Ajohanska-topicci

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Kuitu, 11/1/06.

  1. jiipee-

    jiipee- Well-Known Member

    Scott:in Adventuret laitettiin pukinkonttiin. Kokemuksia sitten kirjottelen ku kertyy kilsoja alle. :)
     
  2. ISÄNTÄ

    ISÄNTÄ AC CrossFire6 -07

    Mie oon 4 vuotta päryyttäny noilla Sinisalon Neoprene hanskoilla ja hyvin oon pärjänny ja ollu tyytyväinen! Mitään muita ajohanskoja en oo ees kokeillu joten ei tietoa onko ne hyvät vai ihan jaskat! Mut niinkun sanoin olen pärjänny eikä ole ollut tarvetta hankkia muita!
    Perjantaina tuli vasta uudet suoraan tehtaalta. Sähköpostikeskustelun tuloksena palautin viime keväänä ostetut hanskat joista meni muutaman ajokerran jälkeen kämmennahka rikki.
    Edelliset hanskat ollu jo tosin sen 4 vuotta käytössä ja ovat käyttökuntoiset vieläkin!
     
  3. lynx 250

    lynx 250 Lynx boondocker 800 -14/15

  4. Anssen

    Anssen MXZ X-RS 600 E-TEC '10

  5. Makezi

    Makezi Well-Known Member

    Pukki toi ski-doon action hanskat, kokemuksia ei vielä ole mutta uskosin että on kelpo hanskat
     
  6. peeaa75

    peeaa75 yamaha phazer -07

  7. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Peeaa,on sulla kadehdittava kuva tossa.....

    Sinisalot ,luultavasti jtn. micro kuituseosta toimii minulla paremminkuin aikaisemmat scott:n neopreeni hanskat.
     
  8. Rautane

    Rautane Catti ja 600 xp-summit

    Isäntä toi mulle Keskisen kyläkaupasta tämmöset ku Sinisalon Arcticit. 19e oli maksanu, ja ihan hyvät on kyllä ollu. Lämpimät on ja ilmeisesti jotain neopreenia tai vastaavaa ovat ku eivät kastu. Vähän kumman mallinen vain tuo kämmenosa näissä, tajuttoman leveä. Tahtoo vähän pyöriä käessä, jos oikein tangossa roikkuu, ja yks rakko on tullu. Mutta tuntuma on muuten kyllä hyvä perinteisiin toppahanskoihin verrattuna  ;D

    Ja multaki propsit peeaan kuvalle.
     
  9. MikkoY

    MikkoY Polaris 600 HO Fusion Race

    Kokemuksesta voin kertoa, että pirun kuuma tumppu!
    Viimetalvi tuli tuollaisten kanssa temmellettyä, varsin oli lämmin. :)
    Kylmällä kelillä 9+ kevällä ja pikkupakkasella liian kuuma ainakin minulle.
    Tuohon "sorkkaan" tottuu kyllä nopsaan, tupakin polttaminen ja muu näprääminen hankalaa..
    Täksi kaudeksi ajattelin Alpinestarsin neopreenihanskaa...
     
  10. peeaa75

    peeaa75 yamaha phazer -07

    varaudu rakkuloihin jos ajelet neopreeneilä ::)
     
  11. MikkoY

    MikkoY Polaris 600 HO Fusion Race

    Ei niitä vielä oo ostettu :)
    Hyviä ehdotuksia ja käyttökokemuksia otetaan vastaan!
     
  12. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Höpö höpö, mulla ainakaan oo tullu Scott glove neopreneilla minkäänlaisia rakkoja. Ne on liian löysät, jos tulee rakot.
    Yksinä hanskoina oon kylmemmille keleille pitäny Scotin Adventuret, millä kyllä sai hetulat nousemaa 200 kilsa jälkee.. Niissä on se sisävuori irtonainen pintanahasta ja ku käsi hikoaa, se liimautuu kiinni kätee ja pintanahka kestää tupeissa. Siinäpä on sitte mainiot hierontaa käsille..
    Sit on hyllyssä yhet Sinisalon X5, mitkä oli ihan paskat. Älyttömän paksut ja sormien välistä purkaantu saumat levällee jo tuhanne kilsan jälkee.. Rouva ompeli ne läjää ja nyt ne on pihahanskoina :)
    Parraat tollaseen kruisailuun on oikein kunno nahka rukkaset turkisvuorella ja on lämpimät, eikä tuule läpi!
     
  13. Joona91

    Joona91 Well-Known Member

    sno gearin hanskat sain joululahjaksi. lämpimät ja hyvät kädessä :)
     
  14. mxz-x 600

    mxz-x 600 Lynx RS

    itellä ollu kans sno gearin hanskat niillä "pyyhkimillä" alkanu antautuun noin 2500kilsan jälkeen.
    mutta muuten ollu tosi hyvät. saman laisia etsiskellessä...
     
  15. Halkku

    Halkku Guest

    hyvältä tuntuu nuo scottin s1:t. suosittelen jos tykkää käyttää ohuita hanskoja
     
  16. MikkoY

    MikkoY Polaris 600 HO Fusion Race

    Nuo MP-asun Track neopreenit tuli sitten hankittua.
    Käteen tuntuu mukavilta, ensiviikolla pääsee sitten oikeasti testaamaan.
    Lämpöisyyttä ei varmasti tarvitse odottaa, mutta ote tuntui todella jämäkältä ja tuo silikonipainatus
    kämmenessä pitää kuin tauti.
     
  17. polle-positiivi

    polle-positiivi Well-Known Member

    onko kellään kokemuksia nuista alpinestarin moto-chill neopreeni hanskoista??
     
  18. joksa

    joksa Arctic cat M8000 pro climp

    scott neopreme. tarpeeks ohuet
     
  19. moukka

    moukka Kelkaton on munaton..

    Mistähänliehelewwatasta on siunaantunukki tommoset Helly Hansenin tinsulaattitäytteiset hanskat. En ole missään nähny myynnissä, mun aiwwan saiirraan lämpimät sormikkaiksi.Ei ole niin kylmään asiaa, etteikö niillä tarkene. Normikeleillä vähä liikaaki :)
     
  20. polle-positiivi

    polle-positiivi Well-Known Member

    mulla löytyy kans noi, tautinen pito, ku oli edellisessä kelkassa nuo 3m-greptile gripp(tai jotain sinne päin) tupit...ainoo mikä aluksi häiritsi oli tosiaan toi ihon "kesiminen". niin ja noihan ei ole mitkään maailman lämpimimmät.
     

Suosittele tätä sivua