FX Nytro RTX keskustelu

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 25/3/07.

  1. SixSixOne

    SixSixOne Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Oma mitta näytti SLT:n kölin about sentin korkeammaksi kuin PH:ssa, plus SLP:ssä ei vissin rauta ollu matalassa urassa niinkun PH:ssa on?

    Mutta eikös SLT:n leveämpi versio ole aikalailla myös PP? Mitäs vikaa nuissa maailmanparhaissa suksissa oli?  ::) Tosiaan, tuo puna/valko/musta med skull on tosiaan ihan mukavan näköinen ulkoasu.

    Toivotaan että kummallakin kestää nuo lenkit näissä
     
  2. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Ai siinä on sentin ero? No,toi mun arvio perustui melko puhtaasti kuvista tiirailuun ???

    SLT:ssä mielestäni selvästi matalampi köli kuin PP:ssä ja profiili muutenkin erilainen, korjatkoon joku paremmin tietävä. Ja eihän niissä pp:ssä varsinaisesti mitään vikaa ole jos ohjattavuus ja kääntyvyys on se ainoa pointti.

    Onkos sulla SixSixOne omia kokemuksia näistä vai onko sullekin vasta tavara tulossa? Toi kärkilenkkijuttu tuli mulle kyllä ihan uutena asiana, ois pitänyt vissiin tilata varalenkit mukaan ???

    Täytyy nyt vielä näin lopuksi mainita, että vaikuttihan toi ulkonäkö ostopäätökseen ainakin prosentin verran, sopii mielestäni nytroon kuin nenä päähän ;D :p Toivottavasti vielä toimiikin hyvin! Täytyyhän sitä vanhankin alkaa tuunaamaan ;)!
     
  3. SixSixOne

    SixSixOne Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Edellisessä tuli väärä sanavalinta. Tuo sentin ero oli suksen kokonaiskorkeudessa, kiinnityspultista pohjaan, millä on se vaikutus mm. suksipaineeseen. Sen pohjassa olevan kölin korkeusero on mulla vaan arvailujen varassa. Mutta kokonaiskorkeudessa SLT oli muuten minusta PP:tä korkeampi. Nuo sukset on mulla ollu jo hyvän aikaa, mutta en ole päässy kokeileen kun muita osia on tulematta vielä. Oisin ostanu nuo jo viimetalvena, mutta sillon ois ollu ainoa mahollisuus mailata luottokorttinumerot firmalle ja toivoa että kaikki menee hyvin. Itse firman lisäksi en jälleenmyyjiä sillon löytäny. Nythän nuita saa jo monesta paikkaa, ja ei ole sen suhteen enää ongelmia.
    Ainakin itse ajattelen että kun nuita suksia ei kai missäänpäin eurooppaa vielä myydä, kannattaa nuita varaosia ottaa mukaan kun tilaa. Ne ei paljoa maksanu, mutta sitten lenkeille hintaa tuleekin kun erikseen UPS:llä tuo. Yleensäkin kaikkien suksien kans on hyvä olla varalenkkejä, puhumattakaan nuista missä ne tiedetään olevan heikko kohta. Muutenhan nuo on fiksusti tehty kun raudaksi käy C&A:n perusrauta, joita saa suomestaki. Varmaan annan Sharppereille vielä toisen mahdollisuuden/talven, jos ekat ois ollu maanantaikappaleet, mutta sitten varmaan palaan kestäviksi todettuihin kotimaisiin. Itteä kun ei kovin kiinnostais tilata rautojaki aina ulkomailta, ja tuon takia jää MODSit ja Triple Threatit varmaan multa teastaamatta :(

    Menee pian pelkäksi suksien speksaamiseksi tämä, kysy vaikka privalla jos joku kiinnosti, niin jää tämä topikki rauhaan. :)
     
  4. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Jep teemmä niin. Suksien osalta palataan asiaa kun on jotain oikeata kerrottavaa ;D
     
  5. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Pääsinpä eilen tämmöstä tyyppäämään muutaman kymmenen metriä, ei ollu ollenkaan hyvä idis.
    Nyt nimittäin piti lähteä lotto viemään ärrälle ;D
     
  6. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Itsellä iski kauhea nelarijammu kuume kun kävin tällaisen selässä istuskelemassa ;D
     
  7. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Käypä ajamassa jollain nelarilla niin tauti muuttuu krooniseksi ;D
     
  8. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Oon minä parikymmentä metriä pihalla ajellu rx-1:llä ;) Saapi nähdä jos ensi viikonloppuna ottasi koeajolle rx-1:n :)
     
  9. JusPi

    JusPi Sir.

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Tulihan tuo itsekkin sorruttua nelari hankkimaan viime kevään koeajojen perusteella vaikka tarkotus ei ollu vielä kelkkaa vaihtaakkaan. Tuollanen Nytro ois kyllä makee kampe mitä sitä on nyt tullu penkillä pompittua. Varmaan tässä talven mittaan pitää käydä Nytro koeajamassa. Tovottavasti ei sitte iske paha kelkan vaihto kuume taas.
     
  10. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Paljonkhan kestää tankoa korottaa ilman jatkoja?
     
  11. Pasi

    Pasi Sidewinder LTX-LE 137" 2019 & Khaos 146" 2022

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Posti toi minulle ja KMV:lle ennakkoon joululahjat, tässä minun:

    [​IMG]

    Siitä se laihdutus alkoi...
     
  12. teropi

    teropi Joku pulkka

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    tarviiko 38[​IMG]- matolle muuta ku noi jäähyttimen suojat poies leikellä?
     
  13. teropi

    teropi Joku pulkka

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    [​IMG]
     
  14. wäbää

    wäbää Arctic Cat Sno Pro 600

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    taitaapi tarvita ainakin edestä leikata, 44 millinen matto mahtuu justiinsa 8 piikkisillä pyörimään ja ne on kuitenkin halkaisijaltaan 2 cm pienemmät ku vakio veto pyörät

    kannattee kokeilla, muutella keulimisen esto palikoiden koolla, kun se menee kokoajan sukset ilmassa ku painaa vähänkin kaasua
     
  15. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Tilaa piikeille tuolla varmaan on? Piikkisuojatkin on valmiina paikoillaan, eli sopii varmaan pyörimään vakiomatolla jos piikkien ulkonema on max. 9mm?
     
  16. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Eikö kukaan ole vieläkään ehtinyt?
     
  17. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Näkyy oopeekin alkaneen viripisnekseen. Mistähän mahtavat tulla? Excell??? ???


    http://www.teammakipeura.fi/default6.asp?active_page_id=135
     
  18. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Kumpihan änäri meillä on?  ;D Ameriikanpojjaat ainakin keskustelevat kiivaasti ja kohtuu asiantuntevalta taholta tulee jo tietoakin.

    Melko oleellinen asia (tai sitten ei...) jos huipputeho heittää 5 hp riippuen änäristä :eek: ??? ;D

    http://www.ty4stroke.com/viewtopic.php?t=51168
     
  19. tompa1983

    tompa1983 -08 FX NYTRO RTX 40th anniversary

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Eilen tuli haettua Nytro kotiin ja samantien laitettua toiseen kärryyn ja huomenna matka kohti leviä kokeilemaan kuis nytro toimii!!!! ;D :D 8) ;D 8) :D 8) ;D :D 8) ;D 8) 8) :D ;D 8) ;D :D ;D 8)
     
  20. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Viestistä vois päätellä että suhteellisen innoissaan olet uutukaisesta.. ;)
     

Suosittele tätä sivua