Edellisen omistajan patentit...

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä rotax377, 6/2/08.

  1. TeroK

    TeroK Snouros

    Olihan tää kyläseppä hitsannu variaattorinakselinki kasaan... ::)
     
  2. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Haha ;D ;D

    Mahtaa olla sama vehjes ;D

    Tuota liimamassan suljuamista vähän aattelinki että vois viitata ajettuihin vesikisoihin, ei siinä mittään, tiiänpä että pyssyy pinnalla jos alkaa tekemään mieli vesille ;D ;D

    Noh, koneeseen on uusittu laakerit ja sisällä on tuliuudet wisecot, joten koneen puolesta nou hätä, se se kallein korjattava on.
    Täytynee vielä tarkistella nuo laakerit ;D


    Entinen omistaja ilmoittautukoon, saat kertoa mulle vähän pokloomia tuosta vehkeestä (eniten mua kiinnostaa että minkä rekan alle tuo peräpää on jäänyt) ;D ;D ;D
     
  3. Motopete

    Motopete Well-Known Member


    Haha, kun edullisesti saa, jopa niin edullisesti että kannattaa fiksata ;)

    Mulla oliki jo tylsää tuon MXZ:n kanssa, tallikin ollu vajaakäytöllä puoli talvea :'(

    Ja mitä edellisen omistajan korjauksiin tulee, niin perhana, vois kai sitä vähän edes panostaa nuihin korjauksiin...

    Nou hätä, uudet (vanhat) muovit hommattu

    Tuota en itseasiassa tiennyt, oletin, kuten melkolailla kaikissa romuissa aikaisemmin, että siinä kuuluu kuitenki se millin tai parin vapaaliike olla sallittu...

    Tuon tiesinki

    Eipä oo tullu vielä katottua nuita voimansiirron/telaston laakereita, koneessa pitäs olla kaikki laakerit ja stefat uutta. (Kuitteja odotellessa)

    Eiköhän tuon kans pärjää ;)


    Niin, joku vois toimittaa mulle kuvia niistä vesicrosseista joissa (oletettavasti) tuo vehjes on mukana, ois mukava nähdä kuvia niin sais varmistuksen puoleen tai toiseen... ::)
     
  4. Larduunki

    Larduunki ski-doo nordik 300

    edellinen omistaja oli korottanut tankoa muovin palasilla laittamalla niitä siihen ns. t palan alapuolelle ;D
     
  5. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    ei nyt liity kelkkailuun, mutta kävin mopon hakemassa iltapuuhasteluksi niin kattelin sähköjohtoja tarkemmin niin se ne oli kasattu 5sentin pätkistä ja ja liitokset oli tinattu, ei ollu yhtää kutistesukkaa liitoksissa, eikä ees teippiä. Johdot roikku semmosilla 10 sentin pusseilla sieltä täältä ja johto oli semmosta yks säikeistä varmaa. Nyt pitäis alkaa uusiks tekemääi tuo sähköpuoli.. prlkprkl.
     

Suosittele tätä sivua