Kelkkailijoiden Fillarijutustelut

Keskustelun 'Kesälelut' on aloittanut käyttäjä jussir, 29/4/07.

  1. jussir

    jussir Guest

    Tiätääkö kukaan mitään näistä marsun shiver keuloista?

    Aatelin hommata semosen ykskruunuisen 120mm joustoa ja vuosimalli on -03...

    Semone ois tulossa 8)
     
  2. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Kaverilla oli, ihan hyvä keula se pitäis olla.

    Älä sitten säikähdä, 03" vuosimalliset pitää semmosta jännää napsuvaa ääntä.. Se on ominaisuus, ei vika ;D
     
  3. jussir

    jussir Guest

    Joo tiedän myyjä kerto että siitä kuuluu jotain ääntä ja se sano että se on ominaisuus :) ;D

    Hyvät ominaisuudet ;D
     
  4. stm

    stm Well-Known Member

    Ainaki kolmos ja nelos dropparit on niin löysiä että ei mitään järkeä :eek: Minun käytössä ei pellaa sitten ei pätkääkään. Mulla oli aluksi 06 vm stuffi ja siinä oli tuommonen droppari nelonen. Peruin kaupat ja ostin gary fisherin johon sain sentään piken keulan ja nyt olen tyytyväinen :)
     
  5. jussir

    jussir Guest

    Mulla oli kans se keula sillä ei tee yhtään mitään sitä ei saa pelaan mitenkään :-X

    Huomenna lähtee shiver suunistaan rovaniemee kohti turusta 8)

    mitäs veikaatta tuleeko perjantaina vai maanantaina?
     
  6. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Maanantaina aikaisintaan jos et pikapikana ottanut..
     
  7. jussir

    jussir Guest

    tänään myin sitte sen tuplakruunun foumulalle 8)
     
  8. foumula

    foumula AC M8000 , isolohkovesirevohka

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Jeps. Tässä ois päivitettyä kuvaa:  http://www.pinkbike.com/photo/1313266/                                             

    EDIT: JussiR:n kelkka tuossa taustalla ;)                                                                                                                     
     
  9. Lynx 530

    Lynx 530 '71 200, '80 530, '87 GLS3300, '92 Giant Special

    No pakko ainakin kommentoida: Mummo-Tunturit ja Tunturi Ponit on kyllä maailman laadukkaimpia fillareita!
     
  10. jussir

    jussir Guest

    [​IMG]

    [​IMG]
    8) :D

    Eipä siinä menny ku yks yö ja keula oli rovaniemellä :)
     
  11. banditx

    banditx Guest

    ei ole ilmaus vaikeaa ja tiivisteetkin pystyy itse vaihtamaa.
    mulla oli hayesin magit ja sama periaatehan noissa yseissäkin on...
     
  12. jussir

    jussir Guest

    Joo ei se ite ilmaus oo vaikeeta muttakun sitä on sääjetty jo niin kauan ja yritetty ilmata ja ilmamine on onnistunu mutta jarru ei ole toiminut :-\

    Hetikun vein liikeeseen tuon jarrun nii ni etti siitä päivän verran vikaa ja sitte ne tajus että jarrusatula pasana :eek:

    Nyt tuleekin sitte uus satula ja menee ilmeisesti takuuseen kun tuo pyörä ei ole vielä vuotta ollut :p
     
  13. DSP

    DSP dragon

    Itellä hayesin jarrut pamahti tohjoksi ja lähetin ne sinne mistä olin ostanu jouduin maksaan postikulut kahteen suuntaan ynnä ilmauksen ja silti sököt. Kestihän ne vissiin kaks viikkoa. Mukavia vehkeitä.
     
  14. stm

    stm Well-Known Member

    Taispa ollu jussipoika nivavaarasa ku kävimmä kaverin kans siikaamassa tirtin tilannetta. En ollu varma että kuka sie niistä klopeista olit niin en tullu morjestaan ;D
     
  15. jussir

    jussir Guest

    Mie kuule mietin pitkään että on kyllä tutun näköinen tyyppi tuo,mutta ei tullu vaan mieleen kuka se oli.

    Miksettä tullu ajamaan?

    e:Mie olin se jolla oli potta päässä,silmälasit ja harmaa takki ;D
     
  16. jussir

    jussir Guest

    Eiliseltä nivavaaranreisulta pari kuvatusta 8)

    [​IMG]
    vilperi

    [​IMG]
    vilperi

    [​IMG]
    vilperi

    [​IMG]
    vilperi

    [​IMG]
    ;D ;D

    [​IMG]
    vilperi

    [​IMG]
    pomppa

    [​IMG]
    vilperi

    Tämmöstä eilen 8) :eek:
     
  17. jussir

    jussir Guest

    Tietääkö kukaan mitään Avid juicy 5 jarrusta?

    olis tarkotus laitaa semonen eteen 185tai 203 levyllä kanataako?

    Ja jarrut tulisivat dirt/street/ kevyeeseen freerideen ::)
     
  18. stm

    stm Well-Known Member

    Nuista kyseisistä levyistä en tiiä, mutta mulla on itellä jokku avidin mekaaniset levyt ja ne kyllä toimii ku unelma vaikka ovakki mekaaniset.

    E: Avid BB7

    Heleketti ku seku tulimma siikaileen tilannetta ja kaverin gedi on vähän rempassa tällä hetkellä :-\
     
  19. jussir

    jussir Guest

    Se dirtti on tällähetkellä aika hyvässä kuosissa 8)
     
  20. 250

    250 Well-Known Member

    näkyy hyvin tuolta metikön seasta noi mustahuppariset hyppääjät... ::)
     

Suosittele tätä sivua