Kehuja maahantuojalle takuu jutuista :)

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Bearcat-97, 19/2/08.

  1. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Pistetääs tällanen kiitos topikki pystyyn, kun yleensä maahantuojia tms "virallisia tahoja" vaan mollataan ja moititaan.

    Nyt tässä uusimman takuujutun myötä pitää antaa ihan kehuja, että hienoa että takuu toimii! Vielä jos tarvittava osa sattuu oleen maahantuojalla hyllyssä, niin mun viikonlopun rälläyshomma pelastuu 8)

    Eli, HYVÄ HYVÄ Catti! ;D
     
  2. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Toinen + ääni Sumekolle! Takuu pelasi loistavasti koko 2 vuotta eikä mitään jäänyt hampaankoloon (muutako että se saisi olla sen 3v vähintään ;) ). Viikko ennen takuun loppumista hajos pakoputki kelkasta ja antoivat luvan hitsata kasaan että pääsee viikonlopuksi ajelemaan ja seuraavana maanantaina sai hakea uuden pakoputken paikalliselta catti kauppiaalta.

    Takuuseen meni mm. etupukki, takapukki x 2, iskarin varsi joka vääntyi takapukin korkatessa, hajonnut pakoputki, kuomun äänieriste, jarrukahvan parkki (joka on rikki taasen), alustan rulla.

    Edit: Niin ja piti mainita noista päivityksistä. Myyjä tiesi kertoa aiemmin päivityksistä yms. takuukorjauksista kuin mitä minä luin niistä netistä :eek: Ja kaikki asennettiin moitteettomasti.

    Ps. Tän voisi siirtää tonne jutustelua osioon että tulis muitakin merkkejä.
     
  3. Dragon600HO

    Dragon600HO Guest

    Brandtilta on kans kaikki takuujutut saatu, ei ole edes tarvinut ruveta keskusteleen asiasta. On vaihettu hakajousia, iskaria, mäntää, etupukkia, sivuposkia ja jne... tosin joskus osien toimitus saattanut on kestänyt hivenen.
     
  4. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Sumekolle plussaa siitä, jotta bearcatin kampiakselin katkettua uusi löytyi hyllystä, sai valita, ottaako täydellisen vaiko jonkun pätkän.. Otettiin pätkä..
     
  5. jjone

    jjone Well-Known Member

    Polaris iqsta meni änkkäri ja tuli reikä kylkeen en tiiä kyl miks. Uus takuuseen ja meni vaan 2pv ku tuli uus :D
     
  6. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Sumekoa täytyy kyllä kehua. Silloin kun minulla oli tuore katti alla, takuut hoidettiin hienosti. Tosin osansa oli hyvällä Hämeenlinnalaisella jälleenmyyjällä. Tarvittaessa kelkka haettiin takuukorjaukseen satojen kilsojen päästä! Takuuseen kelkasta meni joitain normi juttuja, sytytystulpat, liukurungot, etu- ja takapukki, keskirunko, takarunko, istuin, ohjausakseli, nuo ainakin. Mutta, kelkka ei yhteensäkään seissyt ajokaudella kuin 5 päivää, pari päivää käyntiongelmien takia (tulpasta ulkopuolinen eriste halki) ja 3 päivää ohjausakseliremontin vuoksi. Eräs toinen minulla oleva merkki on seissyt jo nyt (reilun vuoden käytön jälkeen) pari kuukautta osia odotellen...
     
  7. Mokoma

    Mokoma Well-Known Member

    Kaikki tarvittava on tullu,parin viikon sisällä.Riippuen osasta.Ei oo ongelmia ollu.
     
  8. JariTapani

    JariTapani Guest

    Kyllä itellä tuntuu että brantti ois evänny muutamat takuu jutut mut on nii huippu kyllä tämä meiän perän jälleenmyyjä, että son väkisin laittanu ne takuuseen. Kiitos siitä. Osien toimituksessa ei ikinä häikkää ole, mutta voisivat brantin varastolla pitää edes jottain erikoisempiaki osia ettei aina tarvi kolmea kuukautta oottaa että ne kontissa seilaa meren yli.
     
  9. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Itellä unohtu antaa pointseja tuolle paikalliselle (uudelle) Catti kauppiaalle (Tarvikekeskus, myy myös muita merkkejä mm. Pollea):
    Palvelu on hemmetin asiallista! Niin sitä pitää ;D
     
  10. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Itse annan kiitettävän arvosanan käyttämälleni merkkihuollolle (Kurikka). Aina on saanu apua olkoon sitten mikä viikonpäivä tahansa. Ei ole ollut moitteen sijaa. Myös varaosien toimittajana olen saanut kunnian käyttää erästä toista Keskiaho Pudasjärvi siitä hälle 10 pistettä ja papukaijamerkki.
     
  11. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    siinä on kyllä liike jossa homma toimii.  Mutta brp vara-osa/takuu asiat toiminu todella hyvin ja osat tullu aina joko samana tai seuraavana päivänä.
     
  12. peepeeasounli

    peepeeasounli Well-Known Member

    ??? mitäpä sitä suotta turvautuu maahantuojan palveluksiin kun ostaa kertalaakista semmosen pelin jota ei tarvi parsia kenenkään toimesta! Ja näiden muutaman kirjoituksen perusteella näkyy eniten cattikuskit turvautuvan takuuseen.

    Ja tämä koko ketjun parasta antia:
    "Sumekoa täytyy kyllä kehua. Silloin kun minulla oli tuore katti alla, takuut hoidettiin hienosti. Tosin osansa oli hyvällä Hämeenlinnalaisella jälleenmyyjällä. Tarvittaessa kelkka haettiin takuukorjaukseen satojen kilsojen päästä! Takuuseen kelkasta meni joitain normi juttuja, sytytystulpat, liukurungot, etu- ja takapukki, keskirunko, takarunko, istuin, ohjausakseli, nuo ainakin. Mutta, kelkka ei yhteensäkään seissyt ajokaudella kuin 5 päivää, pari päivää käyntiongelmien takia (tulpasta ulkopuolinen eriste halki) ja 3 päivää ohjausakseliremontin vuoksi. Eräs toinen minulla oleva merkki on seissyt jo nyt (reilun vuoden käytön jälkeen) pari kuukautta osia odotellen...

    Onko tosiaan että kaikki alleviivatut kuuluu normijuttuihin ??? Ei kai nyt sentään?
     
  13. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    No, en tiedä mistä merkistä sinulla on kokemuksia. Ei itselläni tuo Lynx ole yhtään vähemmällä päässyt, ainut vain että osia on pitänyt odottaa paljon kauemmin. Ja kolmesta eri merkkisestä uudesta kelkasta olen saanut keskirungon rikki, eli ei sikäli eroja. Minulla on sentäs kestänyt hyvin nämä laitteet, tutulla meni sen edellisestä kelkasta niin paljon telaston pukkeja ja etutukivarsia että minuakin hirvitti. Eikä kyseessä ollut Catti.
     
  14. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Brp:n vehkeissä on takuu toiminu erittäin hyvin ja osat on tullu n. 2pv viiveellä. Erityisesti kiitosta konemexuille.
     
  15. thevpp

    thevpp Lynksin tekeleitä

    toimi lynksilläkin takuu ihan nokko, männät vaihtu alle viikossa ja mitään napinoita ei tullut.
     
  16. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Aika heikko otanta, ja ehkä huono laskupää.. Mutta, kerro toki, mikä on se merkki joka on kerrasta hyvä.. Ostan sitten seuraavaksi semmoisen :)
     
  17. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat


    ;D ;D Tämä aihe siirrttiin tänne jutusteluihin tuolta Catin merkki keskustelun puolelta. Joten eipä ihme et catti miehiä kaikki tuos yllä. ;D
     
  18. mikko-n

    mikko-n AC SNO PRO 500

    Meneekös noi iskarit miten takuuseen? Tänään räjähti F6:sta telaston etummainen iskari. Jaljelle jäi vaan telastoon roikkumaan iskarin alapää jousenkiristys rillikoineen. Jousi löytyi maton ja takapukin välistä mutta iskarin yläpää lenti johonkin hevonvi**uun.  ::)
     

Suosittele tätä sivua