2t öljyt

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Hemmo, 24/1/06.

  1. stm

    stm Well-Known Member

    Onko nämä motulin öljyt mistään kotoisin?

    Lähinnä arveluttaa se että kestääkö tuommosessa vähän piristetyssä koneessa käyttää tuommosta öljyä ja sitten se että vaikka kestäiskin, niin onko muutaman törpöllisen jälkeen kone karstassa elikkä tukossa.

    Ei viittis summissa mennä mitää p*skaa laittamaan bensan sekaan jos se ei vaikka olekkaan niin hyvää tavaraa.
     
  2. Keke

    Keke Well-Known Member

    Olen ajanut Motulilla pari kautta ilman mitää ongelmia. Nyt on käytössä Xp-s mutta ostan seuraavaksi Motulia koska se on niin paljon halvempaa. Ja se on myös aika notkea öljy.
     
  3. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    Eikös motuli oo parhaita 2 tahti öljyjä ???
     
  4. Pollari

    Pollari Guest

    "Kaikkihan" ne on parhaita.
     
  5. mstr

    mstr Well-Known Member

    Motulia syötetään myös meidän Catin kattiloihin ja hyvin on pelannut.
     
  6. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=958.75

    Tuolla topikissa on näitä offtopikin "testituloksia" ja näyttäisi,että motul on huonoiten juoksevaa noista mitä on testattu ::)
     
  7. Keke

    Keke Well-Known Member

    Näin vaan muistelin mitä silloin mökin pihalla vertasin, mutta ei se sitä tarkoita ettenkö voisi olla väärässä. Mutta ei se silti ole huono öljy  ::)
    E: no eipä toikaan linkissä oleva teksti perustunut mihinkään tieteelliseen testiin ::)
     
  8. stm

    stm Well-Known Member

    Olis kiva jos jollakin olis ihan faktatietoa. Ei viittis laittaa sen perusteella jos joku sanoo, että hyvin pellaa jossaki 250 lynxissä. ::)
     
  9. Antza

    Antza 800 etykki

    Itse olen motulilla ajanut kaksi talvea tuolla lynxillä ja hyvin on toiminut. Ei savuta kovinkaan paljon ja ei ole leiponut kiinnikkään vielä... Eli kai se ihan hyvä öljy on.
     
  10. stm

    stm Well-Known Member

    kiitti antza.

    Vielä ku tulis lisää varmistuksia ja kokemuksia niin olis bueno :)
     
  11. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    kyllä se ihan hyvää on
     
  12. janppa

    janppa Guest

    Ei tuo Motulin öljy omasta mielestä ole mitenkään erityisen kankeaa, ainakin jos vertaa vaikkapa Yamalubeen ;)

    Viime talven ajoin ja aion ajaa seuraavankin. Suhteellisen savuton ja hajuton (niin hajuton kun 2T nyt voi olla) ja hintakin kohdallaan. Karstotuksesta en osaa sanoa, kun ei ole pakoaukonsäätimiä tuossa omassa, eikä ole tullut mäntiä kateltua.
     
  13. jaffa

    jaffa Well-Known Member

    mitä vikaa siinä kakspuokissa on?
     
  14. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Itsekkin ajelin koko viime talven Motul Snowpowerilla Lynxillä ja nyt AC:llä.
     
  15. stm

    stm Well-Known Member

    Ei kakspuokissa ole mitään vikaa mutta jos vertaillaan kakspuokin konetta ja piristettyä kasisatkua niin onhan se kakspuokin kone paljon varmempi, elikkä oljyllä ei ole niin suurta merkitystä mitä tuossa isommassa koneessa.


    Uskottava kait se sitten on ettei tuo ole mitää sekundaa. Ainakaan toivottavasti. ;D


    Jos joku on aikusten oikeesti vertaillu tätä öljyä muihin öljyihin niin kertokaa ihmeessä vähän tuloksia.
     
  16. Keke

    Keke Well-Known Member

    Sä et taida millään uskoa  :p

    Olen ajanut samalla kelkalla (mxz 600 -99) näillä öljyillä: Castrol, Pennzoil, Motul, Xp-s. Kaikki öljyt ovat toimineet kuten pitääkin,
    eli mitään ongelmaa ei ole ollut (jokaisella öljyllä on tullut ajettua vähintään 1000km). Mittarissa on 9000km eikä mäntiä tarvi vaihtaa vielä pitkään aikaan.
     
  17. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Mistä motulin öljystä puhutaan? Niitähän on monia erillaisia. Itse olen ajanut aikoinaan Motul 800. Se kylläkin käy vain suoraan polttoaineen sekaan.
     
  18. stm

    stm Well-Known Member

    Nyt se varmistu, elikkäs snow power:ia olis tyrkyllä.
     
  19. hidas

    hidas Boonboonpiipdokkeri

    Re: Oulun / Rovaniemen HALVINTA 2T öljyä!


    Onko kellään kokemuksia mimmosta on tuo ameriikan öljy on? Olikohan se merkiltään R-1X, semmosta sinistä litkua? Hinnan perusteella pitäs olla aika hyvää =), jotain reilu 20€/L. Melko ohuelta vaikutti kun purkissa heilutteli.
     
  20. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Elikkä tällä mennään:
    http://www.emc.sci.fi/MK-kataloogi/MK_motul.htm
    Oikeasta jähmepisteestä on eri tietoa aivan eri ilmoittajilla, Toi laittamani urli kertoo: jähmenemispiste on todella alhainen, -60ºC

    Täällä kerrotaan -54C samalle öljylle: http://www.ostokset.fi/pd/3e14d7c7/

    Silti pidän oikeana mitä lukee pöntön kyljessäkin, -45C, kuten täällä mainitaan:
    http://www.kelkkaosat.fi/component/...facturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,1/
     

Suosittele tätä sivua