Eemeli Motorsport.

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Eemeli, 4/10/08.

  1. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    RV?
     
  2. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    Reiska tuon varmaan paremmi tietää.
    Mulle kerrottiin vaan sen verta että: tuommonen pitäs tehä, kevyt häätyy olla ja väri tulee sit keltane. ;D
     
  3. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    No lähelle meni, eli blizzardiin hitekkiä tulollaan. Kiitokset carboni mestarille!
     
  4. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    Jaa tekaseeko eemeli mulle hiilarikuomun kiilakoppaan? :p
     
  5. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    Mikä jottei jos varaudut siihen että yhekäden sormet ei riitä laskee niitä vihreitä 147x82mm lappusia mitä joudut siitä vaihdossa antaa. ;D
     
  6. Creek

    Creek Well-Known Member

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    Ei oo halapaa hiilarimatto ja kunnolliset epoksit, ei... siihen kun pannaan hyvä työ päälle, niin hintaa tullee 8)
     
  7. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    ..ja muotin teko..
     
  8. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    Joo. Oikeestaan ite valmista kappaletta isompi homma on tehä kunnollinen muotti.
    Joilakiha on tietenni oma muotti niin saattaa laskutoimituksista selvitä niilä yhenki käden sormila. :D
     
  9. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    Kuomu tuli meikän osalta valmiiksi. Saapi maalari tehä pohjat loppuun mielensä mukaan.
    [​IMG]

    Sittenpä taas välistä oman laitteen kimppuun.

    Keulan iskarit tuli rakenneltua siihen pisteeseen että sais kävässä laittaa öljyt ja kaasut sisää.
    [​IMG]
    Alustan iskarit häätyy väsäillä samaan pisteeseen vielä.

    Keulasta tulee ainaki riittävän korkia.
    [​IMG]

    Alustaki sovitteila. Jonkuverta joutuu siirtelee kiinnityksiä rungossa että tuommonen Yamahan mitotuksila oleva alusta passaa.
    [​IMG]
     
  10. Creek

    Creek Well-Known Member

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    Hyvä siittä tullee, tuota yömahan ja katin liittoa on muutenkin liikkeellä 8)
     
  11. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    Mulla on tukeva muotti jo valmiiksi, mutta ei tietoa että soveltuuko se hiilarihommiin ku en oo ikinä sellasia tehny. Kuotukuomu siitä kyllä on väännetty.
     
  12. TrailMonster

    TrailMonster Well-Known Member

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    "Jonkuverta joutuu siirtelee kiinnityksiä rungossa että tuommonen Yamahan mitotuksila oleva alusta passaa." ???

    Valaise tietämätöntä; Miksi Yamahan alusta Cattiin?

    Kun olen jotenkin saanut sellaisen käsityksen että Yamaha on muuten huippu laadultaan ja muuten, mutta juuri tuo alusta ei...
     
  13. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    Hirmu tarkkaan ko tsiigaa, niin hoksaa ettei tuossa alustassa ole jamahasta mitään... vain kiinnityskorvakoiden paikat.
     
  14. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    Niin siis onhan se jamahaan suunniteltu laitettavaksi Muuta siinä ei orkkis jamahaa sit olekkaa. ;D
    http://www.timbersled.com
    Tuolta ku kattelet niin voi löytyä vastaavuuksia tuohon mun tekeleesee.

    E: Jaa Keke ehtiki jo vähä valaista.
     
  15. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    Alusta-asiatkin nykyään kunnossa, paremmin kestää kuin monessa muussa merkissä, paino on sitten se asia mistä ei kannata puhuakaan, keveitä ne alustat ei oo... Tosiaan Eemeli halusi ilmeisesti pikkaisen sohasta kasaa ;D ;D ;D
     
  16. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    En kait mie kovi sohinu.
    Liukurungot tosiaan on 162" MTX:ään kuuluvat Timbersledit ja muutki mitotukset on suoraa semmosesta valmiista alustasta lainattu.
    Elikä eikös se sillon ole jamahan alusta? ;D
     
  17. TrailMonster

    TrailMonster Well-Known Member

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    Kiitos ja anteeksi!!!
    Olishan mun pitäny muistaa että tossa muutama sivu taa päin puhuttiin Timbersledistä... ;D
    En vaan silloin huomannu, että oli Yammuun tarkoitettu tuo alusta jonka hommasit.
    Onko tuo nyt sitten tarkoitettu Nytroon vai Apexiin, vai johonki muuhun?
    Hemikoo:lle; olen kuullut että Yammunkin alustat on ainakin Nytroista alkaen melko hyviä, ei ole ittellä niistä kokemusta.
    Vaikka Lapa81 kyllä kehui että Nytro on pirusti parempi ajaa kuin Polle Assault.
    Mä ajelen vaan noilla vanhuksilla joiden alustat ei kai ole edes samalta planeetalta kuin nyky Yammujen ja muiden.
    Eikös niissä uusissa Yammuissa ole melko samat alustat kuin Cateissa? Vai oonko mä taas ymmärtäny jotain väärin?
     
  18. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    Kuka Se sano että Eemeli on jotaki ostanu/hommannu? Ja tuohon assault vs jammu asiaan esitän erittäin eriävän mielipiteen,molemmat vehkeet on itellä tallisa ollut yhtä aikaa.
     
  19. Migetzu

    Migetzu Well-Known Member

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    Mie oon kuullu että se tuo eemeli tekkee kuulemma hammasharjatki ite! ;D
     
  20. Seiti

    Seiti AC ZR6000R SX -16 & SnoPro 440@700 146" -04

    Vs: Eemeli Motorsport. -M9ss -

    Kai niissä hammasharjoissaki o varret alumiinista ja harjakset hiilikuidusta :eek:
     

Suosittele tätä sivua