AC F6 -05 vai Polaris ProX2 -04 ?

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Jarzendekkeri, 27/12/06.

  1. Jarzendekkeri

    Jarzendekkeri Polaris Indy 600 SP

    Kelkkaa olen vaihtamassa ja nyt ookailen tällaisten vaihtoehtojen kanssa. Kilometrejä kummankin mittarissa saman verran eli reilu 2000km. Jos väliraha olis sama, kumpaan itse päätyisitte ja miksi?
     
  2. Aparts

    Aparts Member

    Onnittelut valinnasta ... siis myös tämän "osaston" ;D
     
  3. Jarzendekkeri

    Jarzendekkeri Polaris Indy 600 SP

    Mä mitään oo viel valinnu... :D Polle on joskus ollu, Arctosta ei ikuna, tuli vaan mieleen olisko aika koittaa. Eikös tossa -05 Catissa oo jo runko ryhdikkäämpää kamaa?
     
  4. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Ei muutakun lukemaan kummankin mallin topickeja. Kummastakin kelkistä varmasti löytyy hyvät ja huonot puolet...
     
  5. rampulat

    rampulat Active Member

    Polle on hieman ketterämpi ajettava, katti huomattavasti lujempi ja huoltovapaampi.. kokemusta löytyy ProX2:sta ja -06 mallin F6:sta. Käsittääkseni katin -05 ja -06 mallin suurin ero löytyy vahvemmasta takapukista.
     
  6. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Onhan noissa koko eturunkokin eri numerolla. Ja sen lisäksi noita pienempia osia paranneltu, kuten mm. kytkimen puoleinen rungon "palikka", DD:ssa jotain muutoksia ja sitten vielä 10.4 tuumainen kakkonen uudemmassa. Kaikkea pientä on näköjään paranneltu.

    Cattiin itse ainakin päädyin, osittain siksi kun cateista ei pahemmin huonoa kokemusta, mutta muitakin kattelin ja silti se -05 firecatti tuli. ;D
     
  7. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Onnittelut uuden kelkan johdosta! Toivottavasti saat hyvät ajokelit kohtpuoleen :)
     
  8. Jarzendekkeri

    Jarzendekkeri Polaris Indy 600 SP

    Jep. Catin kanssahan sitä kaupasta lähettiin ;D
     
  9. Aparts

    Aparts Member

    Non niin, onnittelut toistamiseen ... ;D
     
  10. AnttiB

    AnttiB Well-Known Member

    mites se on Kattila pelaillu?
     
  11. Jarzendekkeri

    Jarzendekkeri Polaris Indy 600 SP

    Ihan hyvin on Catti pelannut, pari pientä juttua:
    -vein kelkan ensimmäiseksi iskareiden huoltoon jossa todettiin, että etu- ja takapukki oli ratkennu mutta ne nähtävästi meni vielä takuuseen
    -muutama viikko sitten kovilla pakkasilla ilmajouset meni jämäriin, maavara katos ja pohja osu kantoon --> panssari repsottaa. Keula kyllä nousi kun pumppasin lisää ilmaa.

    Muuten on mennyt oikein hyvin ja olen ollut Cattiin tyytyväinen. Kelkka uhkuu menohaluja ja ei haittaa vaikka välillä saakin aika lailla roikkua. Kulutuskin on kohtuullinen, rauhallisesti ajaen viime viikonloppuna pääsin aika tarkkaan 20litralla satasta kohti. Iso kiitos normaalia pirteämmästä käytöksestä ja kulutuksen pienenemisestä menee entiselle omistajalle joka on asentanut siihen ODS:n kytkinsetin.
     

Suosittele tätä sivua