Eetekin järetön kulutus

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Janme, 17/2/13.

  1. Janme

    Janme Well-Known Member

    Vlopun saaffari takana, ei menny jälleen kerran niinku niissä kuuluissa elokuvissa. Pensa loppui jumalanseläntaa, 120 km ripissä. Voimalinja just katottu ja kelkka tuntuu kulkevan ihan hyvästi. Mistä ettimään vikaa?
     
  2. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Vs: Eetekin järetön kulutus

    Mulla on sama oire aina vähäkää lämpimämmällä (raskaammalla) kelillä.. Umpisia pitkin sata kilsaa saattaa jäädä haaveeksi ainaki koillismaalla nyt vallitsevalla kelillä!

    Jos tuohon on joku muu selitys ku vallitsevat olosuhteet, niin minäki innolla ootan vastausta :)
     
  3. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Vs: Eetekin järetön kulutus

    Riippuu paljon tolla matkalla vei ??.
     
  4. willevil

    willevil Lynx Boostdocker

    Kovin on vähän infoa tossa kysymyksessä. Mikä kelkka, mikä kone ja mitä ajoa? Mutta jos on umpisajoa niin hyvinhän sillä on päässy. Ei kai edes 60 litraa satasella oo poikkeuksellinen. Jos taas kovalla jäljellä ajettu niin kyllä tankillisella pitäis 200 kilsaa päästä... No tiukassa voi olla mutta sinnepäin.

    Ville
     
  5. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Vs: Eetekin järetön kulutus

    Mulla 600 etek ja kulutus siinä on 15-50l/100km

    Helppohan se tankki on tyhjäksi ajaa ;D
     
  6. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Vs: Eetekin järetön kulutus

    itseäkin on suuresti ihmetyttänyt tänä talvena tuo oman 600 xrs etecin kulutus alle 25 ei tunnu menevän millään.. siitä kirjoittelinkin tuonne 2010 xrs topiciin.. kuitenkin sain menemään 16- 18 kulutuksella nyt menneenä viikonloppuna tuo on alhaisin kulutus tälle kaudelle (takana jo 1700km) itse mietiskelin että olisiko voinut olla ravet jumissa tai jotain sillä kulkuja tuntui olevan paremmin kuin koskaan tällä kaudella myös pakoääntä enemmän.. mene ja tiedä sitten pitänee vielä tutkailla...
     
  7. PakkanE_

    PakkanE_ lynx BD 3900 -13

    Vs: Eetekin järetön kulutus

    kylläpä eetekissäki saa kulutuksen kohilleen jos umpista ajaa.. itsellä taitaa tällä olla paras 50l/100km pienimmilleen jonnekki 20l tietämille.
     
  8. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Vs: Eetekin järetön kulutus

    joo, kyllähän kaikki tankista menee ja nopeasti, kun sinkki tiukalla ajaa. Nätillä lerettelyllä, kovalla jäljellä kulutus on ihan inhimillistä!
     
  9. LATAPO

    LATAPO RÄMÄKOO

    Vs: Eetekin järetön kulutus

    Mulla on 154 summitti ja olen tankatessa huomannut, että tankkiin jää ilmatasku. Tankin perä on sen verta ylempänä kuin etupää.
    Pitää välillä painaa perää alas, jotta saa tankin täyteen.
     
  10. Glaki Gluuk

    Glaki Gluuk UnSledded

    Vs: Eetekin järetön kulutus

    25-29 litraa sadalle tuo 600 RE ..tekki syö
     
  11. Arttu

    Arttu Well-Known Member

    Vs: Eetekin järetön kulutus

    Viikonlopun etek umpisajelut:
    -13 800 xm summit, 75km/24l
    -13 800 146 freeride, 73km/23l
    -13 600 renegade, 80km/38l

    toisen päivän saldo oli aika samaa luokkaa.
     
  12. Akimatic

    Akimatic Well-Known Member

    Toissaviikon reittiajelulla meni 34l/192km Re 800 e tec:llä
     

Suosittele tätä sivua