kumpi skidoo vai lyne

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Tasala, 24/2/07.

  1. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    laitat -04 revin ni ei tarvi tyhjää kysellä eikä miettiä. niillä ei ole hintaeroa sen vertaa kuitenkaan ja ET tule katumaan, thats it
     
  2. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    sanosinpa nyt ko on tietoa tosta revisä, että EHOTTOMASTI se. Lintasta oli jo aiemminki.. senku säätää alustan kohilleen nii eipä sitä tarvi ko REVittää meneen. ja kevenee keula ko tekee 5min taian jos siitä on kiini.
     
  3. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Ehottomasti toki revi jos mahollista. Nuissa lynxeissä ei mitään silmittömiä eroja ole nuissa 01-04 malleissa, suksissa, iskareissa ja joissain muissa jutuissa. Nehän on skiiton kanssa muuten ko samasta muotista. 05 tuli revo malleja jo kehiin. Jos rahaa on niin elä pihistä siinä vaan revi ja kunnon pumput tai -06 tai uuempi lynx rave tms. Arctic cat äffät on toki varteenotettavia vaihtoehtoja neki niinku pollen xc:t ja johan nuita susionejaki saa kohtuuhinnalla. ;)
     
  4. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    noo äffäläillä ei ole minun mielestä kovin hyvä maine ettei rungot kestä ja moottorin sanovat sopimukset irti :-\ polleista ainakaan minä en niin välitä vaikka ei kai niissä mitään vikaakaan ole :) niin onhan lynen 02-04 malleissa ni moottori vaihtunu ja vaikka mxz ja enduro on sisaruksia ni on niissä eroja enempi ja vähempi ski-doon eduksi ;) mitä minä olen katellu ni semmosen 04 revin sais vasta sillä n.6000e mutta mitä vikaa siinä 03 revissä on muutaku ruma perä :-X

    korjakkaa jos olen väärässä
     
  5. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Pieni väliheitto kun asiaa kosketellaan. Noissa F-kissoissa on moottorit olleet kyllä huomattavasti kestävämpiä kuin mitä nämä S&D:n ja Lynssin käyttämät Rotaxit... Muuten en asiaan puutu :p
     
  6. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    -04 mallin revejä saa nyt hiukan päälle viiden tonnin. esim nettimotossa nyttenki viiteen ja puoleen myynnissä ihan siisti peli. jos haluu värkätä ni -03 käy myös. niissä nyt ainaki tarvii vaihtaa tanko/tuulilasi ja se perä. moottorin stefa lähtee kans irti jos eio laitettu sellasta peltiä mikä estää sen poistumisen. joillaki ollu lämpöongelmia kun ovat sitä perää muokanneet...en sit tiiä siitä enempää

    niin ja äffäläiset unohtasin ihan suosiolla. ite oon sellasen -05 uutena ostanu. kone kyllä kesti, mut runko sun muut ei :/ ja ne floatit on ihan paskat, meinas käydä hassusti kun päästivät ilmat pihalle suht kovassa patikossa :D
     
  7. EnskaSpecial

    EnskaSpecial RMK 800assault-13+Polaris Sportman 500 -12

    Miks Ei vanhempi enduro kuin 04 kelpaa? Eihän 02 ja 04 välillä ole niin suuria eroja, 04:sa lisäsäiliöt kaikissa iskareissa 02:sa vain etuiskareissa, tietty iskareissa on erit säädöt ja 04 on vähän jämäkämmät jouset edessä mutta telastossa taitaa olla samat, niin ja 04:sa astinlaudat leveämmät. Suurin ero on koneessa 04:sa H.O ja 02:sa vielä normi. 01 vuosimalli on ehkä ainoa mitä enduroissa kannattaa karttaa lynxsin ensimmäinen Evo-runkoinen enduro ja lastentauteja 01:sä kuuleman on mutta niinpä tuntuu olevan kaikkien merkkien uusissa malleissa ongelmia enempi ja vähempi.
     
  8. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    siksi mie kirjotinki että korjatkaa jos olen väärässä ;)
     
  9. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Mitä eroja meinasit skiiton hyväksi lukea? Olettaen tietty että molemmat on vakioita. ???
     
  10. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    no ainaki doossa on leviämmät astinlaudat, korkiampi ja kovempi penkki, pirteämpi vaikka sama kone ja hienompi niin no nuo ainaki ;) toiset tykkää toisesta ja toiset toisesta
     
  11. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Käy kokeileen niitä niin tiiät eron. Skiido on ihan mukiinmenevä seki, vaikken kyllä ymmärrä miten siitä nyt pirteämpi on tullu, lynen voimansiirto on pehmeämpi. Kait se se tekee sen.
     
  12. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    täytynee katsoa sitte että minkämoinen rahatilanne on että riittäiskö jopa reviin ;)
     
  13. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Se onki oikein näppärä peli. Millanenhan se mahtais olla tuolla pps telastolla... ::)
     
  14. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    enemmän ku makia :p menisköhän se pps alusta reviin suuremmitta ongelmitta? :p
     
  15. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    saattas mennä, mut mitä järkee? sillä hinnalla saisit jo varmaan lynxin missä varmasti toimii paremmin. serkku laitto aikoinaa -03 reviin -03 lynxin telaston..oli siinä kuulemma säätämistä et sai paikalleen eikä mitenkään erityisen hyvä ollut
     
  16. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    maybe mutta eiköhän se doon omaki alusta ole tarpeeksi hyvä ;)
     
  17. jetsi

    jetsi pro xr 800

    skippadoo tottai kai 8)
     
  18. lasu93

    lasu93 Guest

    ota skidoo kun lynessä on niin paljon pikku vikoja ja skiipan ajo ominaisuudet on paremmat.
     
  19. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Kyllähän se lynksi on parempi ajo-ominaisuuksiltaan tuon ikäsissä peleissä ::)
     
  20. Halkku

    Halkku Guest

    riippuupi aika paljon ihmisestä joka miettii kumman ostais.. ite olin erittäin pitkälti skidoon laidalla mutta tuli nyt kuitenki lyneksi laitettua.. ja mitä nyt olen ajanu tuolla eli vähän niin kylllä se on aivan soiva peli..
     

Suosittele tätä sivua