Yamaha ja Artic Cat 146" https://www.blingfactory.fi/epages/...hops/20101220-11092-13436-1/Products/MK108048
Morjensta! Mikähän mahtaa olla näiden 345 pitkien Mono-alustan vahvikkeiden tilanne? Webbisivut näyttää virheää pallukkaa saatavuudelle, kunnes menet lisäämään tuotetta ostoskoriin ja joudut valitsemaan värin/viimeistelyn. Kaikki vaihtoehdot näyttävät punaista... Bling käyttäjältä Pecosbil, 9/3/20 klo 10:00
Löytyykö teiltä pro ride koppaseen - 15 mallin 155" assaultiin takapuskuri, joka samalla vahvistaa tunnelia?
Kaipaileisin Lynx Re 600r:n vm. 2019 astinlaudan vahvikkeita varsinkin astinlautojen etuosaan. Löytyykö teiltä, tai onko kehittellä?
Niin ei vissiin vielä ollu tätä muutettu ku mulle ainaki tuli puskuri ilman koloja/reikiä. Tietenkihän se ois nätti vaikka se reikä olis tuossa niitin kohalla niin porais niitin pois ja laittas pultin tilalle. Nyt vaa menee vähän viereen pahimmoilleen. Myöskään tuo kolo ei tunnu riittävän että tuo yks niitti meni siihen koloon, pitäskö se mennä? Khaos 155" tässä kyseessä mihin koitan moista puskuria monteerata. Kyllähän sen siihen saa ku työstää, ei siinä, mutta ei tämä suorilta kyllä ihan sopiva ole, mitä se vois kyllä pienillä muutoksilla olla. Alla muutama kuvaa selventämään: Niitti ei mene tuohon koloon: Niitti porattu pois että mahtuu puskuri paikalleen. Reikä kuitenkin harmittavasti eri kohdassa kuin puskurin reikä. Sama homma etummaisen niitin kanssa. Niitti porattu pois että mahtuu puskuri paikalleen mutta harmittavasti ei ole reikä kohdillaan, vaan tulee pahimmoilleen osittain kohdilleen niin joutuu tekemään uuden reiän osittain tuon niitin reiän päälle.
Tuosta puskurihommasta polleen sen verta että esim mulla on -21 pelissä rungon molemmin puolin vakioreiät erikohassa(toisen puolen mukaan passattiin uuteen puskuriin reiät niin toisella puolen ne ei passannu) ja -20 pelissä ne oli taas erikohassa, että aika hankala on saaha sattumaan jos ei jokaiseen peliin pojat ala erikseen mittomaan ja piirtämään. Sitte tuo alareunan kolo, ite oon laittanu tunnelin kokomatkalta niiteillä kiinni altapäin puskuriin eli oon omista jätättäny kokonaan pois tuon kolon, pysyy tunneli parempana ko se on kiinni puskurissa.
Tämmönen kansiki tuli tuossa teetettyä, varmaan pojat tekee muillekki jos vähä keveämpi kytkin kiinnostelee.
Juu heidän kautta kävi samalla reissulla multa kytkin, variaattori ja vauhtipyörä tasapainotuksessa kevennyksien jälkeen. 1,3kg lähti pyörivää massaa 850 pelistä veks.