iq 600rr

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä evz, 16/4/07.

  1. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Kumit menee takuuseen, mutta rauta ei. Mulla meni mutkalle viime talvena, vaikkei paljoa pohjaillu. Jos on reiteillä isoja hyppyjä tai rinteitä, niin niissä se menee mutkalle varsinkin jos hakaneulat alkaneet levetä.
     
  2. Nils AslakJotunheim

    Nils AslakJotunheim Well-Known Member

    Vs: iq 600rr


    Ei juuri parantuneet tuolla neuvolla.
     
  3. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: iq 600rr

    Mites jos sais tupit ehjänä irti(ostaa uudet) ja laittas tarvike vastukset?
     
  4. PoJu

    PoJu 600 switsu '07, Indy '14

    Vs: iq 600rr

    Tupit saa ehjänä varsin näppärästi irti paineilman avulla...
     
  5. pelarus susion

    pelarus susion LYNX 600 RS e-tec

    Vs: iq 600rr

    laita tarvikelämppäri, tarkenee ;) semmoset jotka vaatis vastuksen pienemmälle asennolle. mulla ne on joko päällä / pois siis 1 asento ilman vastusta
     
  6. jakkias

    jakkias Polaris RR

    Vs: iq 600rr

    ÖÖÖ oletkos höylää näyttäny pp:lle?? mulla ne lirpakekantit otettu pois ei muuta modia niin liian ottava vielä...raudoista mitattuna 5mm harituksella sukset! tekis mieli modata lisää tuota pp?? rautaa vois varmaan sen n.5mm upottaa sukseen lämmöllä??
     
  7. rmm

    rmm IQRsdi ja IQRR

    Vs: iq 600rr

    PP:ssä taitaa olla juuri se 5mm sitä ainetta siinä pohjassa melko ohueksi menee jos upottaa.

    Sattuloista saa varmaan sen sentin hyvää, kun tekee kiinnityksen alemmaksi.
    Iskareita holkittamalla tai olkatappeja lyhentämällä saisi enemmän.
     
  8. pelarus susion

    pelarus susion LYNX 600 RS e-tec

    Vs: iq 600rr

    Tai tee eri raudat.. Gripperin alkuperäinen rauta tais olla melko matala.. Modaa sellaiset paikalle... Tai rällä käkeen ja hio rautaa sisäpuolelta ohkasemmaksi vaik 2,5 mm ja lämmöllä se 2.5 mm sisää... Muista hioa niitä hitsattujen pulttie kantoja jot ei niistä kanna ::)

    En oo höylänny yhtään.... siis suksea ;)
     
  9. 10+

    10+ Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Minä pyöristin siitä suksesta niitä ohjairautojen reikiä pohjasta että se rauta menee varmasti suksea vasten. Pääsee huomattavasti helpommalla ku rautoja rälläköimällä. Mun mielestä SLP:n orkkisrauta on paljo miellyttävämpi sen puolesta, että se ei ole niin ottava kuin esim Jarlan spirtit yms..
     
  10. jakkias

    jakkias Polaris RR

    Vs: iq 600rr

    Miten ihmeessä ootte saanu helpoiten imukotelon tiiviisti niihen kumeihin?? kumit kaasareissa vai pöntössä pitäs mennä helpoiten? Ootteko tehny mitä suojaa tai kikkaa tolle variaattorin akselille/pöntölle kun hankaa aika kivasti tota pönttööö??
     
  11. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Vs: iq 600rr

    Kumit kaasareihin ja sitte ku pönttö alkaa olla suurinpiirtein hollilla, niin työnnät kätes siitä imutorven reijästä (imutorvi siis poissa paikaltaan) sisään ja hollaat kumit/pöntön kohilleen. Ei pitäs hirveesti hinkata, jos on pönttö kunnolla paikallaan. Sitä pöntön alle jäävää alukäikälettä voi myös taivuttaa parempaan asentoon...
     
  12. jakkias

    jakkias Polaris RR

    Vs: iq 600rr

    jeah...oli käsi kyynärpäätä myöten pöntössä.. :) tuntuu et toisel kädellä ei saa mistään kaasareita nosteltuu sit..

    ihan tehtaan jäleltä on hangannu akseli...ja kun luulin et Fusionissa oli hankala..
     
  13. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Onko kukaan modannu tolla Satamotorsin big borella ja putkella konetta?
     
  14. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Vs: iq 600rr

    Työntää kaasarti kurkujen sisään mutta ei kiristä klemmareita sit työntää sen imu kotelon paikalelen ja passaa kädellä kumit kohdalleen, itse totesin tämän helpoimmaks



    Kehuvat ainakin että ovat noita myyneet,minun mielipide on että ovat aivan sika hintasia mutta jokainen tavallaan. ite kun teettää niin saa puolet halvemmalla vähintään.
     
  15. ekk4m

    ekk4m Kelekaton

    Vs: iq 600rr

    onko kellään tullu vastaan semmosta ongelmaa. et ku on parikymmentä kilsaa paukuttanu menemään reittiä ni alkaa tuntuu sille et perä jää patin jälkeen kyntää pohjassa. ei tee sitä kylmänä mut ku on ajanu iskarit lämpöseks ni tapahtuu tämä ilmiö ??? ??? ja välillä siitä pääsee eroon ku löysää mut välillä on joutunu oikein pysähtyy ja antaa vähän aikaa olla. iskareilla ajettu n.500km? mikä lie mättää??
     
  16. Jusba

    Jusba Assault RMK 155" 2011

    Vs: iq 600rr

    660 setti tuli laitettua. Kannatti vaikka siihen jokunen oravannahka menikin.
     
  17. 10+

    10+ Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Mulla ainaki se etupukin iskari lämpesi ku tuollaset 20km ajo kunnon pattia niin alko pohjaileen ihan huolella. Takapukista en niinkään huomannut tuota lämpenemistä mutta kyllähän se perä makas maassa ainaku oli jonku matkaa menny kunnon pattia.
     
  18. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: iq 600rr

    ..Ja itselläni myös sama homma 15min ja etupukki pohjaa :mad:
    No takuukampe ni tuntus että ko rikki mennee että jotain korvais.. <- Vai korvaako? Onko kokemuksia?
     
  19. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    kts. sivu 165 tai sitten vain iskarin öljyt puurona
     
  20. jani900

    jani900 New Member

    Vs: iq 600rr

    Oisko kellään tiedossa mistä sais kyseiseen kelkkaan pakoaukon säätimeen luistiosan tai vaikka koko säädin.Pitäs käydä 07-09 vuosimallin 600 pollen koneista.

    Ja olis vähän kiirus...

    Ottakaa yhteyttä jos jollain olis tietoa.

    T:Jani kortelainen
    050-5823017
     

Suosittele tätä sivua