600 ho -07 paljon öljyä bensaan?

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Tommy T, 30/1/07.

  1. Tommy T

    Tommy T Polle

    Paljonko tuohon ekaan tankilliseen pitäs panna öljyä?
     
  2. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    SISÄÄNAJO: Lisää ensimmäiseen tankilliseen n. 2% Polaris-öljyä (2-tahti mallit) Sisäänajomatka n. 160km (100 ml).
    Noin lukee ohjekirjassa :)
     
  3. Pollari

    Pollari Guest

    Mutta koskeeko tämä ruiskupelejä.
     
  4. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    Ilmeisesti koskee kun tuossa lukee että 2-tahti mallit ja onhan se ruiskukin 2-tahti ;)
     
  5. Pollari

    Pollari Guest

    Mutta joihinkin ruiskuihin ei öljyä törkitä
     
  6. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    Voipi olla ettei laiteta. Soitin tuossa velimiehelle kun se laittoi ruisku pollen(07 vm 600 switsu) ja siinä oli tankin korkissa ollut lappu lontoon murteella että lisää ensimmäiseen tankilliseen öljyä. Myyjä oli sanonut ettei sitä muka pakko ole laittaa, vaan eipä siitä varmaan haittaa ole ja varma on aina varmaa :) Itse olen 2 kelkkaa(polarista) uutena ostanut ja molempiin olen ekatankkiin laittanut tuon 2% öljyä.
     
  7. Tommy T

    Tommy T Polle

    Kiitos vaan opastuksesta, kun ei oo vielä tuota käyttöohjekirjaa.
     
  8. Dragon600HO

    Dragon600HO Guest

    Ruiskuihin EI SAA laittaa öljyä bensan sekaan.
     
  9. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    Mielenkiintoista ??? Onko varma tieto? Miksihän ei saa? Vaikuttaako ruiskun toimintaan? No kaasareihin kuitenkin saa laittaa. Velimies laittoi kyllä ruiskuunkin kun ohje oli, eipä tuosta mitään haittaa vielä ainakaan ole ollut.
     
  10. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Kyllä noihin ruiskuihin jenkkilässä laittavat sisäänajoöljyt bensan sekaan ja toimii siinä missä muutkin.. tää on vaan suomen maahantuojien jotain ihme hypetystä koko homma ;D

    Myöski katin turbotetuilla M malleilla ajellaan seosbensalla.
     
  11. MarkusK

    MarkusK Well-Known Member

    Itse jätin noi öljyt laittamatta tankkiin...
     
  12. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Ei tullu laitettua kyllä mullakaan. Ihmetyttää vaan tuo jyrkkä ei tuossa hommassa, jos siittä oikeesti ois haittaa niin ei ne tehtaat sitä suosittelis. Siis ruiskupeleihin yleensä.
     
  13. skk

    skk Yamaha Apex

    ohjekirja (ja polariksen opetus-dvd :p ) käskee laittamaan ekaan tankilliseen öljyä. oli ruisku tahi ei.
     
  14. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Mä ajoin ainakin ekan tankillisen öljyn kera(n200km)... Ei ongelmia silloin eikä vieläkään (850km).
     
  15. Dragon600HO

    Dragon600HO Guest

    Ei sitä kaikkia pidä uskoa. ;)
     

Suosittele tätä sivua