indyn käynistin naru ongelmia...

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä mollane, 2/12/07.

  1. mollane

    mollane skidoo mxz 600xrs

    'joo rupesin nykäseen kelkkaa käyntiin ja sitten solmu aukesi kahvasta ja ``viuh`` naru meni sisään.. aukasin sen kopan ja naru oli rullalla. rupesin pyörittään rullaa että naru menisi oikeen... sitten ei pyöriny vartti kierrosta enempää oikeaan suuntaa mihin ois pitäny pyöriä että naru menisi oikeen.. no otin sen rullan pois ja sitte lähtiki vieteri irti.. :'( ja en millään saa sitä laitettua onko tuohon olemassa mittää kikkaa miten menee. oon yrittäny laittaa jo 2h sitä. ja sen seurauksena meni hermot.... :'(
     
  2. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

    Ota toinen käsipari kaveriksi ja aivoiksi niin kyllä se yhtistuumin lopulta onnistuu.. kyll siihen joku kikkaki tais olla mutta unohtaa sen aina heti ku saa sen nippuun ;D
     
  3. mollane

    mollane skidoo mxz 600xrs

    ;D no on käytetty molempia käsiä ja molempia aivolohkoja.ei vaan mene paikalleen.. :-[
     
  4. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

    käsipari = kaksi miestä ;) tai naista. Jotenki se meni niin että joko jousen ulkokehä tai sisäkehä (ite muistelisin että ulkokehä) pantiin paikoilleen, ja sitte pikkuhiljaa alettiin kietomaan jousta takasin paikoilleen.. muistelisin että ulkokehä justiin laitetaan. Sitä pitää piettää kokoajan paikallaan ettei napsaha vahingossa auki taas, eli pomppaa se ulkokehä pois sieltä hahlostaan.
     
  5. skspolaris

    skspolaris Well-Known Member

    itse olen kerran jousen takaisin laittanut yksin kyllä se sinne menee mutta aika homma kääriä meinaa helposti tulla pois mutta kyllä se sinne menee..
    kannattaa oikein päin kääriä itse laitoin ensin väärin päin joutu purjaan ja uudestaan kasaan
     
  6. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Purkaminen vie aikaa vain vähän :)

    Itse olen penskana päräyttänyt perämoottorin jousen talliin levälleen ja myöhemmin harjoitellut kasausta kaverin leväytettyä turvavyönsä jousen.

    Kyllä sen nippuun saa yksinkin, mutta aikaa ja yritystä se saattaa ottaa..
     
  7. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

    Joo, nuo turvayön jouset vasta eri kelmejä onkin, oli nimittäin ainaki chevyn jousessa muuan kieppi ;D
     
  8. mollane

    mollane skidoo mxz 600xrs

    juu.. eipä se yksin onnistukkaan olin taasen 30min siellä sitä värkkäämäs päätin tulla lukeen tätä foorumia. koittaa jos isä tulis jossain vaiheessa kokeileen.!! enpä hokannu että se tarkottas sitä"" ;D
     
  9. mollane

    mollane skidoo mxz 600xrs

    jäipä lause kesken siis en hoksannu että tarkottas toista naista/miestä se käsipari homma,, :D
     
  10. mollane

    mollane skidoo mxz 600xrs

    nytpä saatiin se sitte paikolleen olihan se v****mainen laittaa ja ensiksi meni vielä väärin päin, ;D
     
  11. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Joo mutta eikö menny tokalla kerralla jo paljon nopeemmin :)

    Eräs kaveri, joka ajattaa junnuilla mikroautoja, joiden käynnistin leviää aina aika ajoin, niin sillä käy toi homma jo aika nopeesti..
     
  12. mollane

    mollane skidoo mxz 600xrs

    no ei se tahtonu oikeen oikeen päin mennä vastustihan se,.. kyllä sen sinne väärin päin saatii.. ;D mut nyt toimiii, :D
     
  13. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    mulla meni lähinnä hermot kun kävi samalla tavalla ja jousta asentaessa takas meni useita pulloja olutta, mutta kyllä se lopulta onnistu, sitten seuraavana päivänä :)
     

Suosittele tätä sivua