Moro, Löytyy pinnoitettu käyttämätön sylinteri, löytyy myös wösnerin mäntäsarjaa ja tiivisteitä. Yt Jussi
Hei, Oulunsalosta löytyy kyseinen osa ja paljon muutakin Polariksen purkuosaa Yt Jussi
Moro, Pitäs löytyä tuollanen ilimanotto, 55€ posteineen kun lasku maksettu etukäteen. Yt Jussi
Moro, Mulla pitäis olla tuollanen 3022663 sylinteri jouten. Tarkistan huomenna illasta kun pääsen töistä... Jos kiinnostaa, niin voit laittaa...
Moro, Mulla löytys vasen alavarsi uudemmalla numerolla 5910527 mutta täysin sopiva tuon vanhemman tilalle, 220€ Oulunsalossa. Jos kiinnostaan...
Morjens, Mulla vois olla tuollanen jouten Oulunsalossa. Jussi
Moro, Käynnistin löytyy ainakin Oulunsalosta, voi löytyä myös sivuposki, katon huomenna ja palaan asiaan. Jussi
Vielä kelepais
Moro, löytyy tukivarret ja iskarit, pistä yv jos kiinnostaa.
Ostetaan, kolaroitu, moottoririkkoinen tai muuten viallinen JA edullinen Polaris IQ, PRoR, RMK, Switchback, Assault tms Hinta kunnon mukaan, mutta...
Eikös siellä lue: MYYTYJÄ ,etupuskuri;)
Menny aikaa sitten...
Morjens, Minkäs mittaset pitäis iskarit olla, löytys Walkeria ja Foxia monen mittasena;) Jussi
Mittaapas Jännitteensäätäjälle staattorilta tulevat jännitteet (vaihtojännite) ja säätäjältä lähtevät tasajännitteet, mitä saat tuloksia? Ja...
Erottele nimet pilkuilla.