Kunkku 06´

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä kop-O-nen, 19/12/05.

  1. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Juu, eli ketäs ois kunkkuun tänävuonna tulossa, ajamaan tai kattomaan? ??? Itse ainakin katsomaan mennään. Viimevuonna en valitettavasti päässy paikalle kun pukkas muuta menoa päälle mutta nyt mennään. :) Onko kukaan ollut aikaisempina vuosina kunkussa ajamassa?
     
  2. Pemppa

    Pemppa Lynx RS #103

    Kattomassa olen ollut monena vuonna...tänä vuonna tarkoitus olisi ajaa kisa.
     
  3. Deffa

    Deffa New Member

    2 vuotta tähän mennessä kisoja katsellut ja taas olisi tarkoitus mennä
     
  4. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    kahteleen mennään siitä asti oon käyny ku tahkolla on ajettu
     
  5. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Pullo kourassa tänäkin vuonna... Vastoin käymisiä kätevästi viimeset 3 vuotta: 2004 sääriluu poikki, 2005 isä tuomarina ja nyt 2006 ajokortti veks, ni ei saa ajaa. :-\
     
  6. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Jaa, pullokos sen kortinki vei??
     
  7. AC440

    AC440 Livesports.fi

    No ei nyt sentään... Poliisit ne sen vei, ja ylinopeus oli syynä... Ihteensähän sitä saa syyttää, ko en muitakaan siitä ratin ja penkin välistä löytäny... Akkakin istu vaan vieressä :-*
     
  8. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    kelkalla tahkolle jos sais reitille seuraa niin ilmotelkaa ,lähden itse ainakin abc pitkälahesta :D
     
  9. Firecat 500

    Firecat 500 Well-Known Member

    ;D
     
  10. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    RSU! Minä päivänä menet, itse ajelen perjantaina Tahkolle ja lähtöpaikkakin sama.
     
  11. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    kop-O-nen! olen menossa lauantaina tai pitää katsoa kumpi päivä on kiinnostavampi...
     
  12. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Lauantaina kattomassa. Katiskan lippis päässä heilutaan, jos joku sattuu vaikka tunnistamaan, ni hihasta repimään :)
     
  13. janka

    janka ski-doo mxz 600x

    Tahko ja ympäristö kunkun aikaan halinnassa ke-su ajan
     
  14. Pemppa

    Pemppa Lynx RS #103

    Kesäloma alkaa  ;D...Torstaina mestoilla  :)
    Innolla odotetaan Lauantain bileitä kuinka omankylän bändinhttp://www.osmoscosmos.com/ pojjaat saa Piazzaan tunnelmaa ;D
     
  15. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Itsekkin piti olla koko viikko tahkolla mutta penteleen A-virus pääs viime lauantaina iskemään ni ei oo senjälkeen pahemmin ulkona liikuttu.. :F Mutta kunhan tästä paranen ni sit ollaan taas siellä. Mökissä oon pe-su ajan ja heilun siellä Polaris Racingin takki päällä ja kelkillä liikun. Ei muutaku tulkaa nykii hihasta jos näätte.
     
  16. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    Nooh Kop-O-nen lähetkö perjantaina ajelemaa? ;) 8)
     
  17. Dragster

    Dragster Kaikki on myyty...

    Viikonloppu ollaan maisemissa, tarkoituksena kisojen katsominen ja after ski... ;D
     
  18. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    http://www.polaris.brandt.fi/uutiset.php?id=136 no niin! polle kuskit menkääs polleillanne niin saatte ilmaset liput :D
     
  19. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Alaskasta on kuulunut uutisia, että viime vuonna hurjan suosion saaneet Alaskan Pojat ovat estyneet tulemaan paikalle... Joten paikalla ei nähdä Brad Samanskia, Ivar Carlsonia, sekä Chriss Carrolia. Oiskohan pojat lukittautuneet Igluun...

    Tuolta lisää... -> http://www.snow-x.net/

    Jeepä jee, onpa taas kiva, ko tuota tultais kattomaan... :mad:
     
  20. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    Kannattaa varmaan hissukseen ajella taitaa olla paljon tutkia maalla,ainakin eilen oli. :/
     

Suosittele tätä sivua