crossfiret

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä mopedi, 19/1/06.

  1. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    No ota nyt mitta siitä niin pääsevät tinkaamasta.. ;D Kuva ja shoppaa eiku uppaa se johonki niin saama ihhailla! ;)
     
  2. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    Tässä olis minun matto. Kelkka kylillä hallissa, niin ei pääse mittaamaan.

    [​IMG]
     
  3. ilecat

    ilecat cf 8 r 2010/09

    no niin nyt pääsis perjantaina kokeileen kasia, saas nähdä tuleeko kaupat. 8)
     
  4. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Käytiin näppään kuva telasta. Muistin vissiin väärin, nimittäin se 45mm on telan sisäpinnasta mitattuna :) Eli telan koko on jotain 40mm riippuu harjasta mistä mittaa. Tuo on joku mystinen välikoko? Noh, sama sille, korkiampi pitää saada ;D

    Mutta itse asiaan:
    Pitänee tilata tämmöset ja pultata etupukin kohdalle tunnelin sisäpuolelle. Nuo on rautaa, joten luultavasti ehkäsee tuon taittumisen? Osanumerot: #3706-780 ja #3706-781

    [​IMG]
     
  5. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Jahas nyt on tehtaalla herätty! Varmaan aika jäsyt jos ihan teräspeltiä ovat. Sais kyllä olla ehkä hivenen korkeemmat, jäykistäis vielä enemmän. Ne kuvat mitä oon nähny noista taipumista niin rutut sivuilla on ollu aika lähellä tunnelin ylälaitaa.
    Sitte taas asennus ois hankalampi jos ovat sisäpuolelle tulevaa mallia..
     
  6. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Nuo on ilmeisesti 440:n tuet - eli tehas nukkuu ruususenunta vieläki? Mutta rautaa ne on ja on ne varmaan tyhjää paremmat :) Laitan itelle nuot aluksi, katellaan sitte ku tehas on heränny tähän päivään ...
     
  7. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Mitä nuo peltipalaset maksaa pari?
     
  8. frosty

    frosty Well-Known Member

    440:sen? Eipä taida olla. Vaikkakin taitavat sopia molempiin.
     
  9. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Tjoo, en tiä mistä ovat - jenkit vain tuumi että ois 440. Noh, sama se, kuhan toimivat :)
    Ei tiedä vielä hintaa, mutta tuskin kovin kalliit on? Jenkeissä oli about 12.50 taalaa, eli oisko suomessa pyöristetty 30 euroon? ;D
     
  10. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Maahantuojan pyöristys noudattaa kaavaa 12,50 USd -> 125,00 € ;D
     
  11. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member


    Tuo on kyllä tosi ;D ;D ;D
     
  12. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    Moi
    Soittelurumba tuotti tuloksia seuraavasti:
    Noilla numeroilla ei löydy sumekolla mitään. Noita ei ole tullu koskaan Suomeen, eikä voi edes tilata, kun ei löydy mistään mistä tilata.

    Ainoa mikä löytyi olisi 4639-338 hintaan 19,50e ja tommosella numerolla Brownislta löytyy teksti KIT,TUNNEL PROTECTOR (CROSSFIRE)
    Sumeko tai jälleenmyyjä ei tienneet yhtään että minkälaiset nuo on. Jotain juttua oli, että tulisivat tunnelin pohjaan. (Ite arvelisin, että olisko ne suojat, jotka laitetaan, kun maton nastottaa??)

    Aikoi jatkaa selvittelyä...

    Ja tossa olis kuva maton mittauksesta :)
    [​IMG]
     
  13. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

  14. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Nuista pellinpalasista ku vähän mittoja sais ni ei ois kova homma itte kanttailla pellistä...
     
  15. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

  16. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Elä Hemmo mee paljastaan tommosia. Pian saa t-posket kotona perustella uusien X,X" harjalla olevien mattojen ostoa.
    "Kun ei sillä pääse mihkään ja mä oon vähäniikö MountainMan... ni mä tilaan tähän uuden samalla kö rojektikelkkaanki tulee"
    ;)
     
  17. zmpy

    zmpy Well-Known Member

  18. frosty

    frosty Well-Known Member

    Nyt joutuu tisuposket mattokauppaan. :D
     
  19. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    ;D ;D ;D Eipä tässä paljon rispektiä ole maton lappukorkeuksilla tms keräilty ennekään, näkeehän sen jo "tiimi"nimestä. :D

    Maton vaihtoa tosin on suunniteltu jo siitä lähtien, kun hokasin, että 144"x2" menee heittämällä alle. :) Jos vaihtas rattaat M:stä, niin sais enemmän vaihtoehtoja...
     
  20. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

    Ilmottelepa Zymppis sitte ko kyllästyt tohon lisuun, jos pantas kimpasa tuleen niitä puoli-ilmasia katin mattoja?

    Niijoo, ja avidilta vetarit.. OHO EIHÄN TÄÄ OLLUKKAAN ENÄÄ HALPAA ;D
     

Suosittele tätä sivua