Ajohanska-topicci

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Kuitu, 11/1/06.

  1. yamahahihhuli

    yamahahihhuli ski-doo mxzx800r-13

    Vs: Ajohanska-topicci

    kävin viikko sitten ostamassa noi scotin s1:set.lämpimät kyllä ovat mutt ei niillä kyllä voi lujaa ajaa esm. patikossa.koko ajan luistaa ote ja kaasu peukku myös.pitäsköhän vielä kerran kokeilla ettei ole kahvalämppärit päällä.näillä kokemuksilla olleet kyllä pettymys :p
     
  2. Pooka

    Pooka Well-Known Member

    Vs: Ajohanska-topicci


    Hmm, itsellä ollut kyllä hyvin erilainen tuntuma noista S1:stä.. Ei valittamista.. Eikä vaikutusta tolla lämppäri hommalla ainakaan mulla..

    Myös noilla Ixs Pokka hanskoilla ajan ja tykkään..
     
  3. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Vs: Ajohanska-topicci

    Joo tuommoset kinttaan malliset on lämpimät ja semmoset mulla kyllä löytyyki tarvittaessa, ne onki sitte mallia semmoset ettei niitä kelkkatarvikeliikkeistä löydy. Ennemmin jäätyy joku muu paikka ku sormet niillä kinttailla ja vanttuilla.

    Scottin Adventuret todennäköisesti lähtee tilaukseen jahka saa selvyyden kumpi noista malleista lähinnä vastaa sitä vanhaa mallia mitä monet on kehunu.
    Mitenhän noissa kokoluokitus menee, entiset on L niin tilaisko sitä samankokoset vai onko nuo jotenki "erikokoset"?
     
  4. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Ajohanska-topicci

    FXR:n hanskat edelleen ylivoimasen hyvät ja kestävimmät ollu minun käyttöön, nyt vaan alkaa olla kämmenpuolelta puhki.

    harmi vaan että niitä ei mistään saa.
     
  5. anddi77

    anddi77 AC XF8000 CrossCountry -14

    Vs: Ajohanska-topicci

    Näitä olen käyttänyt koko talven nyt

    http://www.varusteleka.fi/product/sormikkaat-talvi/bw-taisteluhanskat-toppaversio-flecktarn-kaytetty/_2IB11EOTR

    Halvat, lämpimät ja kestää kulutusta :)
     
  6. Sampo

    Sampo Winha 31S

    Vs: Ajohanska-topicci

    Tilasin kokeilumielessä juuri nuo samat.Suurin koko oli kylläkin vaan 9,ja normisti olen pitäny työhanskana 10,mut ehkä näissä natsikintaissa on väljempi mitotus..

    Ja tässä sit teille oikein extreme-super-hanskat:mallia Robin Hood 3euroa tai jotain vuos pari takaperin,samoilla kintailla käy koneremppakin vielä 20 pakkasilla ni ei tarvi varoa että ajohanskat likaantus ;D
    Ja kuten arvata saattaa,ei ne paljoa vanhemman tupakkimiehen näppejä lämmitä ;)
    Edellistalvi mentiin vieläkin kurjemmilla rislakkeilla,oliskohan jossain vaiheessa aika panostaa oikein ajohanskoihin..

    [​IMG]
     
  7. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: Ajohanska-topicci

    Näitä backshiftejä vissii joskus kehuit tässä topikissa? http://www.fxrracing.com/product;cat,15;item,31;Gloves-Backshift-Glove-
    Yamahan lehessä nuo kyseiset tumput on ainaki vielä saatavilla, itellä oli tuota edeltävä malli 3vuotta ja oli ylivoimasesti paras sormikas mitä koskaan ollu ja oli vielä lämpimätki :)
     
  8. jesi

    jesi Dinli DL- 904, -10 (450cc TL-mönkkäri)

    Vs: Ajohanska-topicci

    Mulla veti jo alkusyksystä käet aivan jäähän sinisalon thinsulate hanskoissa (kahvalämmittimet ja käsisuojatkin on), niin nappasin etrasta wanhan mallin karvarunkkaset ja vielä extravuoret:

    [​IMG]

    Ei oo sittemmin ollu käet jäässä ja eijoo tarvinnu noita extravuoria kertaakaan käyttää, alkuunsa nuo tuntu vähän kömpelöltä mutta nyt päivittäisessä käytössä niihin on jo tottunut hyvin.
     
  9. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Ajohanska-topicci

    nuopa juuri !

    jos joku jossain bongaa tuommoset kokoa 10/L ni voin laittaa rahan ja vaivanpalkkaa että ostaa ja lähettää mulle ne :)
     
  10. Harri_82

    Harri_82 Well-Known Member

    Vs: Ajohanska-topicci

    Helpompi ku käyt ite Yammu kauppiaalta hakemassa.

    http://www.yamaha-motor.fi/Images/Yamaha_ATV_Experience-tabloid-final.web_tcm48-414802.pdf

    Sivu 17 alareuna. Hinta 59€.
     
  11. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Ajohanska-topicci

    enköhän sen olis tehny jos se täällä olis noin helppoa ;D
     
  12. H-pux

    H-pux SBA 650

    Vs: Ajohanska-topicci

    Myykö fxr pohjoisamerikan ulkopuolelle ? Webbikauppa ainakin näkyy olevan.
     
  13. Harri_82

    Harri_82 Well-Known Member

    Vs: Ajohanska-topicci

    Jaa nekö ei siellä osaa myydä kinttaita ;D Pitäs vissiin sit ite tulla sinne myymään niitä.
     
  14. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Vs: Ajohanska-topicci

    ei löytyny myöskään oulun pimpparauta-myymälästä :mad:
     
  15. Harri_82

    Harri_82 Well-Known Member

    Vs: Ajohanska-topicci

    Hö. Pitäskö sit potkia maahantuojaa perseelle et tilaavat niitä. Oulusta kyseltiin toissa talvena ajokamppeita emännälle niin sillon oisivat tilanneet jos ois haluttu. Pitää pyhäaikana käydä kattoon oisko kajjaanissa ku sinne mennään.
     
  16. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: Ajohanska-topicci

    Mahtavat lähettää tuolla FXR:n verkkokaupasta suomeen ku tekasee accountin ja tilaa
     
  17. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Ajohanska-topicci

    Ei ole kajaanissa, tänään kyselin noita hanskoja ja tilaavat jos haluaa.
     
  18. Harri_82

    Harri_82 Well-Known Member

    Vs: Ajohanska-topicci

    Jaha kerkesit ensin. Eipä tarvi sit ite käydä jos ei käy rahattomana haaveilemassa uutta kelkkaa ;D
     
  19. anddi77

    anddi77 AC XF8000 CrossCountry -14

    Vs: Ajohanska-topicci

    Mulla on kymppi ja tuntuupi, että olisi saanut olla 9, tai sitten sakemannit on pidempi sormisia kuin minä :)
     
  20. Sampo

    Sampo Winha 31S

    Vs: Ajohanska-topicci

    Vähän venähti toimitus,huomenna haen näppylät postista ni nähdään miten äijän käy.Niilä ny justiin olis niin kiirus ku kelkka paskana ja jousia oottelee..Kenenkäs joukot ne talvisodassa palelikaan huonois vehkeis,vai oliko ne ryssät piippalakit ;)

    Ampumalangalla krymppaat ne löysät sormienpäistä poijes ;D (tai nykyaikaisesti nippusiteillä)
     

Suosittele tätä sivua