SLP toimii myös hienosti eikä piä mahotonta meteliä. Täys putkisto toimi commanderin kans assaultissa komiasti 3 vuotta stage 3 kylessä, eikä...
Ite tykkään kytkimeltä säätää jousella. Painavammilla punteilla se reagoi herkemmin olosuhteiden vaihteluun, esim sosekelissä. Viime talavena sitä...
Väittäsin, jotta männät vaihtoon nuilla kilsoilla.
Tämähä on makuasia...nuitten kahen heliksin välillä ei oo kauhiaa eroa...itte oon nyt kolmessa kelekassa viimesen 8 vuotta käyttäny tuota 46-42-äffää
Etupukin alapään akseli vaihtu teräksestä alumiiniin ja liukuja on leikottu keveämmiksi...
Gripper ei ohjaa minun makuun riittävän tarkasti ja se kelluttaa keulaa enemmän mitä powderi. Ja mitä helepommin suksi painuu läpi lumessa ko...
Toisekseen itte tehtaan edustajat Yellowstonessa näin kerto kevään Snowshootissa...erikseen kysyin. Se on sitte eri asia, onko hommat kesällä...
Tehas myöntää Patriot -mosalle globaalin 4 vuojen takuun Azerbaidzanista Afrikkaan...
JUST NÄIN! Ja keuliessa kynttilämallilla se tela häätyy punoa aivan jeesuksen kiriälle...mutta mitäpä tuosta. Kattelin nuo räjäytyskuvat ja...
Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 -> Ajoin viime talaven 19/43 välityksillä ja hihnoja palo muistaakseni 3 tai 4... Tälle...
Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 -> Mulla 39" zbroz Assaultissa 43,5cm...44cm iskareilla mennee jo lukkoon ulosjoustossa....
Vs: Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 -> Mullon ars:n 39 keula Assaultin kepeillä ja jousilla, eikä oo tullu fiilistä liian...
Vs: Freeride 800R E-TEC 2011-> Omaa 146" 800 ETEC:iä rakentaessa testasin 441, 439, 415 ja 413 rampit. Ettin vaihtoehtoa, mikä antas eniten...
PIRKKA SUMMIT 146" --> KUVAT TOIMII VIIMEINKI Niin on vettä virrannu Kitisessä sen verran, että Skidoo on vaihtanu omistajaa. 2 viikkoa...
Erottele nimet pilkuilla.