Polaris 7S kosketusnäyttö

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä BlackJack, 9/11/20.

  1. H-pux

    H-pux SBA 650

    Ei näy. On joko tuotava reitit itse näyttöön tai katsottava kännykästä.
     
  2. Talvimies

    Talvimies New Member

    No tuolla aiemmin on kerrottu ohjeita mitä pitää tehdä, ja jaettu tiedostoja, onko joku saanut homman pelittämään, ilman ongelmia. Kun saisi edes reitit näkyville, navigoinnista viis!
     
  3. BlackJack

    BlackJack Well-Known Member

    Minä en ainakaan saanut ikinä toimimaan. Reitit kyllä näkyi, mutta ei mittaristo jaksanut niitä pyörittää. Kaatuili ja jumi koko ajan.
     
  4. H-pux

    H-pux SBA 650

    Varmistaa että on uusin softa mittaristossa ja reitit useampaan tiedostoon (7-10 kpl)
     
  5. PolarisMarko

    PolarisMarko New Member

    Hei tietäjät, oisko hyviä vinkkejä. Jostain kumman syystä kelkka ei enään tallenna ajoja sinne mittaristoon. Puhelin yhdistettynä bluetoothilla mittaristoon, vaatiiko nykyään myös wi-fi yhteyden puhelimesta hotspotin avulla? Kelkka switchback -2022 7S näytöllä. Uusin softa ja reitit päivitetty tässä kuussa. Aiemmin on toiminut kuin unelma tuo tallennus. Kattelin nuita satellitteja mittaristosta ja niitä löyty tarvittava määrä
     
  6. wille86

    wille86 Well-Known Member

    Itse - 22 kelkassa käytin pelkästään wifiä
     
  7. Jerppaa

    Jerppaa Well-Known Member

    kaverilla oli joku miljoona kilometriä reittejä muistissa ko huollossa laittovat uuet reitit, oli koko suomi täys sinistä viivaa. poisteli vähemmäksi ni alko tallentaan uusia ajoja.
     

Suosittele tätä sivua