Minun aikana ei oo katottu, mutta hesus kovilta ne tuntuu. Nyt on kaikki puristusklikkerit auki ja vaan etupukki tuntuu oikein ajamalla hennosti pohjaavan ja perseilemällä melkein rysähtää terävään alastullessa. Pitää sitä pari napsua kirrata ja sit ettiä reboundit telan puolelta, kun tuntuu, että telastossa jompikumpi himpun turhan nopeesti palauttaa.
Paikkari juuri huolsi kaikki kepit ja simmitti iskarit mahollisimman herkäksi. Säätöjähän noissa peruspumpuissa ei oo ku takapukin puristuspuolella. Aivan ku se ois jossain vikatilassa. Pitää koittaa tutkia oisko se linkkuhärdelli joskus voitu kasata väärin niinku jämy78 eppäili.
Ite nakkasin 3700 ppssän alle ja keulaan re iskarit ni jopas alkoi latu maistuu.. Tämä jo toinen nytro mihin päädyin laittaan kyseisen alustan alle ja mikä on kans hyvä juttu ni varaosia löytyy hyvin..
Kopioitu lynksin rungosta mitat. Ei mee vanhoihin reikiin. Joutuuhan siinä vähän rakentelemaan vahvikkeita.
Eli alemman pallonivelen alle prikkoja ja yläpalloniveltä madaltaa? Mitä tämän on tarkoitus tehä ohjauskulmille, vaikuttas, että nostaa keulaa hivenen ja joustossa pitää pystymmässä olkatapin?
TY4stroken sivuilta löyty modi, jossa ylätukivartta nostetaan jonkun millin ja raidetangon päätä lasketaan jonkun millin, sitäkö tarkoitit.
-P- Verhoiluta se penkki topakammaksi ja lisäytä siihen notkokohtaan 5cm korkeutta lisää. Lopputulos vaikuttaa tosi paljon polvikulmaan...
Varmaan auttais ainakin jonkin verran. Perjantaina kesti sen 70km, ennenkuin alko juilimaan huolella. Pitäis muistaa käydä seisomassa välillä ajaessa, mutku ei.
Pelkkää ylätukivartta ylöspäin ja jos ottaa kiinni niin myös raidetangon päätä, mulla oli yläpallosta otettu reippaasti myös, ohjeet näihin löytyy RTX topiikista, näissähän on myös vuosimallista riippuen eroja, olkakennossa ja tukivarsissa pois mutta paras on jos korotuttat penkkiä polviesi takia, mulle se oli kans aika killeri ja jos olisin kelkan pitänyt (jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt) niin penkkiin korotus/wrp sisus.