Tuollasen '87 GLS:n aihion kävin syksyllä Naatilta lunastamassa kunnostettavaksi: [IMG] Miljuunien eurojen ja unettomien öiden jälkeen siitä...
Mulla on tuossa nimimerkkini mukaisessa Lynessä 447 ronklotellut pianaikaa 30v. verran, alunperin kys. kelkka on liikkunut Kohlerin voimin. Vähän...
Tulppio Safari suoritettu kunnialla. Phazer pelasi hienosti koko reissun, ainoastaan kytkimessä tahtoi jäädä veto päälle kun se lämpesi, hetken...
Josko välillä päivittäisi. Ei tällä kaudella ole paljo Phazer liikkunut, E-P:lle ei tullut lunta niin paljoa että reitille olisi päässyt ja koulun...
Joulun välipäivinä pääsin kasailemaan tuollasen Dingon näytille. Sen yksilön mukana ei tullut tuollasta mainoksissa näkynyttä Irmeliä, liekö joku...
Ei oo 420 kun on oranssi runko ja bensatankin luukku nokassa. 40 siis malliltaan, runkonumero kertoo vuosimallin.
Vs: SX Exciteristä pyhäkelekaksi? Triple-Exciter on ollu mun mielestä jo jotain kohtuu perverssiä, nelikkoa ei pysty enää mitenkää järjellä...
Vs: '92 Phazer II Giant Specialin ihmettelyä ja ehostelua. Ei oo ainakaan aito Giantti tuo Motomasterin raato, oon hakenut tuosta nokkapalan...
Vs: Nettimoton ja muitten old-timerit Vois hyvin ollaki. Nettimotosta bongasin tälläsen tuoreemman, oisko Korsumäen vanha kilpuri?...
Vs: Miksi Mikuni on kiinni kumikurkulla? Eikai siinä mitään ihmeellistä ole, lähinnä tärinän vaimennuksen ja lämmön johtumisen takia ne yleensä...
Vs: '92 Phazer II Giant Specialin ihmettelyä ja ehostelua. Ja jäsentenväliset tältä vuodelta ajettu onnistuneesti. 1. sija luokassa alle 500cc ja...
Vs: '92 Phazer II Giant Specialin ihmettelyä ja ehostelua. Nojoo. Phazeri saatiin pajoitettua silloin lauantaina takaisin elävienkirjoihin....
Vs: Skidoo X 583 Freeride 153" V4.0 Ku ei näjy niin ei näjy!
Vs: '92 Phazer II Giant Specialin ihmettelyä ja ehostelua. Kuulemma 20kpl näitä olis Arwidsonin toimesta tehty että tuo on saatu luokiteltua...
Vs: '92 Phazer II Giant Specialin ihmettelyä ja ehostelua. Niin siis mä vaihdoin VMaxin bensapumpun, öljypuoli tuossa on pelannut ihan niinku...
Erottele nimet pilkuilla.