GL:n parantelua

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä joge, 26/9/07.

  1. edi189

    edi189 Well-Known Member

    se on vähä niinku legenda ;D
     
  2. samujeti

    samujeti Ski-oo summit T3 154", Ski-doo Cheyenne

    Voi pojat! tuo on minun entinen geeeli!! ;D ;D :D
     
  3. samujeti

    samujeti Ski-oo summit T3 154", Ski-doo Cheyenne

    Se on maailman paras mettä kelkka! helvetti! ;) siinä pitäs olla penkin alla paremmilla välityksillä oleva variaattori penkin alla josta on menny ryyskiila vaan... pistät sen paikalleen ni se ei oo pelkästään hyvä vaan se on PARAS! ;)
     
  4. edi189

    edi189 Well-Known Member

    totta puhut!! ;D
     
  5. samujeti

    samujeti Ski-oo summit T3 154", Ski-doo Cheyenne

    Minä olen se käväseppä joka sen on veistelly ja hyvä tuli ;D
     
  6. joge

    joge Well-Known Member

    OHO! Onpas täällä höpisty. Taisi olla Ivalon kuuluisin kaksputeli ku näin kaikki tietää kelkan.  :D
    No ruvetaanpas purkamaan.
    Mitens tämän perustelet?

    Telan linjauksen kattelin ja näytti olevan suorassa. Kuitenkin n.10kpl heloja puuttui, joten syyksi kuitenkin ajttelen nuita kääntöjä. Huomenissa sitten tuleekin selkeät kuvalliset ohjeet miten vaihdat hammaskääntöpyörät normaaleihin. Enää puuttuu oikean kokoiset rullat joita huomenna mettästämään kaikki kylän kelkka liikkeet läpi.

    Täällähän on kummallista porukkaa ku kaikki vielä sukua keskenään. Taa-i sitte ei.  ;D

    Kiitos tievoista!
    Sieltäpä sieltä.
    Joo sieltähän se penkin alta läytyy. Pitänee tässä vaihtaa ku joutaa.

    Tässä myös löysin minun 340 pollen vanhat etuiskarit ja ne nyt ois tarkotus sovitella tuohon etee enshättään ku ei nuita LTS keuloja nii vaan löytynykkään.

    Joo ja tosiaanki huomenna ois tarkotus tulla niitä kuvia "oikeilla" kääntöpyörillä. Kertokaahan ny joku, että voiko tuosta olla jotain haittaaki jos nuot laittaapi? ???
    Luulishan tuon pysyvän telan paikallaan ja jos oikean kokoset on nii myös tarpeeksi kiriällä.
     
  7. Vilho

    Vilho freeride

    Enohan möi enintää 2 vuotta takaperin, nyt en ole varma möikö jopa vuosi sitten.
    Tutut piirteet siihen kelkkaan on pleksi valonedessä, kuomu ei osu kohdalleen tuossa mittarin yläpuolella, nuo (lisätyt?) tuuletus aukot/ritilät. Joten epäilen vahvasti että olisi muka eri kelkka  ;)
     
  8. samujeti

    samujeti Ski-oo summit T3 154", Ski-doo Cheyenne

    Kyllä muuten on minun entinen kelkka! ja sen voitta varmistaa vaikka aikion ollilta tai portin poijjalta ;D niitten pitäs muistaa ainaki ku viimetavena ramppasin niin tihiään ok-tiiimissä tuolla geelillä ;)
     
  9. samujeti

    samujeti Ski-oo summit T3 154", Ski-doo Cheyenne

    Ja tämän Gl:n on isä aikoinaan ostanu UUTENA ni se ei ole kellään muulla ollu... viime talvena projektoitiin tuo 377 kone siihen... tuovilasta ostin sen vielä... 250 kone on mulla täällä jos jollaki on halua ni saa ostaa pois ;D
     
  10. Vilho

    Vilho freeride

    :eek: Onko tuo sitte paljonkin tuon näkönen kun tuon on uusi?
    Enolla sattu olemaa lähes samassa kunnossa, paitsi tuulilasi oli paikallaa  :D
     
  11. samujeti

    samujeti Ski-oo summit T3 154", Ski-doo Cheyenne

    Ei se enään kyllä uuen veronen ole ;D mutta kyllä mulla on tuosta vielä paperit täällä jos sie haluat nähhä.. se on minun entinen ja ku me olemma productin kans sitä viime talven rassannu ;)
     
  12. Vilho

    Vilho freeride

    Joo joo on sinun entinen, mutta kun itse en tiedä, nii oliko noissa uutena nuo pleksit ja tuuletusreijät siinä lampun "kyljessä"?
     
  13. samujeti

    samujeti Ski-oo summit T3 154", Ski-doo Cheyenne

    on siinä ollu ainaki ne reijjät.. pleksistä en ole ihan varma... se saattaa olla isännän tekosia :D
     
  14. jaffa

    jaffa Well-Known Member

    joo on komia peli.. tuo matto on varmaan camoplast joka on soljitettu suomessa nuissa ei pysy soljet huonostikkaan, 4kpl tiedossa ko mattoja joissa sama vika. takuuseen vaihtu niihin paremmat soljet, kuulema liian kovaksi karkaistuja ovat nuo vakiot. teo telakauppias hoiti takuukorjaukset hyvin. Alustaa ei tarvi jatkaa tuolle matolle, isommat rinkulat vaan taakse. teolta saapi semmoisia, tiedoksi niille jotka tuommosta projektia suunnittelee.
     
  15. Epi

    Epi Potkukelekka

    Pleksi on ihan vakiokamaa.

    E: Ja kuomun muutenkin näyttäs olevan vakio.
     
  16. joge

    joge Well-Known Member

    Tässäpä tämä kuvasarja minkä lupasin:

    aluksi oli vanhojen irrotus. SAAMARIN KOVA HOMMA! koko vaihdon kovin itseasiassa.
    [​IMG]

    Sitte vanha akseli hässäkkä palasiksi:
    ][​IMG]

    Uuet rattaat löyty paikalliselta lehtimäen diileriltä. Pirun hinnakkaat vaan olivat :-\
    ][​IMG]

    Akselia joutu aika paljon hiomaan, että sai uuet rullat mahtumaan.
    [​IMG]

    Tässäpä tämän palapelin osat valmiina.
    [​IMG]

    Ja valamis paketti.
    [​IMG]

    Sitte se oli ennää "nakata" paikoilleen ja voin poijjaat sanua, että ei tärryytä ja on tasanen kulkemaan!
    ][​IMG]

    Tosiaankin suosittelen kaikille joilla on jotain ongelmia ollu hammaspyörien kanssa!
    Suo kiihytyksissä ei siis yhtään tärränny ja tela rullasi perä ilmassa paljon keveämmin kuin ennen.
     
  17. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Pakkoko se on uusia ostaa, kattelee tuolta myynti osastolta, ni löytää halvemmalla ;)

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=9875.0
     
  18. joge

    joge Well-Known Member

    Turha ennää rutistella ku paskat jo housuissa.

    Samapa tuo oli ostaa uuet, ku sai hyllytavarana.
     
  19. kärcherking

    kärcherking Well-Known Member

    Näimpä, sieltä ostetaan mistä nopeiten saadaan ;D.
     
  20. samujeti

    samujeti Ski-oo summit T3 154", Ski-doo Cheyenne

    Nonni! tuo saatto olla ihan viksu veto ne vanhat oli kyllä suolenmutkasta :D
     

Suosittele tätä sivua