Kokemuksia 600 switchbakistä -05

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Ville Aska, 18/10/06.

  1. Ville Aska

    Ville Aska Well-Known Member

    Onko minkälaisia kokemuksia kyseisestä kelkasta. Olen kelkkaa ostamassa "taas" ja switchback kiinnostais. Minkälainen reitillä ummella ja kaikki muukin tieto kelkasta kiinnostaa.
     
  2. OsPiX76

    OsPiX76 Well-Known Member

    Tuolla arvostelu osiossa näytti olevan Rock OLA:n tekemä arvostelu tuosta kelkasta.
    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=1594.0

    Pääsee ainakin alkuun :)
     
  3. "Sixpäkki"

    "Sixpäkki" Xterrain 900 R Turbo

    Ittelläni oli vastaava 800 versio kyseisestä kelkasta ja ei voi sanoa kun tyytyväinen olen! Sen verran tykkäsin että nyt on tulossa ihan uusi 600 switsu... Sen verran ominaisuuksista että eihän sitä mihinkään patikkohakkaukseen kannata ostaa vaan nimen omaan se on semmoinen jokapaikan "höylä". Umpisella meni hyvin ja vedessä----> nou broplem ;D. Reitilläkin on yllättävän ketterä käännellä kunhan vaan saa ohjurit puremaan, eli kelkan hyviin säätöihin! 800 vei hötyä n.20 - 27 lit/ 100km... Keskikulutus mulla oli 24 litraa...
     
  4. Pollari

    Pollari Guest

    Ummella menee ihan hyvin, suksimuovit tahi paremmat sukset niin johan paranee. Alusta on reittipatikkoon ihan hyvä.
    Itse käytän pajalla vahvistuttamassa omaa yksilöä, sillä muutama tapaus on päässyt eturungosta vääntymään.

    Kelkkaa on hyvä viedä, ajettavuus asteikolla 1-10 on vähintäänkin 8, saa nähdä sitten uusilla suksilla.
     

Suosittele tätä sivua