600 Indy (SP) 2013 -->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Teromarkus, 22/4/12.

  1. jäsen z

    jäsen z Polaris Indy 600cc

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Kelkka on 14 mallinen ja uutena ostin. Minkään valtakunnan käsitystä ei ole erosta aiempaan malliin. Täytyy syynätä nuo puslat kun iskareitten vaihto on ajankohtainen ja kommentoida ovatko muuttaneet niitä. Loppuis vaan pikkuhiljaa tuo nurmikonleikkuu..
     
  2. Rexi

    Rexi Rave RE 600 -22

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Ja erikseen ostit iskarit? Takapukiniskarin alakiinnitys tais olla että ei mahdu totaltekki olemaan ellei siirrä kiinnityspistettä..mulle laittoivat liikkeessä uutena alle niin en sen kummemmin kysellyt.. Mulla kans -14 mallia, nuo puslat kans kesti mulla sen 500km kun olivat murusina kun jotain muovia ovat:

    Number 15:

    [​IMG]
     
  3. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Löysät on ne -14 mallinkin puslat. Orkkis muoviset kesti rapiat 300km ja niiden tilalle alumiiniset jotka kesti muistaakseni jotain 800km.
     
  4. sane69

    sane69 Active Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Tösös, onko joku valjastanu indystään loistopeliä freerideen? Ittellä ois tarkotus vaihtaa tuo 144 pitkä 600 rmk indyyn ja ajo on jonkin verran reittiä, ramppia ja umpisen puusikkorallia. Eli olisi tarkotus rakentaa jokapaikan kelkka!

    Pätkä kelkka pakollinen jos rampista aikoo hyppiä ja parempi reitillä, mutta tuon voisi jatkaa tuohon 325 tai 327 mittaan eli sama kun kisakelkat. Näin ollen umpisen puusikkoralli paranee, reitti ja ramppi hommaa huonontamatta!?
    Matto väh 44mm harjalla!

    Iskarit vaihtuisi totaltekkiin tai foxiin myös pro rmk:n penkki tulisi vakion tilalle! Kellään indyssä mitään tunnelilaukkua paikallaan? Aika rajallinen näyttää olevan tuo tila tuola jakkaran takana. Vinkkejä ehotuksia otetaan vastaan!
     
  5. jäsen z

    jäsen z Polaris Indy 600cc

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Mulla toi tunnelilaukku on ja voin kyllä suositella. Vanhemmissa laitteissa ei takapaksiin tarvinnu laittaa mitään mutta tässä voi pitää juomapullot ja makkarat että ei hakkaannu kaikki rikki. Jos ei reppua kehtaa pitää niin eipä ole paljon muita paikkoja missä tavaraa kuskata..
    Iskareissa tuli mukana pikkasen huolestuttavasti asennusohje. Arvelinkin että joku h......n asennussessio siitä kehkeytyy. Tarvii kerätä rohkeutta ja tutkiskella että mihin liemeen on ittensä hankkinu.
    Kiitosta vaan vinkeistä!!
     
  6. kimmo110

    kimmo110 Active Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    onko kellää kuvaa minkä moisia varvaskoukkuja näihin on rakennettu ??? ??? ???
     
  7. amiantt

    amiantt INDY 600

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Voiskohan joku ottaa kuvan walker ewanssin kepeillä varustetusta telastosta ? Ei tarvis niin paljon raapia päätä kun tuli jälkiasennussarjana iskarit.
     
  8. sane69

    sane69 Active Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Kirjota googlen kuvahakuun "polaris indy walker evans" niin tulee ensimmäisten joukossa punaiseksi maalattu indyn pelkkä telasto jossa on walkkerin kepukat! Tiiä sitte onko sulla samanlaiset? :)
     
  9. amiantt

    amiantt INDY 600

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Jep
    Sieltähän löyty kuva. Laitoin kepit kyllä jo paikalleen jottain älliä päässä jäljellä kun sain sopimaan samalla tavalla (eli eivät sopineet siis mitenkään väärinpäin, vaikka yritystä oli )
     
  10. jaanu53

    jaanu53 Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Moi! Mulla tuo 2014 malli ja siihen laitettiin kans Walkkerit. Asentaja sanoi että joutui (muistaakseni) takapukista jostain hiomaan vähän pois, että ei ottais kasaan painutessa pukkiin kiinni. Sen tarkemmin en itse osa sanoa ku en ollut paikanpäällä silloin. Viime talvena tuli vähän ajettu, silloin pelitti kyllä hyvin. En tosiaan oo päätäni telastoon työntäny ja kattonu sitä tarkemmin. :D
     
  11. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Mulla oli nelitoistasessa walkkerit eikä siitä kyllä mitään oltu hiottu iskarien takia.
     
  12. jaanu53

    jaanu53 Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Ok! Sille mulle sanoivat, ehkä muistin tosiaan väärin!
     
  13. akipalola

    akipalola Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Mulla on vm-14 indy walkkereilla ei ole hiottu pukkeja iskareitten takia. Vai onko hiottu siitä takapukin alakiinnitys kohdasta siinä tulee lisäsäiliön letku aika iholle.
     
  14. jaanu53

    jaanu53 Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Nonii, soitin kaverille ja sanoi että just kyseisestä kohdasta on vähan nn hiottu!
     
  15. amiantt

    amiantt INDY 600

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    14 malli mullakin. Noissa kuvissa taisi olla 13 koska etupukki oli ainakin erilainen. Ite koitin takapukin liikeratoja tarkkailla kun painoin pukin alas, enkä havainnut muuta ongelmaa kuin lisäsäiliön kiinnitysklemmarin kiristin ottaa etupukin alapäähän kiinni. Klemmarin siirrolla pitäisi selvitä. Keulassa ilmaantui plug&play sarjan eka ongelma kun etukeppeihin tarkoitettujen puslien läpi ei sopinutkaan sama kiinnityspultti, tästäkin vaativasta ongelmasta yritän selvitä porakoneen avulla.
     
  16. veltsu73

    veltsu73 650 matryx 137 2021

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    joo samaa ongelmaa itelläki.. puslat poralla pikkusen väljemmiksi ja a vot.
    taka kepakosta klemmarin siirto ja pitäs olla siinä.ja tuohan on musta walkkeri.
     
  17. jäsen z

    jäsen z Polaris Indy 600cc

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Mulla vaiheessa totaltekkien laitto -14 mallisessa. Asennusohjeessa käskettiin hiomaan takapukissa olevasta y-muotosesta osasta mikä tulee sen iskarin molemmille puolille 4mm pois. Tilalle laitetaan semmoset holkit että ko. Osan saa levitettyä. Näin iskari sopii sinne. En oo mitannu iskarin halkaisijaa mutta voihan se olla että walkkeri olis pikkasen solakampi? Joutuuhan noille totaltekeille kairaamaan sen alapään 10mm kiinnitysreijänkin. Remontti on pikkasen vaiheessa kun piti kiikuttaa sorvarille kappaletta. Siinä etupukin alumiiniholkissa kun ei oo ku semmonen millin välys uutena.. mut takapukin ja telatunnelin kiinnityskohdassa oleva holkki on kuitenkin metallia.. Myyjäliikkeessä oli muutenvahvistettu se reijän ympärys sellasella kulmapalalla on joku tehtaan suosittelema homma.
     
  18. amiantt

    amiantt INDY 600

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Jos sattuisi lunta tulemaan, niin hommasin vielä BF:n astinlautavahvikkeet. Tosin olen nyt kahden vaiheilla leikkaako lumenpoistoreijät astinlautoihin vaiko eikö ?
    Onkohan muistikuvani ihan väärä kun muistaisin, että jotkut ovat joskus laittaneet jotain liimaa / massaa astinlautavahvikkeiden kiinnittämiseen, siis popniittien lisäksi. Mikähän massa olisi parasta vai laittaako pelkillä niiteillä ?
     
  19. akipalola

    akipalola Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Ite tilasin tänään vahvikkeet. Miettiny samaa et teenkö ne lumen poisto reiät. Ite ainakin laitan poppareitten lisäksi liimaa kans tarkoitan esim sikaflexia tai vastaavaa
     
  20. TmMp

    TmMp Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Minä laitoin ihan sikaflexiä, harmaata olikohan wurthin ainetta. Ketuttaa ainakin enemmän kun joutuupi irroittelemaan noita joskus. Toivottavasti en ite ;D
    Taka korvakon niitit korvasin pulteilla ja omat tehtaan vahvikkeet hitsasin alareunasta kiinni. Matto hankaa vahviketta niin likeltä ettei siihen niitti olisi mahtunut.

    Nyt on pirrattu lumireiätkin melkein kaikki, jätin tosin sen takakorvakkeen molemman puoleiset tekemättä(etu ja taka) ja ihan ensimmäisen, ainakin vielä.

    Kestää takuulla. ;D

    Onhan tuo muutenkin liimalla koottu niittien lisäksi niin miksi ei ??. Taitaapi tuo liima olla vain jotain muuta kuin sikafleksia. Siis etupää, runkokolmio ja muut osat. :eek:
     

Suosittele tätä sivua