Bensapumppu kiire!!!

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä M..., 31/3/08.

  1. M...

    M... Ex Polaris Pro x2 136"

    Tartteisin pro x2 polarikseen bensapumppua viikonlopuksi, oliskohan kellään sattunu jäämään ylimääräästä tai tietäs mistä voisi saada?
    Tiedän että taitaa olla väärä osasto tämmöselle "osto" ilmotukselle, mut ajattelin jos tätä polaris keskustelua seurattais tiheämmin mitä osto osastoa.
    edit: pumpun tarkkamallikin olis auttavaa tietoa, kalvojakin saa tarjota :)
    Puh: 050-3710312
     
  2. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Olis minulla -04 pro x:n bensapumppu jouten,se vain on 550 fööni koneesta,räjäytyskuvien mukaan niillä on eri varaosanumerokin. Ei taida paljoa auttaa?
     
  3. M...

    M... Ex Polaris Pro x2 136"

    Joo eri numerollahan ne on, niiku taitaa olla kaikkien mallien...tietäsköhän kukaa et hirviäiskö kokeilla?
    Pitää huomenna soitella purkaamoja läpi ja kysellä että löytyskö niistä, jotain numeroita otin vanhoista topikeista...Olisko vinkkiä mistä kannattais kysellä?
     
  4. Zassi-

    Zassi- Forest Fox 380,Tundra 550wt, Xc 600

    [​IMG]

    Tuollanen löyty koneelta, jos tuosta mitään hyötyä on :-\
     
  5. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Kyllä voi kokeilla helposti. 550 puhkukin vie niin valtavasti polttoainetta, ettei sitä ihan pikkupumpulla sinne saa lykättyä. Mulla on 700 rmk:n pumppu, mutta se on kahdella lähdöllä.
     
  6. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

    Jossei muuten löyvy niin eikö linjat kuumiksi! Vaskivuorelta löytyy isot kasat uutta tavaraa ja sopuhintaan ;)
     
  7. Petrol

    Petrol Lainattu

    Jos jollain on sopiva pumppu niin soittakaa tuohon numeroon joka on ensimmäisessä viestissä. Saahaan Polle vielä viikonlopuksi ajoon. Yamppa, eikös se kahden lähdön pumppu pelaa kun yhdistää y-haaralla?
     
  8. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Mitä se meinaa että pumppu on kahdella lähdöllä? Onko niitä myös yhdellä lähdöllä? Tuosta minun pumpusta lähtee kaksi kaasareille sekä tykytysletkun tulo ja pensaletkun tulo,eli 4 natsaa.


    E: Tuossa on vielä kuvaki siitä. http://aycu27.webshots.com/image/49786/2001486125457180760_rs.jpg
     
  9. M...

    M... Ex Polaris Pro x2 136"

    Linjat on ollu kuumina eilisestä saakka ja nuo purkaamot oon soitellu läpi, tänä iltana selviää että löytyykö Vaskivuorelta yks käytetty pumppu, kiitos vinkistä.

    Jos Yamppa ja rammari kehtaatte laittaa yveenä numeroitanne nii soittelen, jos ei tuolta vaskivuorelta nyt jostain syystä löydykkään. Pitää vaan jonkilainen y-haara viritellä väliin ku tosissaan X2 pollessa menee yhdellä letkulla kaasareille.
    Alkaa olemaan sen verran lämpimät kelit täällä että pakko saada polle ajoon viikonlopuksi, vaikka kerkesin jo uhoamaan että ajan seuraavan kerran vasta juhannuksena ;D
     
  10. M...

    M... Ex Polaris Pro x2 136"

    Pumppu löyty Vaskivuorelta, joten ei oo ennää kiirus...Kaikille Polaris kuskeille (korjaajille) tiedoksi kuten JariG tuossa kertokin että kaverilta löytyy osia ihan v...usti :)
     
  11. PRO XR 440

    PRO XR 440 Storm 819,092

    Joo.. siltä mieheltä kyllä löytyy!! Mä sanoinki jo sille joku kerta että se kannattais laittaa nettimyymälä pystyyn!! Vastaus siihen, noh sittenhän sitä sais olla puhelimessa/netissä yötä päivää ;D
     
  12. tinppa

    tinppa revox

    itekki ostanu kaikki uudet osat kyseiseltä henkilöltä
     

Suosittele tätä sivua