BRP userclub

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä Onnela, 29/8/08.

  1. Okcelbo

    Okcelbo Well-Known Member

    Eipä tosiaan tuolla kupongilla ole käyttöä ku uuven laitteen ostajalle, oisivat nyt aatelleet vanhalla ajavia ja antaneet vaikka jonku varuste/varaosa-alennus kupongin niille jotka ei uutta tarvi  ??? ;)
     
  2. SNOW-CRUISER

    SNOW-CRUISER Snow Cruiser -66

    "Se on kauppa joka kannattaa."
     
  3. Okcelbo

    Okcelbo Well-Known Member

    Sepä se ,ainakin toistaiseksi  ;)
     
  4. Tico

    Tico Pro RMK -19

    Pistipä tuo tarjous vähän mietityttämään että pitääkö se käydä ostamassa ennen vuoden vaihdetta, onhan tuo ihan hyvä etu kun tarvikkeista saa.
     
  5. miqwe

    miqwe Xtrim ´14 pro-ACE

    Joskus tuonne liityin, vielä ei tosin ole ollu tarvetta "jäseneduille" ::)
     
  6. ntt

    ntt Well-Known Member

    Mulle ei tule edes jäsenkorttia näköjään
     
  7. MrBig

    MrBig Polaris Pro RMK 163" ja Indy xcr 440

    kah tuli se mullekki 200e stipendi tehtaan pojilta...
    makia ostaa brp pipoja... säkillinen...
     
  8. Leekare

    Leekare Well-Known Member

    BRP users club etukortti

    Moi!

    Kotiin tuli postissa kirje, jossa oli kortti, että kun ostat lynx tai skidoo tai sedaa ym brp tuotteen, saat tällä kortilla 200€ arvosta tavaraa ja vaatteita kaikista brp liikkeistä korttia esittämällä. kortti on voimassa 1.10-olikohan 31.12.

    tuli vain mieleen, että kun ostin tuolta brp:n liikkeestä käytetyn lynxin tuossa viikko sitten, saanko käyttää tuota korttia ja hakea 200€ arvosta tavaraa. vai koskeekohan tuo, että kun ostat ihan uuden kelkan? oma oli -05 kelkka.

    Osaako kukaan vastata?
     
  9. AJV

    AJV Indy 500 SP EFI -92 & RMK 800 -14

    Re: BRP users club etukortti

    Nyt syksyllä uuden BRP:n laitteen ostaneita koski se etu..
     
  10. migge

    migge Ski-Doo X-RS

    Re: BRP users club etukortti

    Ompas valtaisaa..montakohan korttia tulee käytettyä,olis kiva tietää??Monen tonnin ostos ja saa oikeen 200€:hilppeet kaupan tekijäisiä??Ei oikein raju tarjous minusta.
     
  11. Rautane

    Rautane Catti ja 600 xp-summit

    Re: BRP users club etukortti

    Eiköhän se liikkeestä kysäsemällä selviä. Ainahan sitä yrittää kannattaa.
     
  12. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    kyllä minä ajattelin että vois sen kauppaan käyttää, olipahan hyvä syy kotona perustella miksi pitää laitetta vaihtaa kun säästää ::)
     
  13. speedy

    speedy RS 600

    Tulihan sitä tuonnekin rekisteröityä. Onkos tuosta mahdollisesti jotain hyöytyäkin liittyjille, ei ainakaan mitään noilla sivuilla tarjouksista mainittu.
     
  14. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Tämä kuponkihan on "voimassa" vain kun ostaa uuden SkiDoo:n tai Lynx:n kelkan. Ei koske käytettyä BRP:n kelkkaa. Tuli mieleen jotta kun tekee kauppaa uudesta kelkasta niin ei ensimmäisenä heitä tiskiin tätä lappusta. Ensin kovaa tinkimistä ja sitten kun hinta sovittuna niin hihkaisee myyjälle: " Ai niin... Meinas unohtua tämä 200€ alennuskuponki.. "  ;D
     
  15. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Itse olen kokenut tämän kerhon melko turhaksi. Kuvittelin kun tämän perustivat, että tarjoaisivat kerholaisille jotain todellisia etuja, siis käyttäjille eikä vain uusien ostajille. Mitään konkreettista hyötyä itse en ole saanut täältä, vain mainospostia... Ei se ole kuitenkaan myöskään minun kaupantekoa BRP:n tuotteiden suhteen haitannut, jos ei hyödyttänytkään. Tasaisesti kerran vuodessa on tullut ostettua ko. vuoden BRP-härveli jo muutaman vuoden, mutta kait aina ennen noita uuden ostajan etuja (siitä kait tyytymättömyys johtuukin).
     
  16. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Eikös tuo peeärpeen ljuuserilupi nimi antaa ymmärtää että etuja brp tuotteiden käyttäjille , eikä vain niiden uusille ostajille ? hä?...... :eek: =>vai oikeammin " for new buyers only club"

    ps.8 kpl uutta  peeärpee laitetta on tullut vuosien saatossa ostettua tuolta companystä.
     
  17. SNOW-CRUISER

    SNOW-CRUISER Snow Cruiser -66

    Joo huijausta koko homma. Ei kannata kenenkään liittyä.
     
  18. Okcelbo

    Okcelbo Well-Known Member

    Eikai nyt sentään aivan nuinkaan  ::)
     
  19. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    Re: BRP users club etukortti

    Siinä kortissa taidettiin sanoa myös se että kun on uuden brp tuotteen niin saa 200 hiluja mukaan ::)
     
  20. himotas

    himotas Well-Known Member

    tulihan tuonne liityttyä... eivät ainakaan vielä oo uutta kelkkaa liittymis-etuna laittaneet ???
     

Suosittele tätä sivua