Käsisuojat

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä frosty, 31/12/05.

  1. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Kyllä ne ainakin meillä päin on 90% käsien suojaksi. Suojaa ajoviimalta ja risujen ja oksien iskuilta.
    Itteltä murtunu kämmenestä kerran luu, kun maahan jäätyny oksanranka nous eka suksilta kopalle ja siitä paukautti suoraan käsille. Ja se teki kipiää...
    Kaverilla oli käsi mustana pitkään, kun tuli edellä ajavan telasta jää möykky nyrkkiin.
    Et ainakin mulla tulee olemaan kaikissa kelkoissa suojat 8)
     
  2. moukka

    moukka Kelkaton on munaton..

    Tosimiehet kuuluuki tohon 10%:iin ;)  Edellytyshän on jotta niitä tarvii, että on korotetu tanko/madallettu lasi ja huonot hanskat.Hillitön ylinopeus metsäreiteillä ja ripaus huonoa tuuria jeesaa myös, mutta toki toki, onhan ne joskus paikallaan ihan normimenossaki, en mä sillä. Edelläajavasta lentelee millon mitäki jääteliä myös meilläpäin.
     
  3. djcarrot

    djcarrot Kelkaton..

    Kyllä ainakin minulla ihan käyttöä varten ne käsisuojat on. Meinaa pikkusen matalalla lasilla olla käpälät jäässä jääpätkällä kovalla pakkasella.. Ja kyllähä sitä aina lentää kaikkee tavaraa edelläajavasta jos vähäkään lähempänä ajelee. Acerbiksen suojat on paikallaan. Onhan ne kyllä ihan hyvännäköisetkin, mikä on tietysti vaan plussaa. Plop, plop.
     
  4. Jackpot

    Jackpot Lynx, xterrain 850 -23,Skidoo Elan -83

    Tarvin Power maddin käsisuojat ja väriltään koko mustat !! Kaks paria olis tarve.Jos joku tietää missä on niin sanokaa.Duellilla ei ole.Olen soittanu lähes joka lapin läänin kaupan mikä on mieleen tullu.
     
  5. nissan22

    nissan22 Lynkerö

    jumoto.fi/kauppa/popup_image.php?pID=251&osCsid=6mp7uipvud4cov8ii59210lrf4 - 2k -
     
  6. Mutkantti

    Mutkantti Well-Known Member

    http://jumoto.fi/kauppa/product_info.php?manufacturers_id=28&products_id=251
     
  7. Jackpot

    Jackpot Lynx, xterrain 850 -23,Skidoo Elan -83

    Ei ollu jumotola koko mustia-haku jatkuu
     
  8. rudolf

    rudolf Draakkeni -08, Lynx 454 Racing -96

    onko SnoPro suojista kokemuksia, vaikuttais tarpeeks isoilta ja edullisilta :-\
     
  9. PRO XR 440

    PRO XR 440 Storm 819,092

    On kokemusta... Ja hyvät ne on jne. On sen verran pehmosta muovia ettei heti lennä pirstaleiksi JOS vetää lipat(en ole vetänyt kertaakaan ympäri :-X)
    Nopia asentaa...
     
  10. 2xS

    2xS Member

    Sanovat että alu-kiinnikkeet ovat paljon kestävämpiä ko muovi kiinnikkeet..
    Tuossa syssymällä acerbis/snopro suojista katkesi ku hammastikku molemmat alu-kiinnikkeet, kun pikku risut molemmilla kertaa vähän sipaisi.??
    Epäilin että valmiste virhettä ko niin nätisti katkesi, ja kysyin jälleenmyyjältä että antaisiko uudet tilalle, olin valmis lähettämään tutkittavaksi, mutta ei huolinut.
     
  11. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Kyllä mulla on vaan kestäny vaikka on ollu kelkka kyljellään ja on menty risukkoon ja tuossa viikko sitten vääntelin ne ihan mutkalle että sai käsille vähän enemmän tilaa. Ja ehyet on edelleen.
     
  12. heikki aikio

    heikki aikio Guest

    yllättävän kestävät nuo sumekon alu, kahvasuojat
     
  13. SNOW-CRUISER

    SNOW-CRUISER Snow Cruiser -66

    Tuossa tommoset http://www.roxspeedfx.com/cgi-bin/cart/showitems.cgi?subcat_id=291
     
  14. Lahtinen

    Lahtinen cf8 -11

    Oli tollaiset käytössä viime talven, eikä ainakaan mitään negatiivista löytynyt tai no ehkä kiinnikkeet oli vähän hankalat sovittaa mutta käytössä toimi hyvin. Ja kesti yhden kunnon pyöräytyksenkin kun kelkka pyörähti sarvien kautta koko kierroksen.
     
  15. Mirkkoena

    Mirkkoena Member

    Saakohan noita kotimaasta, vai tietääkö joku kaupan ulkomailla josta saa? Kiinnostaa tuo REVin kiinnike alkuperäiseen tankoon.

    Edit-
    Kysäisin sähköpostilla toimitusta suomeen, ja lupasivat laittaa paketin tulemaan hintaan 89,95$.
     
  16. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Polariksen omat käsisuojat ärärrässä, yllättävän sitkaat oli varret, toistakymmentä kertaa niitä kerkesin vääntelemään suoraan ennenkuin antautui.
     
  17. SNOW-CRUISER

    SNOW-CRUISER Snow Cruiser -66

    Ei oo näkyny Suomessa. Ite tein alumiinista omat kiinnikkeet Sportechin käsisuojille.
     
  18. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Ski-doossa katkeaa nuo muoviset käsisuojien varret jo ekassa kaasutuksessa , ne on kyllä luokattoman heikot kapistikset . Alumiiniset heti tilalle , niin ei tarvitse ihmetellä mihin se acerbiksen suoja katos.
     
  19. MikkoY

    MikkoY Polaris 600 HO Fusion Race

    Maasta pudonneen löytää ;)
     
  20. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Ja teipillä voi tehdä mieleisensä. ;D
     

Suosittele tätä sivua