Just meinasin päivitellä aineistot gps:n, kun Rukalle lähdössä mutta voi mahoton eihän siellä näy reitit. Tämä on täys paniikki :D
Hitsi kun tämäkin olisi hyvä, kun saisi mobilepay:llä maksettavaksi. Hinnasto esillä ja maksu mobilepaylla. Ja viestiksi kelkka/kuski ja...
Minulla on kyllä joku ihme ongelma tämän kanssa, kun tietokoneella chromen selaimella ei pysty kirjautumaan sivustolle. Mutta edge selaimella...
Minä heitän vielä oman pointtini missä on iso ero niin ne aistinlaudat. Ravessa ne umpilaudat vs. xtrimmin reikäset. Ja sitten 41cm leveä tela vs....
Itellä ollu 800 xtrim -17, 850 rave -18 ja nyt -20 xtrimmi. Tuo keulan leveys ei minulla juurikaan reitillä kaahaukseen vaikuta enää, kun tottu....
Ite laitoin xtrimmistä taaemmat pyörät sisäpuolelle. Raapijat siihen ja oli ihan ok MUTTA. Sitten tosiaan se, että takapukin yläkiinnitys hakkasi...
Miehän värkkäsin aivan älyvapaan keksinnön.
Tässä hyvä juttu mihin piti tarttua. Itselläni ei puhelimessa saa laitettua WA:n sijainnin jakoa taustalle päälle. Eli sijainti päivittyy, kun...
Kokemusta on nyt. Ensimmäisen pitemmän ajoreissun kesti lepuuttajat... Sitten olikin heinäveden safari ja molemmilta puolilta lepuuttajat...
Raapijat piti laittaa ja eipä enää saanut tukivarsi versioita. Liukurunkoihin laitoin sitten brp raapijat. Taaemmat etupyörät käänsin sisäpuolelle...
Tuo välikkö on kyllä tosi mukava ajaa. Siinä lähempänä posioo on se metsä osuus luonnon hyppyineen tosi mukava.
Viikonloppuna tulossa ajelemaan ja vähän etukäteistä pohtimista: onko vääränsärkillä millainen tilanne ja onko ajettu paljon? Minkälainen pätkä on...
Tuota olen monesti toivonut, kun vastaan tulee kelkkailijoita niin näyttäisi aina sen, ns. monta on vielä tulossa. Eli viimeistään toiseksi...
Itellä on tuo ufon kevyt rintapanssari. Ollut ihan hyvä MUTTA nyt kun tipahdin kelkan kyydistä ja osuin pieneen puuhun. Niin eikö pirulainen se...
Erottele nimet pilkuilla.