Camoplast matot ja kestävyys

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä JRT, 3/2/09.

  1. jabakanada

    jabakanada 5900 GLX

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Tietenkin vain yksilön yksipuoleinen näkemys asiasta, mutta ittee naurattais kyllä niin kovasti notta takahampaat näkyis. Jotaki lievää valmistus-heikkoutta nähtävissä.
     
  2. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Toki mutta lisätään vielä että tämän päivän reittiajossa hajonnu... Ja ei tälle voi ku nauraa miten kehataan edes myyä näin paskaa laatua, edellinen kesti sentään kolmatta tuhatta kilometriä ja tasan on saanu samaa kohtelua... Kyllä tuosta vielä ajokelponen tulleee jos tulleee
     
  3. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Jos oot uutena ostanut niin onhan tuossa oltava takuu, iite lähtisin sitä kautta liikkeelle. Minä oon saanut 10tkm ajetut renkaat takuuseen...
     
  4. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Harvemmin olen kuullu että nuot puikot katkeilis ilman osumista mihinkään.

    Oos liukurunjoen kärjissä rullat? Näyttäs tuo yks puikko että telan sisältä pukattu poikki.
     
  5. challenger

    challenger challenger

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    En näiden kuvien perusteella näe valmistusvikaa, en hyvällä tahdollakaan. Joku on osunut puikkoon, puikkoihin ja katkonut ne. Matto näyttää muulta alueelta olevan virheetön, ainakin näiden kuvien perusteella.
    Teo
     
  6. Pasi.M

    Pasi.M BC renegade 600 -11

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Miettikääpä sitä että kestääkö noi puikot kuinkaki pitkää ajoa jos niistä lähtee toi suojaava kumi pois. Minun mielestä noi puikot voi kyllä ottaa itteensä ihan siitä kun on ajettu sen jälkeen kun on pinta revennyt pois.
     
  7. jimi

    jimi reino -09

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    mulla on ollu challegeri alla 2500km eikä yhtää lappua oo lähteny vielä ja tyytyväinen oon ollu...on ollu reitillä ajelua ja kannokossa rullaamista....44mm harja
     
  8. -JM-

    -JM- Well-Known Member

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Reilu 2tkm pyöriny 307 pitkä Intense minun kelkan alla ja yhessä lapussa huomasin repeämän... 8) Tuli tuossa viikonloppuna myös todistettua että viepi yllättävän paljon paremmin 38 harjanen ku 32 korkea revin vakio matto.
     
  9. Kojontti

    Kojontti 600R RE, x-rs pessimisti-evo

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Kyllä ne vain kestää ilman kumiakin. Pitäs varmaan laittaa kuva tosta omasta ripsawin raadosta mikä vieläkin pyörii alla... Mutta eivät kestä kovia iskuja, varsinkaan liukujen viereen osuvia. Ja sitä ei välttämättä kuski edes huomaa jos telan laitaan osuu joku kanto tms. niin että katkoo puikon-pari.
     
  10. arskaw

    arskaw Well-Known Member

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Mitään näistä tiedä mutta jos ja niin eespäin lähtee kumikerrokset irtoilemaan toisistaan, eipä tuo tuotannon jälkitarkastus ole hoidettu.Jos kumi repeää niin ei siellä banaaninkuorta irtoile jos tuo yhtäpuuta on alunperin ollut.
    Tietty valmistaja ja jälleenmyyjä viimoseen saakka omiaan puolustaa ja pitääkin mutta eipä nuista autonrenkaistaakaan lähde viipaleita pinnasta vaikka kuinka kivikossa sutaiset, jopa kannonpäälläkin kestävät.Jos taas kuoriutuvat niin eipä sieltä nykypäinä kysellä vaan korvataan vastaavanlainen ettei maine mene.Mielestäni ja ulkomaan juttuja lueskelleena tuon Camon tuotevastuu ihmetyttää muuallakin.
    Noh tämä vain tällaisena ajatuksena iltamyöhäsenä mutta tämä kelkkailu kun tällaista hupia on niin eipä kukaan liikaa moitiskele, saattaa alennukset paikallisessa kaupassa huveta.Toisaalta kauppiaat pienillä vuosituloilla kitkuttavat ja jos liikaa joku omistaan korvaa eipä siinä vanha pakumersu saa uusia talvirenkaita kun vaimolle silkkisukkiakin pitäis laittaa.
    Pikkupiireissä kun pyöritään niin tuttavan tuttu onkin kummin kaima jne.
     
  11. julli

    julli rmk

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    olipa pienoinen pettymys nykyinen camon 307/38/38 intense. ilmeisesti joku matsku/tekotapa muuttunu muutamassa vuodessa ko alkaa taas olleen maton vaihto edessä. edellinen intense oli ensin muutaman tonnin 500cc edgessä, josta siirsin maton 700 dragoniin jolla ajettiin useampi tonni->vaihtokunnossa. matto oli pirun hyvä niin viime kesänä laiton nykyseen rr-polleen uuden samanlaisen intensen ja nyt ajettu noin 2tkm ja alkaa olleen 30%lapuista reitinvarressa ja melkein kaikki loput murtunu. ajo ollu samanlaista 50/50 umpea/reittiä. ainakaan vauhti/voima ei ole ärärrällä tappanu mattoa ko ei tuo paska kule ko max 130km/h ja dragoni kulki kuiten melko vitun paljon lujempaa. onneksi uusia mattoja kuiten vielä saa kaupasta
     
  12. _5ampsa_

    _5ampsa_ Well-Known Member

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Onko kellään kokemuksia Camplastin freeride matosta 345/36/38 mitoilla?
     
  13. jaffa

    jaffa Well-Known Member

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Intense on ollu yleensä älyttömän kestävä matto. 345 ollu pari kappaletta ja sutitettu kesällä kivikko tartteja eikä kummastakaan ole lappuja pölissy. Eikö siitä ennen ollu kova ja pehmeä seos olemassa? Siis 307 pitkässä
     
  14. JalmariVari

    JalmariVari Well-Known Member

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Mikäs tollaseen vanhanliiton pätkäkelkkaan kävis reittiajossa parhaiten vanhan 30 millisen lisun tilalle? 38mm Intense vai 34mm Cobra, vähän polttelis ens kaudelle parantaa pitoa. Jos jostain sais vielä rahaa säästettyä. :(
     
  15. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Siitä cobrasta oon kuullu hyvää ja pitoki on niinku isommissa ainaki. Kovalla jopa oikeinki hyvä pito. Ite kyllä laittasin reittikelkkaanki 44 maton kovalla harjalla.. :D
     
  16. JalmariVari

    JalmariVari Well-Known Member

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Ei taida -04 Evoon mahtua ja lienee kulmikas ajaa? Umpiseen meen vaan kun ei mutkasta käänny. ;D
     
  17. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Meillä on kahdessa Thunderissa Intense 38 mm, sekä 307 että 345 pitkänä. Hyvin on kestäneet ja pitokin hyvä. Saattoi vaan olla kahta seosta joskus, näin minäkin muistelen.
     
  18. Muumi

    Muumi RE 600 -13, Racing 440 -04, Gls 3300”r” -89

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Juu näin itekki muistelen että Intenseä oli kahta seosta ja nyt myydään enää sitä kovempaa?

    Omaan makuun paras reittimatto ja harjakorkeus riittää kun ei kiinnosta enää rossirata-ajelut.
     
  19. julli

    julli rmk

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    tuo nykynen intense on aivan raivo pehmeää. jos kelkka sattuu pääsemään yöksi talliin niin matto on niinko purukumia +15 asteen lämmössä. kintas tarttuu kiini
     
  20. htu

    htu Well-Known Member

    Vs: Camoplast matot ja kestävyys

    Ite vaihdoin tuon cobran ja olen tykänny.. pelaa minusta reitillä paremmin kuin 44mm mikä mulla oli aikasemmin paikallaan..
     

Suosittele tätä sivua