kannatteeko tehdä kärryksi?Neuvoja kommenttia

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä kari-77, 16/1/09.

  1. dinlimies

    dinlimies BAHABOIKA fourstroke

    Itsellä myös puretun vaunun runko tuossa pihalla. Yks akselinen ja paperitkin on.
    Liekö säädökset muuttuneet näissä "omavalmiste" projekteissa.?.
     
  2. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    No, ei väännetä nyt sitä kättä täällä.
    Soittelin tonne paikalliseen LP:n yksikköön ja sieltä tuuleepi tietoa miten heille on nämä kärry jutut ohjeistettu, lisäksi soittelin konttorille ja sieltäkin lupasivat laittaa viimeisimmät tiedot ja ohjeet joita ollaan jossain eu:ssa mietitty, lisäksi asiaan vaikutaa viellä kansalliset ohjeet ja jne. Se että kuka ne suomentaa niin on eri asia, niin kuin selko kiielelle.
    Voimma myökin käyttää niitä sit täällä työmaalla.
    Sulla homma näyttää olevan hanskassa ja se on hyvä.
    Lähinnä minulla on oma kohtaisia kokemuksia tuosta hommasta.
     
  3. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Kysy Stinkyltä, kun sillä on viimeisin tieto. Itse olen luopunut kärry projektista. Sen sijaan hankimme juhtan tehtaalta mitta tilauksena tehdyn kärryn ja hoisivat siellä kaiken valmiiksi.
     
  4. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Eihän vaan menny itellä herneitä nenuun? ;D ;)

    Omavalmisteissa on aisahommat muuttuneet 2007 alusta. Jos sulla paperit on siihen runkoon ja runkonumerokin löytyy, niin miksi ihmeessä tekisit siitä omavalmisteen? Eri asia sitten, jos se alkujaankin on jo omavalmiste... tuskin? Paljo vapaampaa rakennella jotain vanhaa aihiota, kuin että tehdä kokonaan uusi.

    Kannattaa lukea läpi ainakin "Umpikärryn teko" -topicki.. ja on nuista kärryistä jauhettu useammassakin yhteydessä täällä.
     
  5. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Ei menny, pois se minusta 8) Arvelin vaan jotta sulla on asiasta niitä faktoja enempi kuin minun kirjoituksia epäilet, en minäkään nuita ihan hatusta keksi ja tänne naputtele.

    Mutta siitähän se alkaa selvitä kunhan kaverit rakentaa noita kärryjä ja niin edespäin. Tulisi vaan sitä asian mukaista tietoa tänne niin ei kaikkien tartteisi mennä niin sanotusti perse edellä puuhun. Minä olen tosin sitäkin kokeillut joskus, erittäin hankalaa sanon minä, jopa yhtä hankalaa kuin tämä kärrinteko ;D
     
  6. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Joo.. en mie epäilekkään, että sie nuita hatusta vetelet... Kyllähän tuota väärää tietoa on liikkeellä vaikka minkälaista, eikä ihan jokainen katsastajakaan ilmeisesti ole selvillä niistä vaatimuksista. Enhän minäkään kaikesta kaikkea tiedä.. Nämä kärryhommat on vain tullu selvitettyä itelle ja asiakkaille niin moneen kertaan.

    Vois melkein tekasta joskus semmosen kärrytopicin jossa ois kaikki vaatimukset ja UKK pähkinänkuoressa, niin ei tarttis jokaisen kysellä erikseen..
     
  7. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Taas veit jalat suustani. Kunhan minä saan nuo paperit käsiini niin tehdään vaikka kahdestaan sellainen topikki, voidaan väitellä lisää siellä ;D Ja tuo oli leikkiä....

    Ihan tosi juttu, kunhan saan noi lpaprut niin laitan ne kyllä jakeluun kunhan sen saa pakattua pähkinän kuoreen, eikö siinä ole ideaa...
     
  8. kari-77

    kari-77 lynxillä mennään

    Teeppä se auttaa varmaan monia muitakin miehiä mäessä.. ::)
     

Suosittele tätä sivua