GPS Assaulttiin

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Peksi, 4/3/10.

  1. Peksi

    Peksi Active Member

    Onkohan jollakin tietoa et riittääkö garminin yleistelineen johtosarjan regulaattori tasaamaan virtaa vai pitääkö asentaa jännitteen säätimet yms.. tasavirtaahan ilmeisesti johonki pistokkeeseen tulee?
     
  2. miki

    miki Guest

    Vs: GPS Assaulttiin

    Tasavirtaa tulee sinne ohjausakselin oikealle puolen (musta kaksnapainen liitin) piuha jossain öljysäiliön takana. Tähän voi kytkeä suoraan sen poo:n originaalivirtapistokkeen. Garminin autopiuhalla lataan tästä Oregonia. Garminin omat telineet on vain aika onnettomat...mulla on ram-mountainin teline, siinä kepsi kyllä pysyy.
     
  3. Peksi

    Peksi Active Member

    Vs: GPS Assaulttiin

    ram mountainin teline on mullaki, johtosarja vaan on garminilta
     
  4. hilux

    hilux Polaris 700 rmk 155 -07

    Vs: GPS Assaulttiin

    Mistä näitä ram mountain telineitä saa ostettua? Pitäs jonkulainen teline saaha gepsiin.
     
  5. Peksi

    Peksi Active Member

    Vs: GPS Assaulttiin

    ram mounts se on oikeelta nimeltä, minä ostin tatun tarvikkesta Torniosta. Googlettamalla löytyy!
     
  6. Spin

    Spin Well-Known Member

    Vs: GPS Assaulttiin

    Juu ja tuolta toisesta gps keskustelusta löytyy myös linkit mistä saa. Itse ostin ihan suomenmaalta, saa myös kotomaalta siis. Halvemmalla pääsee jos tilaa ebaysta tai jostain muualta ulkomailta. Täältäkin löytyy garminin johtosarja ja ram mounts teline. Hyvin pysyy ja toimii.
     
  7. hilux

    hilux Polaris 700 rmk 155 -07

    Vs: GPS Assaulttiin

    Pitääpä alkaa semmonen hommaamaan jos on kerta hyvä.
     

Suosittele tätä sivua