Giga Power-systeemi

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä unimog110, 16/12/06.

  1. unimog110

    unimog110 IQ Switchback 600, Trail Touring 550

    Onkos kukaan kokeillut asentaa järjestelmää kelkkaan? Löytyy googlettamalla.
     
  2. frosty

    frosty Well-Known Member

    Eipä tuota tarvitse edes kokeilla.
     
  3. -valopää-

    -valopää- 800x summit `14

    Siis onko tuo sama systeemi mitä käytetään esim kuorma-autoissa tai koneissa?
     
  4. TJH

    TJH Member

    Joo ei kannata nähä edes kokeilun vaivaa. Meillä oli kuorma-autossa kokeiltavana tuommonen tai ainahi vastaava systeemi. Meillä ei ainakaan löydetty siitä mitää havaittavaa säästöä polttoaineessa tai missään muussakaan.
     
  5. -valopää-

    -valopää- 800x summit `14

    Nojoo, samaa olen itekki kuullu pölliautomiehiltä. :-\
     
  6. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Olihan tästä jossain testikin, ei mitään havaittavaa vaikutusta mihinkään mitä nettisivuilla väitetään... Jos säästöt olisivat todellakin tuota tasoa, olisi joku jättifirma ostanut tuon keksinnön pois eikä tarvitsisi netissä yrittää mainostaa, luulen ma.
     
  7. Race69

    Race69 Well-Known Member

    kyllä se toimii jos jaksaa tarpeeks uskoa, ei meillä ainakaan traktorissa huomaa mitään, kulutukset ym on mittailtu nii ei mitää hyötyä :D
     
  8. Race69

    Race69 Well-Known Member

    lisäys vielä et ton pitäis pilkkoa polttoaineen molekyylejä kun polttoaine menee magneetti kentän läpi :D, ite giga power on sellainen muovinen mötikkä jossa magneetit sisällä :D, vedetään nippusiteellä kiiinni, 2 zibaletta peräkkäin syöttöpumpulle menevän putken päälle, maksaa 100€ kpl
     
  9. maroach

    maroach RMK800 '14

    Tuollaisenhan voi tehdä itsekin. Käy vain Tiimarista ostamassa magneetit ja sitoo kiinni. Mutta kannattaa olla varovainen, ylimitoitetut magneetit pilkkovat molekyylit liian pieniksi jolloin palamisprosessi heikkenee ja kulutus kasvaa. Äärimmäisessä tapauksessa myös polttoaineen atomit voivat halkeilla jolloin moottoriremontti on väistämätön.
     
  10. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Parhaan hyödyn saa suht pienillä magneeteilla, jolloin atomiin tulee vain säröjä. kun se sitten osuu mäntään, atomi halkeaa ja kaikkihan tiedämme, kuinka paljon ydinvoimasta irtoaa potkua bensan polttamiseen verraten..
     
  11. Pailakka Patu

    Pailakka Patu Well-Known Member

    kjäh kjäh... taitaapi olla yhtä tarkkaa hommaa nuitten magneettien asennus, kuin ripulin parantamista pieremällä...
     
  12. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Asiasta jotain faktaa etten liikaa molekyylejä hajoita. ;)
     
  13. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Minulla on tuommonen mötikkä oli nääs yhessä w124 2.5d mesessä kiinni minkä ostin n.2v. sitte ja ajattelin että otan pois ennen myyntiä ja oon kokeillu vaikka missä autossa(n.10) ja parissa kelkassa..! :-X

    EI MITÄÄN VAIKUTUSTA!!
    Ehkä kelkka kävi kirkkaamin..tulpat valkoisena koko ajan ja sehän ei oo HYVÄ ASIA!!

    Osta saat 50€? ;D Puoleen hintaan..
     

Suosittele tätä sivua