds+ sukseen verrattuna. Mutta...
[ATTACH] Eli puhuttaneen näistä olkavarsista joita on saanut "lisävarusteena" skidoolta jo useampana vuotena ja eikö samat ole ollut boondocker /...
Mikä tuossa 20" Brutalin ohjausakselissa on parempaa/erilaista kun räjäytyskuvien perusteella se näyttää edelleen samalta rakenteen puolesta mitä...
Tämä on todettu hintansa väärtiksi ja mahtuu mukaan, vaikka taskuun. -> https://tarvike.com/product/next-kasisaha-chain-pocket-saw-musta-134240...
Omia huomioita Titaniin joita se kaipaa. - Leveämmät sukset, Ca MTX tai Pollen ProFloatit. - Säädettävä koropala ja käsisuojat. - Tuulilasi voisi...
Kieltämättä kiinnostaisi nähdä tämä 5tkm mäntien vaihtomäärittely kirjallisena kun tietääkseni viime talvena ei tuollaista vielä ollut vai mistä...
Ensimmäisenä itsellä herää lisäkysymys onko ajatus ajaa yksin vai kakspäällä pidempää matkaa Pitääkö minkä verran tavaraa saada mahtumaan mukaan...
Paljon ajettu yksilö kyseessä? Minkälainen hihna paikallaan ja se kunto/ajomäärä? Onko polttoaineen suodattimia vaihdettu? Koneen mekaaninen...
Yamaha liikkeestä löytyy
Hinta korreloi laatua tässä asiassa. Kannattaa kokeilla miltä ne halvimmat tuntuu oikein kylmällä kelilla tai kylmä/ajoviima yhdistettynä, voi...
Tuossa on 505mm pitkät jotka holkitettu 488mm pitkäksi. [ATTACH]
Erottele nimet pilkuilla.