polleissa joissa ei ole läpivetäviä on aina pitänyt pitää mattoa kireällä ja heti kiriä jos kerrankin posahtaa yli. jos olet päästäny sen...
no alappa tammikuun lopulla hajonneen moottorin kans äänestään jaloilla, saatta kausi olla taputeltu. olen ostellut uusia kelkkoja ympäri suomen...
joo tuo maailmantilanne on ajanu hinnat ylös kun hyville umpisenlaitteille olisi kysyntää mahoton mutta tehdas ei voi tuottaa niitä riittävästi....
edellisestä 11 uudesta kelkasta olen ostanut kuusi kelkka paikalliselta kauppiaalta, loput ympäri suomen. paikalliselle voin maksaa jonku...
totta se on kaikkien henkilökohtainen asia miten on saanut laitteen tingattua. vääristää kilpailua kovin jos julkista tietoa. tottakai saa kertoa...
jos pääasiallinen tarkotus on saada seolla huomiota niin 850 turbo reittirunkonen polaris. jos taas tarvii päästä lujempaa puunkiertoa/enskaa niin...
jos se orkkis vanhanmallin lukko maksaa kympin niin enpä jaksais kyllä alkaa kikkaileen...
tämähän ei vissiin ole polletopikki mutta montako pollen(teamin) rullaa olet nähny menneen paskaksi? itse olen yhden saanu hajalle, reilu 30 tkm...
tuommoinen lämpötilakorjaustaulukko löytyi typpitäyttöisestä paineakusta [ATTACH]
muuten samaa mieltä mutta kyllä se typpikin laajenee lämpövaihteluiden mukaan niinkuin ilmakin
tunneliin?
sehän on saattanu mennä edellisellä omistajalla poikki ja laittanu jonku valmiiksi kuluneen tilalle ko uusia ei silloin saanu :D
polkupyörän keppeihin ihan tehtaan ohjeen mukaan laitetaan iskaripumpulla ilmaa 500psi eli noin 35bar painetta ja sehän ahtaista tiloista johtuen...
niinhän se saattaa olla että takuu säilyy, sama missä huolletaan mutta polariksen 5v lisäturva vaatii merkkihuollossa roikanpäässä käytön
http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?threads/edullinen-tallipaikka-rovaniemell%C3%A4.147795/
Erottele nimet pilkuilla.