F5 -05 röpötys?

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Jaape, 8/1/07.

  1. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Mulla rupes aamulla tuo catti temppuilemaan taas, röpöttää eikä kierrä kunnolla. Mikäs nyt vikana,taas?
    Pako säätimet putsattu, pilotit vaihdettu jo aiemmin ja kaikki muukin mahdollinen tehty mutta ei toimi siitä nähen.
     
  2. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Toimiiko se pakoaukonsäädin? Eli tuossakin sen kai pitäis testata itsensä jokunen sekuntti käynnistyksen jälkeen..

    Mulla kokemukset oranssista ovatten hyvät, tuli ODS:n kitin mukana, joskin samassa paketissa oli myös raskaammat painot, joten kytkentäkin jäi alle 5000:n..
     
  3. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Kun sai nuo alkutalven ajelut ajeltua, niin alkaa taas se oranssi tuntua ihan toimivalta. Mihinkään metsässä ryömimiseen se ei edelleenkään sovi.
     
  4. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Jaa, mulla toki vaikuttaa myös hidas välitys..
     
  5. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Toimii se. Vika on nyt se että se polttaa toista tulppaa ???
     
  6. frosty

    frosty Well-Known Member

    Tarkistappa myös se pakoputken lämpöanturi. Ensin tietty että liitos on kunnolla kiinni, itelläni se liitos oli huonosti 440:ssä ja tehot hävis välittömästi.
    Sitten mittaat anturin ohmit yleismittarilla piuhoista. Ääretön tai ei kosketusta tarkottaa että se anturi on särki.
     
  7. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    en usko että vika on siinä, tuossa vehkeessä on sekin uusi. ;)

    Edellisiin ongelmiin viitaten kattosin ite ekana ettei varmasti pääse sitä nestettä enää pyttyyb ja sitten ettei siellä ole ilmavuotoa esim kaasarein kurkusta tms.
     
  8. frosty

    frosty Well-Known Member

    Jaa siellä on ollu sellasta ongelmaa. Tietysti tollaset pitää kattoa kuntoon ensin ennenku kannattaa muualle paneutua.
     
  9. kustaa

    kustaa Member

    Vs: F5 -05 röpötys?

    Mulla samoja röpötys oireita catissa f5. Tulpat mustat. Öljypumppu on merkeissä, imukurkut ehjät,ryyppy ei jää päälle. Kuis nuita kaasareita kannattaa säädellä?
     

Suosittele tätä sivua