Parin talven kokemuksella voisin sanoa että vahvikkeita ei niinkään tarte kunhan vaimentajat on kohdillaan mutta ei pikku jäykkärit olisi pahitteeksi niin pysyisivät suorana, nyt meinaa mennä mutkille sivuttain kun vähääkään rymyää kovempaa.
Pohjaanlyöntikumit kun on väärässä kohtaa niin kaikkea voi odottaa , mulla on ollut 3kautta vectorin kumit ja muovit
Minkälaista vahviketta teiltä on saatavana MXZ X-RS vm.-11. SC-5 telastoon? Ratkeamaa havaittavissa liukurungoissa takataittopyörien etupuolella kuten näissä monesti oli/on. Tarkoitus laittaa uudet liukurungot, sekä niihin vahvikkeet hetikohta uutena. Eikös kyseisestä telastosta ollut taipumuksena murtua jokin korvakekin?
Minä voisin ruuvata viikolla irti ja lähettää. Silmämääräisesti se on suora mutta 10tkm ajetusta kelkasta. Onnistuuko käyttää mallina, ja minkä hintaiset tulee vahvikkeista? Onnistuuko tehdä peilikuvana jos lähetän vain toisen liukurungon vai tarvitsetko molemmat? Sinun vanha Viperi tuo on, täytyy joskus käydä katsomassa mallia millaiset on hyvät kun samalla kylällä asutaan.
Niin no muutaman tällin ne on jo saanu ja paskat säädöt kertaalleen hajoitti ihan urakalla ne kumit ja sittenpä pohjailikin runkoihin asti mutta sen jälkeenkin ajettu paljon. Mullahan ois 0km ajetut tuolla liikkeellä ko vaan hakisi masiinan pois Siinäpä ne näkyy sinun liukurungoissa, pultin paikka kertoo siitä epäkeskeisyydestä...
Ehjä ja suora pitää olla malliksi..nyttenkin on polariksen 144 mistä ei saa mittoja kun on niin rupelilla että.
Onko teillä jammun 153" btx malliin vahvikkeita? Nuihin uusiin 2019 taitaa olla aivan samat liukurungot ku ainaki 2018 mallissa... Ja entä yamahan/cat 141" alustalle ja edelleen näihin uusiin? Jommankumman mittanen tulee ja tuli kumpi tahansa nii vahvikkeet laitan myös..
Varmaan joo mutta oon vissiin sokia ku en löytänyt 153" sidewinderille vahvikkeita? Mutta 141" kyllä löysin..
Jaa oisha sitä tieten voinu laavata tääläki jokusen sivun taaksepäin Eli nämäköne nyt käy tuo 153" winderii?
Komeet on, joko on hinta tiedossa ja suunnilleen toimitusaikataulu? Pistetään ainakin yks pari tänne Kainuuseen tulemaan heti kun on myyntiin asti tarjolla.